Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaako ketään miehen helppo / nopea laukeaminen?

Vierailija
03.11.2022 |

Mitä naiset ajattelevat miehen laukeamisesta? Onko se aina ikäänkuin ei-toivottu asia ainakin jos mies laukeaa suht nopeasti? Vai kiihottaako naisia juuri miehen laukeaminen?

Kumpi on enemmän hottia, nopeasti laukeava vai sellainen jolla kestää ja kestää, ikäänkuin mies olisi epäseksuaalinen ja tuntovammainen persoona?
Tietysti näiden välillä on jokin "keskitie", mutta mikä se sitten kullekin on, se on vaikea määritellä.
Eli kumpi kiihottaa, miehen laukeaminen vai nimenomaan "laukeamattomuus", se että kestää tai pystyy helposti pidättämään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri jutut kiihottaa eri päivinä, ei mulla ainakaan oo "lukittu" se juttu. Mutta onhan siinä oma viehätyksensä jos kokee olevansa niin kuuma kissa että miehellä ei pysy soosit housuissaan :P Enkä muutenkaan ole pitkän ns. jyystön ystävä, tulee paikat kipeiksi. Arvostan kyllä sitä että on jonkinlainen "perustaito" pidätellä että kumpikin saa siitä penetraatiostakin kuitenkin nauttia jonkun aikaa. Keskitie best varmaankin kaiken kaikkiaan kuten aika monesti elämässä muutenkin.

Vierailija
2/14 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitie paras, kumpikaan nuista ääripäistä ei kiihota.

Eli en koe olevani sen enempää kuuma kissa kuin muutenkaan, jos mies laukeaa liian nopeasti (viitaten tuohon ylempään kirjoittajaan).

Se, että mies osaa pidätellä on miehekästä, mutta ei tietenkään tarkoita mitään puuduttavaa, pitkällistä jyystämistä.

Haluan itsekin tuntea lihakseni ja osata käyttää niitä, ja samaa asennetta arvostan myös miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kiihottaako,mutta luultavasti huvittaa.Kun olin18v tyttöystävälläni,hänen huoneeseensa tuli joskus pari vuotta nuorempi siskonsa,ja he tapasivat kiusoitella minua kumpi saa minut laukeamaan nopeammin.sisko laski housuni,ja tottakai kova kaluni oli kohta hänen kädessään.hänen ei tarvinnut kauan hyväillä kyrpääni kun laukesin hänen käsille,ja se huvitti aina heitä kovasti.Minua vähän hävetti,mutta kun se aina tuntui niin hyvälle,niin annoin heidän tehdä sitä minulle silloin kuin heitä huvitti.

Vierailija
4/14 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeaminen kiihottaa, on ihanaa ja tyydyttävää kun mies laukeaa minulle. Mieluummin sitten vaikka hätäseen ja reisille kuin niin ettei mitään tapahdu vaikka mitä yrittää miehen eteen tehdä.

Vierailija
5/14 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos kahdella työnnöllä laukeaa?

Vierailija
6/14 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä on huomattavasti parempaa nussia kunnolla eri asennoissa ja laueta vartin tai puolen tunnin panojen jälkeen kuin olla heti tulossa. Pillu tuntuu hyvältä ja sitä haluaa nauttia pitkään.

Vierailija
7/14 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitie toki paras, mutta jos noiden äärivaihtoehtojen väliltä tulee valita, niin ehdottomasti nopeasti laukeava mieluummin. Kiihottavaa, kun mies käy niin kuumana että kuti on herkässä. Ja nautin siitä kun saan kiusoitella tuollaista miestä pitkään aivan laukeamisen partaalla.

Vierailija
8/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kiihottaako,mutta luultavasti huvittaa.Kun olin18v tyttöystävälläni,hänen huoneeseensa tuli joskus pari vuotta nuorempi siskonsa,ja he tapasivat kiusoitella minua kumpi saa minut laukeamaan nopeammin.sisko laski housuni,ja tottakai kova kaluni oli kohta hänen kädessään.hänen ei tarvinnut kauan hyväillä kyrpääni kun laukesin hänen käsille,ja se huvitti aina heitä kovasti.Minua vähän hävetti,mutta kun se aina tuntui niin hyvälle,niin annoin heidän tehdä sitä minulle silloin kuin heitä huvitti.

Onpa teillä ollut huvit.

Vierailija
9/14 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti herkästi laukeava mielummin, silloin tuntuu siltä, että mies on tosi kiihottunut ja se on kiihottavaa.

Eli vaikka yhdyntä jäisi lyhyeksi, niin minua ei ainakaan lainkaan haittaa nopea laukeaminen, se pikemminkin sytyttää, mikäli mies tyydyttäisi minut muuten.

Mutta jos mies itse haluaisi kestää pidempään, niin sitten se toki olisi ikävää.

Vierailija
10/14 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti laukeava on ihan mahtava jos tykkää ruined orgasm tyyppisestä toiminasta.=)

Vierailija
11/14 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin 43-vuotiaana yhden työprojektin yhteydessä upeaan 26-vuotiaaseen mieheen ja sain hänet käymään yhtä kuumana muhun kuin mä kävin häneen. Aloin pukeutua samoihin farkkuihin ja collegehuppareihin, joita pidin nuorena, kasvatin hiuksia etc. Muutin tyyliä ja käytöstäni antautumalla hänen kovalle halulle, rakastelimme auton takapenkillä ja muualla samaan tapaan kuin teiniaikoina silloisen poikaystävän kanssa. Ihan mieletön libido. Hän laukesi todella kiihottavasti nopeaa päälläni vasten mua hurjan panemisen päätteeksi. Levittelin jalkoja ja nautin hänen kiihkostaan jota se nopeus korosti. En tiedä mitään niin kiihottavaa kuin nähdä ja tuntea, kun hän oli tulossa, ne äänet ja työnnöt. Jäin monesti todella lähelle ja laukesin sitten kun hän vain jatkoi, aluksi hiljempaa ja pikkuhiljaa kiihdyttäen ja taukoamatta rajusti mua suudellen. Olin nuori uudestaan.

Vierailija
12/14 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuuttimiehet ovat parhaita!

Vierailija
13/14 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskitie toki paras, mutta jos noiden äärivaihtoehtojen väliltä tulee valita, niin ehdottomasti nopeasti laukeava mieluummin. Kiihottavaa, kun mies käy niin kuumana että kuti on herkässä. Ja nautin siitä kun saan kiusoitella tuollaista miestä pitkään aivan laukeamisen partaalla.

Tämä! Sanoin nyk. miehelle aikoinaan, ettei toi haittaa ja nautin siitä. Meni tosi kauan ennen kuin hän pääsi rauhaan itsensä kaa ja pois kaavasta että pitää tehdä heti mulle. Nyt meidän seksileikit on todella kuumia, hän huohottamassa ja purskahtamassa herkästi ja minä kiusaamassa vaikka alta nostamalla vastaan lantiota ja supistamalla pimpalla. Tai vaikka käsihoidossa tekemällä hitaasti ja jättää peniksen nykimään ilman kosketusta.

Vierailija
14/14 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei