Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisiko teidän mies lähteä Saksaan olutreissulle kavereiden kanssa?

Vierailija
02.11.2022 |

En anna lupaa ja nyt mies möllöttää.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se keskustelua vaatisi, jos aivan äkkiä tuollaisen suunnitelman esittäisi näin yli 30 vuoden avioliiton jälkeen, että mikäs nyt tuli. Emme ole halunneet viettää lomia erikseen, ollaan matkustettu vain kahden, perheen kanssa tai tuttavaperheiden kanssa yhdessä. Työmatkoilla olemme molemmat käyneet myös ulkomailla erikseen.

Sehän vasta hassua oliskin jos ei edes työmatkoja sais ilman puolisoa tehdä. 

Olemme usein puhuneet siitä, että hyvä, ettei kummallakaan ole taipumusta mustasukkaisuuteen, kun noita työmatkoja on molemmilla ollut ja myös eri paikkakunnilla asumista eräässä vaiheessa avioliittoa. Koska on olemassa pariskuntia, missä puolison työmatkat ovat ongelma.

Kuitenkin pettäminen on miehillä hyvin yleistä matkatöissä ja Tinderistä löytää helposti seuraa. Vähän yksinkertaista, jos ei ajattele riskejä. Olen nähnyt niin paljon näitä "kunnollisia perheenisiä", jotka pettävät heti kun silmä välttää. Varakkaat miehet pettävät eniten.

Vierailija
42/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hlvetti kun lähtiskin mualle juomaan pidemmäksi aikaa niin ei tarviis itse katsella.

Taidankin ostaa sille jo menolipun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on niitä isorintaisia naisia dirlittan asussa isojen kolpakkojen kanssa!

Vierailija
44/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta ei silloin ei tarvitse enää tulla takaisin. Kyllä se tiedetään mitä tuollaisilla olutreissuilla tapahtuu.

Miksi SINÄ olet mennyt naimisiin ihmisen kanssa, josta omien sanojesi mukaan itsekin tiedät, että pettää sinua ensimmäisen tilaisuuden tullen?

Meinaatko että onnistut vahtimaan häntä koko loppuelämänne ajan ja olette siten onnellisia?

Lähes kaikki miehet pettävät, jos tulee tilaisuus. Moni varattu on hyvin aktiivinen iskemään muita naisia. Olisi biologian vastaista väittää jotain muuta.

Moni on myös tyhmä ja alkoholisti. Olisi biologian vastaista väittää muuta.

Kannattaakin vähän seuloa niitä miehiä sieltä fiksummasta ja raittiimmasta päästä, koska kännissä tekee paljon sellaista mitä katuu myöhemmin. En ole ikinä nähnyt omaa miestä humalassa, vaikka juo kyllä alkoholia. Ehkä vähän miettisin, jos mies olisi jokeen ja kiukaaseen kaatuvaa sorttia, että mitä siellä matkalla tapahtuu. Tosin ei ole tarvinnut koskaan miettiä, kun mies ei matkustele kavereidensa kanssa porukassa.

Vierailija
45/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. On käynytkin, minulla tosin on ystäviä Saksassa joten yleensä lennämme sinne yhdessä ja minä menen tapaamaan omia ystäviäni kun mies viettää aikaa kavereidensa kanssa ja tapaamme taas lentokentällä kun on kotiin paluun aika.

Vierailija
46/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se keskustelua vaatisi, jos aivan äkkiä tuollaisen suunnitelman esittäisi näin yli 30 vuoden avioliiton jälkeen, että mikäs nyt tuli. Emme ole halunneet viettää lomia erikseen, ollaan matkustettu vain kahden, perheen kanssa tai tuttavaperheiden kanssa yhdessä. Työmatkoilla olemme molemmat käyneet myös ulkomailla erikseen.

Olemme usein puhuneet siitä, että hyvä, ettei kummallakaan ole taipumusta mustasukkaisuuteen, kun noita työmatkoja on molemmilla ollut ja myös eri paikkakunnilla asumista eräässä vaiheessa avioliittoa. Koska on olemassa pariskuntia, missä puolison työmatkat ovat ongelma.

Kuitenkin pettäminen on miehillä hyvin yleistä matkatöissä ja Tinderistä löytää helposti seuraa. Vähän yksinkertaista, jos ei ajattele riskejä. Olen nähnyt niin paljon näitä "kunnollisia perheenisiä", jotka pettävät heti kun silmä välttää. Varakkaat miehet pettävät eniten.

Jos haluaa pettää, niin onnistuu se missä tahansa. Useimmat sivusuhteet, jotka itse tiedän, ovat alkaneet töissä. Pitäisikö sitten alkaa pelätä, kun puoliso käy töissä, että mitä siellä tapahtuu. Kyllä tuolla asenteella saa pelätä ihan kaikkea ja ongelmia tulee varmasti, mihin aiemmin viittasin. Työmatkalle menokin voi aiheuttaa aviokriisin. 

Oma mies on parhaillaankin työmatkalla ja itse menen ensi viikolla kolmeksi päiväksi. 

Vierailija
47/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja käykin harrasteporukkansa kanssa kerran vuodessa.

Mitä se on multa pois?

Pettää sinua reissullaan!

