Olen ihastunut naimisissa olevaan mieheen.
Aloitin uudessa työpaikassa sijaisena. Viimeisellä viikolla -jouduin- yhden miehen, sanotaan häntä vaikka Santeriksi, kanssa tekemään pari päivää töitä.
Kaikki meni hyvin, eikä mitään, sijaisuutensa loppui ja sain muita töitä. Nyt hieman yli kuukausi sitten törmäsin Santeriin baarissa, lyöttäydyimme yhteen porukoittemme kanssa. Juttelin Santerin kanssa kokoajan, meillä oli todella mukavaa. Juttelimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Loppuillasta Santeri sanoi minulle, kumpa olisi tavannut minut aikaisemmin, jonka jälkeen me suutelimme aika pitkään ja useasti. Lähdimme lopulta omiin koteihimme sinä iltana.
4 päivän päästä Santeri laittoi viestiä, että haluaisi nähdä minut. Haluaa tietää olenko tosiaan niin uskomaton. Ehdotti näkemiselle yleistä paikkaa. En tiedä mitä tehdä. Seurustelen itsekin. Vielä kuitenkin kuukauden jälkeenkin ajattelen Santeria.
Kommentit (53)
Vähän samanlainen tilanne, tapasin yksissä juhlissa miehen jonka kanssa meillä kipinöi heti. Hänen vaimonsa oli jopa mukana, mutta meni nukkumaan jo aiemmin ja minä jäin tämän miehen (ja muittenkin) kanssa vielä juhlimaan. Juteltiin ja vähän tanssittiin ja lopulta oltiin kaksi viimeistä hereillä. Ei mitään tapahtunut, koska kumpikaan ei halunnut pettää eikä tietenkään haluttu että kukaan näkee meitä. En missään nimessä haluaisi pilata omaa parisuhdettani, mutta silti olisi aika kutkuttava ajatus että hän ottaisi yhteyttä. Ristiriitaista, tavallaan ihastus kutkuttaa ja piristää, mutta tuntuuhan se myös väärältä. Onneksi asutaan eri paikkakunnilla eikä ole pelkoa törmätä häneen missään.
No, itse sain juuri turpiini varatulta joten vaikea suositella. Tosin tiedän niitäkin tilanteita jotka on loppuneet paremmin.
Mutta varattuihin sekaantumisessa on omat erityispiirteensä. Samat seurustelun lait ei päde kuin normaalisti. Sinut voidaan koska tahansa heittää sivuun, ilman selityksiä. Eikä se ole väärin tehty vaan oikein. Oikeastaan varattu on sitä parempi (tai vähemmän paha) ihminen mitä huonommin hän sinua kohtelee. Ainakin omissa silmissään. Se jotenkin kompensoi sitä petosta, puhdistaa omatuntoa. Ja vaikka tunteet olisi kuinka vahvoja, voi huonon omatunnon aalto pyyhkiä ne kertaheitolla pois. Milloin tahansa. Vaikka olisi jo vannottu rakkautta suunniteltu tulevaisuutta ja sovittu että molemmat eroaa. Eikä tukea tai ymmärrystä tule keneltäkään. Oma vika, mitäs läksit. Jopa parhaat kaverit voi todeta näin päin naamaa. Ja onhan ne ihan oikeassakin. Varattuun selaantujana ja pettäjänä olet pelkkä arvoton kasa p*skaa. Ja sen kyllä muistat kun alkuhuuman hälvettyä katsot peiliin. Ja jos olet itse suhteessa ja haluat pitää sen, et voi surra edes omassa kodissasi keksimättä selityksiä itkulle. Minä itken suihkussa, autossa, työpaikan vessassa. Kotona pakko vetää hymynaamari päälle vaikka tekisi mieli kirkua.
Nuo asiat ehkä kannattaa tiedostaa ennenkuin lähtee tuolle tielle.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vielä tavata hänet ja katsoa millaiseksi suhde kehittyy. Jos löytää ihmisen jonka kanssa synkkaa paremmin kuin edellisen kanssa, miksi ei saisi ottaa asiasta selvää ja erota nykyisestä?
