Saisiko teidän mies lähteä Saksaan olutreissulle kavereiden kanssa?
Kommentit (98)
Tottakai saa. Meillä käydään välillä reissussa koko perheenä, välillä minä itsekseni ja välillä puoliso itsekseen. Toki omat reissut eivät voi olla pois perheen yhteisestä reissubudjetista.
En tiedä, kuka on "teidän mies", mutta jos häntä ei ole asetettu maastapoistumiskieltoon, niin kyllähän hän saisi.
Olen hyvä tyttöystävä, joten en kontrolloi miestäni millään tavalla. Saisi lähteä. Ja on lähtenytkin. Japanissa on käynyt monta kertaa ja lähtee nyt taas tammikuussa. Tämä tosin saattaa olla sidonnainen naisen ikään. Me nuoret yleensä olemme parempia miehillemme, kuin vanhat naiset. Nainen25V
Miksi antaisin luvan pettämään? Ulkomailla miehet aina pettää, jos saavat tilaisuuden. N43
Tottakai saa -en ole ripustanut kahleita hänen jalkoihinsa
Öö, outo kysymys. Mun lapsi ei saisi lähteä, mutta mies tietty saisi, enhän mä mieheni asioista päätä. Toki toivon, että hän mun kanssa asiasta neuvottelisi ja tottakai voisi mun puolesta lähteä jos se olisi vaan töiden ja lastenhoitokuvioiden puolesta järjestettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Firman pikkujoulut lähestyy ja reppanat joutuu tekemään loma-anomuksen iltavapaata varten jo monta viikkoa etukäteen. Kyllä sääliksi käy.
Yleensä lapsiperheissä kyllä sovitaan menot, eikä mennä sinne minne itse huvittaa, jos lapsilla ei ole hoito järjestetty.
Pikkujoulujen pvm on varmasti hyvissä ajoin tiedossa, joten lapsenvahti on mahdollista järjestää, jos nyt molemmille ne sattuisivat samana iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelleissahan nämä pettämiset tapahtuvat, harva kuitenkaan omaan kotiinsa tuo salarakastaan, kun ei halua jäädä kiinni. Seksi on miehillä aina mielessä, myös korkeasti koulutetuilla miehillä. Ei siitä mihinkään pääse, ellei mies ole impotentti, vaikka sekään ei estä muuta seksiä, katsomista tai koskemista. Miesvaltaisilla aloilla muut miehet suorastaan kannustavat pettämiseen.
Aika stereotypinen näkemys sinulla niin miehistä, reissutyöstä kuin miesvaltaisista työpaikoista.
Kaipa hänellä on kokemusta miesten kimppakivasta omalta työpaikaltaan.
Minkälaisia suhteita teillä on, kun ette luota kumppaniinne?
Kuulostaa ihan tuhoon tuomituilta suhteilta.
Saa. Lähtee huomenna Berliiniin ja seur.vkolla lappiin. En ymmärrä miksi ei saisi? Itse ainakin lähtisin vaikka joku sanoisikin ei.
Kyllä 18v täyttänyt saa jo itse päättää menonsa. En minä hänen huoltajansa ole eikä hän minun vaikka naimisissa ollaankin. Kummallinen ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Seisooko sillä vielä? Riippuu siitä.
:D
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia suhteita teillä on, kun ette luota kumppaniinne?
Kuulostaa ihan tuhoon tuomituilta suhteilta.
Näköjään meillä on niitä ihan tuhoon tuomittuja suhteita sitten :D
Lähdemme ihan pian taas Saksaan kahdestaan, olutreissu kuulostaa juntilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on niitä isorintaisia naisia dirlittan asussa isojen kolpakkojen kanssa!
Ja meinaat, että juuri porvoolaisen ap:n mies olisi se, kenet he sieltä päättävät iskeä? Kymmenien tuhansien miesten joukosta juuri hänet?
Tää on tää sama kun kaikista möhömahaisimmat junttieinarit eniten pelkää että se komea homomies alkaa just häntä ahdistella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi antaisin luvan pettämään? Ulkomailla miehet aina pettää, jos saavat tilaisuuden. N43
Miten se niin onkin että just SUA on AINA petetty?
Jos "olutreissu" tarkoittaa just Oktoberfestiä niin saa tosiaan mennä ihan itsekseen - kamala tungos ja härdelli, mies on asunut Saksassa ja sanoi että kerta Oktoberfestillä riitti. Yleensä siis reissataan yhdessä ja usein käydään just joulumarkkinoiden aikaan jossain glühweinia ryystämässä. Kaveriporukassakin "saa" tietysti mennä. Viiskymppisiäkin vietti Kreikassa.
Tottakai saisi, mutta luultavasti haluaisi mut sinne mukaan. Tai niin että yhdessä matkustettaisiin ja sitten hän/me vietettäisiin yksi ilta niiden kavereiden kanssa Oktoberfesteillä ja that's it. Mies on sanonut, että paremmin sillä mun kanssa menee noi matkustelut, kun meillä on niin samanlainen tapa reissata, kuin mitä kavereiden kanssa, kun ne haluaa tehdä niin tylsiä asioita (ryypätä, nukkua, syödä, ryypätä, nukkua, syödä).