Saisiko teidän mies lähteä Saksaan olutreissulle kavereiden kanssa?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi ikinä. Toisi tulleessaan sukupuolitaudin.
Ei oluesta saa sukupuolitauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se keskustelua vaatisi, jos aivan äkkiä tuollaisen suunnitelman esittäisi näin yli 30 vuoden avioliiton jälkeen, että mikäs nyt tuli. Emme ole halunneet viettää lomia erikseen, ollaan matkustettu vain kahden, perheen kanssa tai tuttavaperheiden kanssa yhdessä. Työmatkoilla olemme molemmat käyneet myös ulkomailla erikseen.
Sehän vasta hassua oliskin jos ei edes työmatkoja sais ilman puolisoa tehdä.
Olemme usein puhuneet siitä, että hyvä, ettei kummallakaan ole taipumusta mustasukkaisuuteen, kun noita työmatkoja on molemmilla ollut ja myös eri paikkakunnilla asumista eräässä vaiheessa avioliittoa. Koska on olemassa pariskuntia, missä puolison työmatkat ovat ongelma.
Kuitenkin pettäminen on miehillä hyvin yleistä matkatöissä ja Tinderistä löytää helposti seuraa. Vähän yksinkertaista, jos ei ajattele riskejä. Olen nähnyt niin paljon näitä "kunnollisia perheenisiä", jotka pettävät heti kun silmä välttää. Varakkaat miehet pettävät eniten.
Eli sinä et päästäisi miestäsi edes työmatkalle. Mitähän työnantaja sellaisesta tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se keskustelua vaatisi, jos aivan äkkiä tuollaisen suunnitelman esittäisi näin yli 30 vuoden avioliiton jälkeen, että mikäs nyt tuli. Emme ole halunneet viettää lomia erikseen, ollaan matkustettu vain kahden, perheen kanssa tai tuttavaperheiden kanssa yhdessä. Työmatkoilla olemme molemmat käyneet myös ulkomailla erikseen.
Olemme usein puhuneet siitä, että hyvä, ettei kummallakaan ole taipumusta mustasukkaisuuteen, kun noita työmatkoja on molemmilla ollut ja myös eri paikkakunnilla asumista eräässä vaiheessa avioliittoa. Koska on olemassa pariskuntia, missä puolison työmatkat ovat ongelma.
Kuitenkin pettäminen on miehillä hyvin yleistä matkatöissä ja Tinderistä löytää helposti seuraa. Vähän yksinkertaista, jos ei ajattele riskejä. Olen nähnyt niin paljon näitä "kunnollisia perheenisiä", jotka pettävät heti kun silmä välttää. Varakkaat miehet pettävät eniten.
Jos haluaa pettää, niin onnistuu se missä tahansa. Useimmat sivusuhteet, jotka itse tiedän, ovat alkaneet töissä. Pitäisikö sitten alkaa pelätä, kun puoliso käy töissä, että mitä siellä tapahtuu. Kyllä tuolla asenteella saa pelätä ihan kaikkea ja ongelmia tulee varmasti, mihin aiemmin viittasin. Työmatkalle menokin voi aiheuttaa aviokriisin.
Oma mies on parhaillaankin työmatkalla ja itse menen ensi viikolla kolmeksi päiväksi.
Hotelleissahan nämä pettämiset tapahtuvat, harva kuitenkaan omaan kotiinsa tuo salarakastaan, kun ei halua jäädä kiinni. Seksi on miehillä aina mielessä, myös korkeasti koulutetuilla miehillä. Ei siitä mihinkään pääse, ellei mies ole impotentti, vaikka sekään ei estä muuta seksiä, katsomista tai koskemista. Miesvaltaisilla aloilla muut miehet suorastaan kannustavat pettämiseen.
Sääliksi käy miestäsi.
Ai että minua ahdistaa jo ajatuskin, että parisuhteessa pitäisi elää täydellisessä symbioosissa ilma, että mitään voi tehdä yksin. Mieleeni nousee kuva, jossa mies ajaa vaimon töihin aamulla ja menee sitten itse töihin. Sama toistuu illalla, mies hakee vaimon töistä. Sitten viikonloppuna mennään koko perheen voimin viettämään laatuaikaa ostoskeskuksiin. Loppuaika istutaan sohvalla katsomassa Netflixiä tai kumpikin selaa omaa kännykkänsä. Kerran vuodessa lennetään aurinkolomalle, maataan rannalla tai uima-altaalla ja illalla juodaan kossuvissyä, koska se on halvin drinkki, tai on haettu kaupasta päivällä omat juomat. Niin, ja uima-altaalla vahditaan tietysti silmä kovana, ettei toisen silmä eksy hemaisevaan bikinityttöön tai jumalaiseen adonikseen.
Jösses sentään. Minä olen nainen ja todellakin haluan matkustella myös yksin ja matkoilla käyn ravintolassa syömässä, osallistun retkille jne. Olen jopa asunut miespuolisen ystäväni luona viikon ulkomailla. Mitään seksiin viittaavaakaan ei tapahtunut, kävimme yhdessä illallisilla tai laitoimme kotona ruokaa ja nautimme viiniä.