Loputon suo, jos ei koskaan sitoudu, vaan hakee aina "parempaa". Jotkut jäävät koukkuun ihastumisen tunteeseen, eikä se kestä ikuisesti.
Näe hänet ja kerro sitten miten meni!
Jos jäätte kiinni, vaimo varmasti anteeksi antaa.
Lopputulos: Sinua vihataan ja saatat olla eronnut.
Vierailija kirjoitti:
No, itse sain juuri turpiini varatulta joten vaikea suositella. Tosin tiedän niitäkin tilanteita jotka on loppuneet paremmin.
Mutta varattuihin sekaantumisessa on omat erityispiirteensä. Samat seurustelun lait ei päde kuin normaalisti. Sinut voidaan koska tahansa heittää sivuun, ilman selityksiä. Eikä se ole väärin tehty vaan oikein. Oikeastaan varattu on sitä parempi (tai vähemmän paha) ihminen mitä huonommin hän sinua kohtelee. Ainakin omissa silmissään. Se jotenkin kompensoi sitä petosta, puhdistaa omatuntoa. Ja vaikka tunteet olisi kuinka vahvoja, voi huonon omatunnon aalto pyyhkiä ne kertaheitolla pois. Milloin tahansa. Vaikka olisi jo vannottu rakkautta suunniteltu tulevaisuutta ja sovittu että molemmat eroaa. Eikä tukea tai ymmärrystä tule keneltäkään. Oma vika, mitäs läksit. Jopa parhaat kaverit voi todeta näin päin naamaa. Ja onhan ne ihan oikeassakin. Varattuun selaantujana ja pettäjänä olet pelkkä arvoton kasa p*skaa. Ja sen kyllä muistat kun alkuhuuman hälvettyä katsot peiliin. Ja jos olet itse suhteessa ja haluat pitää sen, et voi surra edes omassa kodissasi keksimättä selityksiä itkulle. Minä itken suihkussa, autossa, työpaikan vessassa. Kotona pakko vetää hymynaamari päälle vaikka tekisi mieli kirkua.
Hyvä, että löytyy realistisempaa vertaiskokemusta tarjota ap:lle, ettei jää vain Regina- ja pilvihattara -osastojen tsemppien tasolle.
Pysy kaukana tuosta. Ihania miehiä kyllä riittää. Ja mikä parasta, usea heistä on myös sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Pysy kaukana tuosta. Ihania miehiä kyllä riittää. Ja mikä parasta, usea heistä on myös sinkku.
Ainut järkevä kommentti.
Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua. Anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua. Anna mennä.
Höpö höpö, en ymmärrä tuollaista, sodassa on nykyisin lait olemassa joten niin on rakkaudessakin. Ihastuksia tulee ja menee, unohtuvat kyllä. Turha on kenenkään parisuhteita alkaa hajottamaan. Tämä mies vaan huomasi että tämä aloittaja on kiinnostunut, tuskin vaimoaan jättää.
Kyllähän te voitte nähdä, mutta älkää tällä kertaa tehkö mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän te voitte nähdä, mutta älkää tällä kertaa tehkö mitään.
Tämä!
Kyllähän ystävätkin näkevät toisiaan, eli miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ystävätkin näkevät toisiaan, eli miksi ei.
Ystävät eivät suutele.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä niin vahvasti itsekin tämän kortin katsoneena. Ei olisi kannattanut.
Tulin nyt lopputulokseen, etten voi häntä nähdä. En halua satuttaa viattomia. Kiitos kun tavoitteet järkeä päähäni.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette usko tälläiseen toimintaan, niin uskokaa tai älkää, tälläistä tapahtuu. T: Naimisissa oleva mies jätti naisensa takiani.
Joo mutta ei siitä tuolla tavalla kirjoiteta.
Miksi? Iskikö pupu pöksyyn, että sinun miehesi viedään?