Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunatyynyn pesu

Vierailija
02.11.2022 |

Onko kukaan pessyt pesuohjeen vastaisesti semmoista saunatyynyä, missä on pieniä palloja sisällä? Miten kävi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta voisiko sen täytteen ottaa varovasti ulos, siis avata tyynyn saumaa ja tyhjentää? Voi olla tietysti kauhea sotku, jos ne pallot leviää ympäriinsä. Jos se täyte on styroksia, niinkuin säkkituolissa, niin tuskin se pesussa hirveästi huononee. Kuivaa sitten vähitellen. Koko tyyny tuskin on kovin arvokas, kokeilisin rohkeasti. 

Vierailija
2/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta voisiko sen täytteen ottaa varovasti ulos, siis avata tyynyn saumaa ja tyhjentää? Voi olla tietysti kauhea sotku, jos ne pallot leviää ympäriinsä. Jos se täyte on styroksia, niinkuin säkkituolissa, niin tuskin se pesussa hirveästi huononee. Kuivaa sitten vähitellen. Koko tyyny tuskin on kovin arvokas, kokeilisin rohkeasti. 

Joo, eniten tässä pelottaa ajatus, että ne pallot leviää tuonne pesukoneen uumeniin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pesupussiin. Sitten jos hajoaa, niin täyte on kuitenkin siellä pussissa.

Vierailija
4/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt samaa. Saunatyynyn kangas ei ole enää ihan puhdas. Mutta en ole rohjennut pestä kun tajusin että sen sisällä on styroxpalloja. No muoviahan pallot ovat, joten miksi ei hellävarainen käsinpesukin riittäisi tyynylle. Ei välttämättä vaadi rajua pesukoneessa pyöritystä?

Vierailija
5/5 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt samaa. Saunatyynyn kangas ei ole enää ihan puhdas. Mutta en ole rohjennut pestä kun tajusin että sen sisällä on styroxpalloja. No muoviahan pallot ovat, joten miksi ei hellävarainen käsinpesukin riittäisi tyynylle. Ei välttämättä vaadi rajua pesukoneessa pyöritystä?

Joo, siis käsin oon tuota toki pessyt, mietin nyt konepesua. Muut saunatyynyt voi pestä koneessa, laiskuuttani en viitsisi tuota yhtä aina pestä käsin. Ehkä vaan luovutan pois ja vastedes hankin vain konepestäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme