Oletko koskaan näkynyt televisiossa?
Kommentit (52)
Olen ollut eräässä tosi tv ohjelmassa ja kerran uutisten haastattelussa ja sitten olen näkynyt yleisössä (mm jääkiekko-otteluissa)
Lapsena joskus näky kun olin huvitutin yleisössä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut eräässä tosi tv ohjelmassa ja kerran uutisten haastattelussa ja sitten olen näkynyt yleisössä (mm jääkiekko-otteluissa)
Voin jakaa nimmareita hyvännäköisille av mammoille.
Pari kertaa soittamassa sinfoniaorkesterissa.
En, vain lehdissä muutaman kerran eri yhteyksissä, mm koululuokkaani edustamassa sekä radiossa haastateltavana että yhden ohjelman tilapäisjuontajana kerran
Kerran olin jossain ennätys-ohjelmassa seisomassa, tapahtui 30 vuotta sitten, siis aikalailla heti sen jälkeen kun televisio keksittiin.
En Suomessa, ulkomailla kyllä. Silloin ihan lähikuvan ja äänen kanssa, haastateltuna
En, mutta olen kuulunut radiossa.
.
.
M 47
Pari kertaa. Vihreän Kullan Maan vikassa jaksossa extrana ja urheiluruudussa, koska olin grid girl.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin jossain ennätys-ohjelmassa seisomassa, tapahtui 30 vuotta sitten, siis aikalailla heti sen jälkeen kun televisio keksittiin.
:D noinko sulle sanottiin kun olit lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Olitko siinä jaksossa jossa oli Kola-Olli?
Alueuutisissa haastateltavana. Olin paikalla kun tarvittiin haastateltavaa.
Olen, mm. tv-mainoksessakin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa soittamassa sinfoniaorkesterissa.
Miksi olet mennyt häirikkö soittelemaan sinffoniaorkesterin kanssa? Eikö ne vedä herneet nokkaan jos niitä yleisö häiritsee?
Kahdesti. Toisen kerran olin katsomassa pikkupoikana sm-maratonia reitin varrella ja näin itseni Urheiluruudusta. Toisen kerran olin Napakympissä yleisönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko siinä jaksossa jossa oli Kola-Olli?
En ollut, mökkiä "esiteltiin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin jakaa nimmareita hyvännäköisille av mammoille.
Onko olemassa hyvännäköisiä av mammoja?
Olen. Etusijalla.