Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimit uudessa sosiaalisessa ympäristössä?

Vierailija
02.11.2022 |

Minä moikkaan aina uudet kasvot ehkä kaksi tai kolme kertaa. Sitten katson olleeni tarpeeksi kohtelias ja alan keskittyä omiin asioihin, en siis ota muita huomioon. Toki niiden kanssa puhun, joiden kanssa asioin. Mutta joskus tuntuu että pari kertaa moikattu loukkaantuu, kun en sitten tee enempää tuttavuutta.
Tajusitteko tästä mitään? Tarkoitan siis lähinnä, että onko tapani toimia teistä ok vai ei ja miten itse toimitte.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toimintasi koetaan sosiaalisesti tylynä, vaikka et sitä tarkkoittasi. Nämä on näitä kirjoittamattomia sääntöjä.

Vierailija
2/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Esim. vapaaehtoistyössä missä viikottain tutustun uusii ihmisiin ja he auttavat minua hommassani, koen tärkeäksi olla kiinnostunut heistä ja jututan heti paljon.  On mielenkiintoisa elämänkokemuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa sosiaalisten tilanteiden pelkoni. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Vierailija
4/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varautunut, peruskohtelias kyllä, mutta aluksi hiljaisempana seuraan, millaisia muut ovat. Rentouduttuani olen puheliaampi, aina kuitenkin seuraten, haluavatko toiset jutella vai olla rauhassa. Mun on tosi luontevaa myös olla hiljaa omiin ajatuksiini uppoutuneena.

Vierailija
5/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn tuleeko joku savuille.

6/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tuo on mielestäni. Toimin itse melko samalla tavoin. Hymyilen ja olen kohtelias ja ystävällinen, mutten sen kummemmin juttele. Arvostan perus ystävällisyyttä, ja siihen ei paljon tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi