Olen ihastunut naimisissa olevaan mieheen.
Aloitin uudessa työpaikassa sijaisena. Viimeisellä viikolla -jouduin- yhden miehen, sanotaan häntä vaikka Santeriksi, kanssa tekemään pari päivää töitä.
Kaikki meni hyvin, eikä mitään, sijaisuutensa loppui ja sain muita töitä. Nyt hieman yli kuukausi sitten törmäsin Santeriin baarissa, lyöttäydyimme yhteen porukoittemme kanssa. Juttelin Santerin kanssa kokoajan, meillä oli todella mukavaa. Juttelimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Loppuillasta Santeri sanoi minulle, kumpa olisi tavannut minut aikaisemmin, jonka jälkeen me suutelimme aika pitkään ja useasti. Lähdimme lopulta omiin koteihimme sinä iltana.
4 päivän päästä Santeri laittoi viestiä, että haluaisi nähdä minut. Haluaa tietää olenko tosiaan niin uskomaton. Ehdotti näkemiselle yleistä paikkaa. En tiedä mitä tehdä. Seurustelen itsekin. Vielä kuitenkin kuukauden jälkeenkin ajattelen Santeria.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Tulin nyt lopputulokseen, etten voi häntä nähdä. En halua satuttaa viattomia. Kiitos kun tavoitteet järkeä päähäni.
-Ap
Älä luovuta.
Haluaisin tietää kuinka tämä loppuu. Kukaan ei petä kumppaniaan täysin turhaan, vaan sen takia, että olisi mukavaa. Tuossa on täytynyt olla muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää kuinka tämä loppuu. Kukaan ei petä kumppaniaan täysin turhaan, vaan sen takia, että olisi mukavaa. Tuossa on täytynyt olla muutakin.
Tämä on kyllä harvinaisen sinisilmäinen kommentti. Kyllä todellakin pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä harvinaisen sinisilmäinen kommentti. Kyllä todellakin pettää.
No jotkut täysin läpeensä kusipaiset ihmiset, mutta harvoin.
Tiedän miltä sinusta tuntuu. Olen elänyt läpi saman, tuon miehen näkökannasta. Naimisissa ollessani tapasin upean naisen, rakastuin. Lopulta erosin vaimostani ja perustin perheen naisen kanssa jonka takia vaimoni jätin.
Toki teidän tilanne hieman eri kun vielä ihastuminen kyseessä.
Ikinä en alkaisi varatun kanssa suhteeseen. Kyllä se pettää uudestaankin, kun ensihuuma laantuu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vielä tavata hänet ja katsoa millaiseksi suhde kehittyy. Jos löytää ihmisen jonka kanssa synkkaa paremmin kuin edellisen kanssa, miksi ei saisi ottaa asiasta selvää ja erota nykyisestä?
Ja eikös niille omille kumppaneillekin kerrota missä mennään ja että meillä on tällainen kokeilu nyt menossa, eli siis kattellaan ja varmaan testataan vielä lopuksi seksin toimivuus ja sen sellaiset kemiat. Me ilmoitellaan sitten kuinka käy, ja aletaanko me olemaan yhdessä. Joten kannattaa pakata kamat valmiiksi, voi olla että ero tulee, kiitti sulle muru, kun oot niin ymmärtäväinen!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miltä sinusta tuntuu. Olen elänyt läpi saman, tuon miehen näkökannasta. Naimisissa ollessani tapasin upean naisen, rakastuin. Lopulta erosin vaimostani ja perustin perheen naisen kanssa jonka takia vaimoni jätin.
Toki teidän tilanne hieman eri kun vielä ihastuminen kyseessä.[/quote
Hyvin ehditte vielä pettämään ja jättämään toisenne. Jokohan vaimollasi on toinen katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Tulin nyt lopputulokseen, etten voi häntä nähdä. En halua satuttaa viattomia. Kiitos kun tavoitteet järkeä päähäni.
-Ap
Etkä kyllä luovuta. Sinun täytyy testata Santerin kikkeli ensin.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette usko tälläiseen toimintaan, niin uskokaa tai älkää, tälläistä tapahtuu. T: Naimisissa oleva mies jätti naisensa takiani.
Kerro heti miten onnistuit. Täällä naimisissa oleva mies puksuttanut jo neljä vuotta nuorta ja vissiin vähän yksinkertaista naista. Kotona kiukuttelee ja mikään ei ole hyvin. P*llun päälle pitäis päästä harva se päivä, mutta ei ymmärrä ottaa tavaroitaan mukaan. Mulle olis enemmän kuin ok jos nostaa kytkintä, mutta ei. Ei sitten millään. Että jos joku vinkki sulla olis niin ottaisin kiitollisena vastaan. 🙏
T tuleva onnellinen ex vaimo
Minäkin haluan tulla jätetyksi!! Ai että olis kevyt olo ja helppo elämä, kuin taivas maan päällä!
Hyvä Ap. Olen ylpeä sinusta. Jos joskus olette molemmat samaan aikaan sinkkuja on asia eri, silloin suosittelen yrittämään ja näkemään Santerin.