Meillä on myös talo Espanjassa ja vietän siellä välillä viikkoja yksin nauttien elämästäni. Ihan kamala ajatus, etten niin voisi tehdä.
kun olet tuolla asenteella varustettu akka ei ihme vaikka mies ei enään palaisi lainkaan. on siellä melko uhkeita kaljan kantajia
Toki saisi. Olisin iloinen, jos sillä olisi kavereita.
Firman pikkujoulut lähestyy ja reppanat joutuu tekemään loma-anomuksen iltavapaata varten jo monta viikkoa etukäteen. Kyllä sääliksi käy.
Bratwurstia, litran tuoppeja, fudista ja Heidejä.
Saisi mennä minne haluaa. Saksa olisi hyvä kohde siinä mielessä, että lennot sinne on aika halpoja vielä, eikä majoituskaan ole hirveissä hinnoissa. Puhumattakaan tuoppien hinnoista.
Minäkin olen ystävieni kanssa ollut reissussa USA:ssa, eikä siihen tarvinnut lupaa kysellä muilta.
Melkoisesti kiellot ärsyttävät pettäviä miehiä. Kulissiavioliitot ovat säälittäviä. Koronan aikana lentokiellon vaikutukset näki miehissä ja melkein itkettiin, kun ei pääsekään matkustamaan (=maksullisiin).
Vierailija kirjoitti:
Firman pikkujoulut lähestyy ja reppanat joutuu tekemään loma-anomuksen iltavapaata varten jo monta viikkoa etukäteen. Kyllä sääliksi käy.
Yleensä lapsiperheissä kyllä sovitaan menot, eikä mennä sinne minne itse huvittaa, jos lapsilla ei ole hoito järjestetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua mikä idea on lähteä toiseen maahan juomaan, kallista kaljaa tulee.
En ihmettele yhtään, ettet tajua.[/quote
Selitä vähän tarkemmin!
(Anteeksi, mutta vaikutat ylimieliseltä!)
En osaa kuvitella meidän keskustelevan menoistamme termeillä "saanko" tai "päästätkö". Tottakai mies saisi mennä Saksaan olutreissulle. Hän on käynyt ulkomailla futisreissuilla ja yhtä lailla itsekin olen matkustellut ja aion matkustella tulevaisuudessakin ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on niitä isorintaisia naisia dirlittan asussa isojen kolpakkojen kanssa!
Ja meinaat, että juuri porvoolaisen ap:n mies olisi se, kenet he sieltä päättävät iskeä? Kymmenien tuhansien miesten joukosta juuri hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein vuosia töitä ns "reppureitten" ja työmatkalaisten kanssa järjestin tilaisuuksia ja tapahtumia ympäri maailmaa.
Ainoat ongelmalliset oli maalaisjuntit jotka kerran irti ja ilmaisen viinan makuun päästyään ördäsivät oikein kunnolla.
Kansainvälisissä yrityksissä ei koskaan ollut ongelmia, ei sikailua eikä koskaan pettämistä. Sen verran fiksua sakkia
Vierailija kirjoitti:
Oluen juonti on teillä kiellettyä?
Ihminen, jolle loman päätarkoitus on ryyppääminen on aika yksinkertainen.
Tulkitset nyt, että loman päätarkoitus on ryyppääminen ja että reissussa tarkoitus humaltua. Olutreissu terminä voi tarkoittaa aikalailla mitä vain. Itseäni houkuttaisi viinireissu Italiaan. Kiertelisin viinitiloja, maistelisin viinejä ja ruokia. Sillä oletuksella, että joka aamu ollaan ajokunnossa ja voi nauttia reissusta ilman krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Hotelleissahan nämä pettämiset tapahtuvat, harva kuitenkaan omaan kotiinsa tuo salarakastaan, kun ei halua jäädä kiinni. Seksi on miehillä aina mielessä, myös korkeasti koulutetuilla miehillä. Ei siitä mihinkään pääse, ellei mies ole impotentti, vaikka sekään ei estä muuta seksiä, katsomista tai koskemista. Miesvaltaisilla aloilla muut miehet suorastaan kannustavat pettämiseen.
Aika stereotypinen näkemys sinulla niin miehistä, reissutyöstä kuin miesvaltaisista työpaikoista.
Tottakai saisi (tai no mikäs minä olen aikuiselle ihmiselle lupi antamaan kun ei tämä mikään vankila ole), mutta kyllähän me nyt katottais sit että siihen kohtaan ei ole mitään sellaista sovittu, mitä ei voitaisi siirtää. Saanhan minäkin mennä, joten miksi ei hän?
Tajuaisitko paremmin vaatteiden tai meikkien oston vaikka pariisista? Ei ideaa ostaa niitäkään muuta kuin lähikaupasta tai kallista tulee..