Vierailija
48/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lähteä mutta ei mieheni oluen takia mene saksaan. Olutta saa suomestakin.  Mies mielumin lähtee kalastusreissulle suomeen jonnekkin.

Vierailija
49/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakioaihe palstalla, että yritetään kiusata naisia miten miehesi pettää. Mutta pettää ne naiset yhtä lailla, petturi on petturi sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
50/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olutta saksasta koska mies tilasi sieltä. Ei tarvii sinne lähtee hakemaan.

Vierailija
51/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta ei silloin ei tarvitse enää tulla takaisin. Kyllä se tiedetään mitä tuollaisilla olutreissuilla tapahtuu.

Miksi SINÄ olet mennyt naimisiin ihmisen kanssa, josta omien sanojesi mukaan itsekin tiedät, että pettää sinua ensimmäisen tilaisuuden tullen?

Meinaatko että onnistut vahtimaan häntä koko loppuelämänne ajan ja olette siten onnellisia?

Lähes kaikki miehet pettävät, jos tulee tilaisuus. Moni varattu on hyvin aktiivinen iskemään muita naisia. Olisi biologian vastaista väittää jotain muuta.

No luulisi sitä seuraa löytyvän lähempääkin, ei tarvitse Saksaan asti mennä. Aikuinen ihminen on kuitenkin vapaa tekemään omat päätöksensä. En ole puolisoni huoltaja eikä hänen tarvitse kysyä lupaa mihinkään. Jos tuntuu, että haluaa mennä kavereiden kanssa matkalle, antaa palaa. Ei ole minulta pois. Yhteiselämää on takana parisen kymmentä vuotta. Meinaatko, että se oikeasti kaatuisi siihen jos hän sattuisi sutaisemaan jotain jollakin kännimatkalla? Ei kaadu, kunhan ei kerro. En kaipaa omaan elämääni pahaa mieltä toisen virheen vuoksi, kärsiköön tunnontuskista sitten keskenään. Sitten pitää miettiä uudestaan, jos on niin tyhmä, että tuo tauteja kotiin tai sälyttää pahan olonsa minun harteilleni.

Vierailija
52/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa pettää, niin onnistuu se missä tahansa. Useimmat sivusuhteet, jotka itse tiedän, ovat alkaneet töissä. Pitäisikö sitten alkaa pelätä, kun puoliso käy töissä, että mitä siellä tapahtuu. Kyllä tuolla asenteella saa pelätä ihan kaikkea ja ongelmia tulee varmasti, mihin aiemmin viittasin. Työmatkalle menokin voi aiheuttaa aviokriisin. 

Oma mies on parhaillaankin työmatkalla ja itse menen ensi viikolla kolmeksi päiväksi. 

Hotelleissahan nämä pettämiset tapahtuvat, harva kuitenkaan omaan kotiinsa tuo salarakastaan, kun ei halua jäädä kiinni. Seksi on miehillä aina mielessä, myös korkeasti koulutetuilla miehillä. Ei siitä mihinkään pääse, ellei mies ole impotentti, vaikka sekään ei estä muuta seksiä, katsomista tai koskemista. Miesvaltaisilla aloilla muut miehet suorastaan kannustavat pettämiseen.

No ehkä sitten kannattaa olla sinkku jos noin ahdistaa.

Vierailija
53/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi.

Minut pitäisi ottaa mukaan. Kyllä minullekin olut maistuu.

Vierailija
54/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kauhean stressaavalta elämältä, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
55/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotelleissahan nämä pettämiset tapahtuvat, harva kuitenkaan omaan kotiinsa tuo salarakastaan, kun ei halua jäädä kiinni. Seksi on miehillä aina mielessä, myös korkeasti koulutetuilla miehillä. Ei siitä mihinkään pääse, ellei mies ole impotentti, vaikka sekään ei estä muuta seksiä, katsomista tai koskemista. Miesvaltaisilla aloilla muut miehet suorastaan kannustavat pettämiseen.

Mikähän sinuakin vaivaa.

Vierailija
56/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi lähteä. Nytkin on työmatkalla italiassa jouluun saakka.

Vierailija
57/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 40 kirjoitti:

Saa lähteä mutta ei mieheni oluen takia mene saksaan. Olutta saa suomestakin.  Mies mielumin lähtee kalastusreissulle suomeen jonnekkin.

Melko kehno perustelu. Kalaa saa prismastakin. Aivan eriasia olla festeillä tai ostaa pirkka olut.

Vierailija
58/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sitten kannattaa olla sinkku jos noin ahdistaa.

Nimenomaan. Onneksi omalla miehellä ei ole tuollaista ajattelutapaa, sillä eräs tuttava, joka joutuu matkustamaan työssään (yöpyy hotellissa) kärsi vuosikaudet miehensä mustasukkaisuudesta, kunnes sitten otti eron. Ihminen, joka näkee kaikkialla vain pettämistä on sairas ja varmaan kärsii itsekin, mutta kyllähän se kumppanikin joutuu kärsimään täysin turhista asioista.

Vierailija
59/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis itse ollut tuollaisilla reissuilla, koska tiedät mitä siellä tapahtuu.

Vierailija
60/98 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Itse lähden talvilomalla Yksin Ranskaan viiniä maistelemaan. Useimmiten yhdessä, mutta aikataulut la lapset rajoittaa.