Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puolisosi menee ennen sinua nukkumaan, niin mitä silloin teet yksin iltaisin?

Vierailija
02.11.2022 |

Katsotko elokuvia? Sarjaa?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeterapiassa korostettiin sitä, kuinka tärkeää olisi mennä iltaisin yhtä aikaa nukkumaan

Panna voi muulloinkin kuin nukkumaan mentäessä.

Vierailija
22/76 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeterapiassa korostettiin sitä, kuinka tärkeää olisi mennä iltaisin yhtä aikaa nukkumaan

Minun unirytmiä ei kyllä yksikään mies määrittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen telkkaria, selailen nettiä, luen kirjaa, pelaan videopelejä. Puolisoa ei äänetkään häiritse yleensä yhtään, niin ei tarvitse edes yrittää olla hiljaa.

Vierailija
24/76 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä niin outo neuvo, ettei tosikaan. Ainakin tätä mieltä olen minä, joka kärsin kroonisesta unettomuudesta.

Vierailija
25/76 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistan Jehovaa

Vierailija
26/76 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan keittiön. Mulla on siitä pakkomielle. Aamulla kun herään, on kiva, että keittiön pinnat on kiiltävät eikä turhia astioita loju tiskialtaassa.

Vierailija
27/76 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaan. Joka ilta, paitsi lauantaisin. Kömmin miehen kylkeen sitten kun maltan. :)

Vierailija
28/76 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin netissä, häärään netin harrasteryhmissä kavereiden kanssa, kirjoitan jotain tai askartelen

Vierailija
29/76 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn panemassa naapuria.

Vierailija
30/76 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään esimerkiksi laitoin eväät valmiiksi molemmille. Sen jälkeen vähän muita kotitöitä ja leikin kissan kanssa. Tämän jälkeen kissalle ruoka ja siirryimme sohvalle yhdessä. Minä katson telkkua ja palstailen ja kissa nukkuu väliunia. Myöhemmin siirrytään makkarin puolelle. Puolisolla herätys huomenna parisen tuntia aiemmin kuin minulla joten nukkumaan eri aikoihin.

Vierailija
31/76 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään esimerkiksi laitoin eväät valmiiksi molemmille. Sen jälkeen vähän muita kotitöitä ja leikin kissan kanssa. Tämän jälkeen kissalle ruoka ja siirryimme sohvalle yhdessä. Minä katson telkkua ja palstailen ja kissa nukkuu väliunia. Myöhemmin siirrytään makkarin puolelle. Puolisolla herätys huomenna parisen tuntia aiemmin kuin minulla joten nukkumaan eri aikoihin.

Täällähän päätettiin joku aika sitten, että puolisot eivät saa tehdä toisilleen eväitä!

Vierailija
32/76 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko katson televisiota tai sitten pelaan jotan peliä pleikkarilla.

Vierailija
33/76 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen netistä tv-sarjoja kerrankin rauhassa, luen vauvaa ja Iltapaskaa, teen kaikkea hiljaista. Koetan pieraista ja aivastaa hiljaa ettei toinen herää.

Vierailija
34/76 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä. Kun toinen tekee vuorotyötä niin yhtä aikaa mennään nukkumaan ehkä 1-4 iltana viikossa riippuen muistakin menoista ja just hyvä näin, säilyy oma tila

Vierailija
35/76 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ja lapset menee joka ilta 3-4 tuntia aiemmin nukkumaan kuin minä. Päivän paras hetki! :D nukkuvat yläkerrassa joten voin alakerrassa tehdä mitä huvittaa. Ompelen, maalaan, teen pieniä puutöitä tai muita askarteluja, pidän oman saunaillan, teen jotain iltapalaa vain mun makuun ja sen kanssa viiniä, nettiä, telkkaria... mitä milloinkin.

Vierailija
36/76 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson töllöä, nettailen, pelaan, nukahdan sohvalle,nautin hiljaisuudesta ja hämärästä. Mies menee nukkumaan arkena 22, mä 24.

Vierailija
37/76 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailen netissä, katson elokuvia/sarjoja ja samalla neulon tai virkkaan. Joskus olen kyllä ilta- tai yövuorossa. 

Vierailija
38/76 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan vauvaa tai ylistä jos vauva on kiinni, katson telkkarista jotain tyhmää tai vähemmän tyhmiä sarjoja ja leffoja koneelta. Samoja teen kyllä miehenkin kanssa, mutta joskus on vaan kivaa tehdä niitä ihan rauhassa yksin, kun yleensä ollaan koko ajan yhdessä.

Vierailija
39/76 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen läppäriltä jotain sarjaa ja neulon.

Vierailija
40/76 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan sitä, mitä olin tekemässä. Katson leffaa tai luen kirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi