Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen tykkää kauhuviihteestä?

Vierailija
02.11.2022 |

Esim. kauhuelokuvista, kauhua sisältävistä videopeleistä tai kauhukirjallisuudesta?

Itse rehellisesti sanottuna en ymmärrä, kuka voi tykätä siitä, että on tuntee pelkoa silloin, kun katsoo/pelaa/lukee jotain viihdettä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini. Ei ole mielikuvitusrikas eli on jalat maassa. Tykkää vähän kaikesta synkästä ja pimeästä. Tykkää myös joltain osin väkivallasta. Ei ole hirmu empaattinen ihminen.

Vierailija
2/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini. Ei ole mielikuvitusrikas eli on jalat maassa. Tykkää vähän kaikesta synkästä ja pimeästä. Tykkää myös joltain osin väkivallasta. Ei ole hirmu empaattinen ihminen.

Uhh mikä unelmakumppani 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa 15 vuotiaat, kun se on alle 16 v kielletty.

Vierailija
4/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksinkertaisesti jännittävää. Mä tykkään just siitä kun tietää ettei niitä mörköjä ja kummituksia oikeasti ole olemassa, mutta silti pystyn eläytymään ihan täysillä kauhuviihteen tapahtumiin. Pääsee kunnolla harmaan arjen yli :D Sitten nämä jutut jotka "oikeasti" voisivat käydä (esim. jotkut sarjamurjaajajutut & kidutus) ei taas kiinnosta pätkääkään vaan ahdistaa.

Vierailija
5/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kaipaa jännitystä tylsään elämäänsä.

Vierailija
6/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä.

34-vuotias mies, jonka lempielokuvia on esim. alkuperäinen Halloween, Evil Dead ja Hohto. Lempipelejäni on taas alkuperäinen Resident Evil 2, SIlent Hill 2 ja Resident Evil 7. Kauhukirjoista olen tykännyt Lovecraftin tuotannosta.

Ihan normaali työssäkäyvä (toimistotyö) ihminen olen, joka harrastaa myös uimista ja sulkapalloa.

Vierailija
7/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhh mikä unelmakumppani 🙄

Ööö, miten sen nyt ilmaisee. Ei sulje silmiään, kuten esim. minä, katsoessaan jotakin väkivaltaa esim.kauhuelokuvassa. Hänestä jääkiekkoilijoiden nyrkkitappelut on hauskoja, katsoo vapaaottelua jne. Ei ole kuitenkaan aggressiivinen luonne itse.

Vierailija
8/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 38v kahden lapsen äiti, naimisissa ollut vuosia. Töissä rakennusalalla.

Minä en ymmärrä miksi jotkut tykkää hömppäromantiikka elokuvista ja sarjoista ja kirjoista.

Meitä on tosi moneen junaan, ja makuja on monia.

Vierailija
9/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee joku tarve tai himo näin pimeän aikaan kokea vähin kauhua. Ei verta ja suolenpätkiä vaan jotain vähän hiipivämpää.

Sitten tulee joulu ja kevät, kesä ja elonkorjuu. Silloin on muut jutut mielessä. Muina aikoina kauhugenre tuntuu väärältä enkä halua katsoa sitä.

Ihan tavis työssäkäyvä perheenäiti olen.

Vierailija
10/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimatsuilla pimperot kastuu kun pelottaa. Pojat näitä sinne kuljettavat ja saavat sitten jotain.

Pesää.

Vierailija
11/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös pakoa todellisuudesta. Toki joku moottorisahamurhaaja voisi olla olemassakin.

Vierailija
12/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varsinkin näin syksyisin lyhyinä päivinä ja pimeinä iltoina kauhu-jutut iskee ainakin itselle kovaa.

Vierailija
13/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt hakeutuu kainaloon kun katotaan kauhuelokuvia ja saa persettä kun vähän lämppää

Vierailija
14/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kauhuelokuvia, en katso MITÄÄN muuta genreä. Oon rauhallinen fiksu tyyppi. 

En tykkää slashereistä kyl, mut siis kaikki muu kauhu on mun juttu. 

M.30

Vierailija
15/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehtovaa, epätavallista. Makuja on monia.

Silent Hill 2:n maininneelle oma hatunnostoni. Siinä pelissä on tarina, jonka muistan näin 20 vuoden jälkeenkin. Samaan aikaan en muista esim. yhdenkään näkemäni romanttisen komedian juonta yhtä yksityiskohtaisesti.

Vierailija
16/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhunkatsoja tarvii jännitystä tylsään elämäänsä, mitäs te romanttisien elokuvan katsojat haette tai komedian? LOL

Vierailija
17/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen jolta puuttuu kauhua omasta elämästä.

Vierailija
18/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. minä, tylsähkö keski-ikäinen täti-ihminen. Kauhua olen katsonut ja harrastanut muksusta asti, ja tykkään edelleen. Jos Netflixistä etsin uutta katsottavaa, niin useimmiten valinta osuu kauhuun. Tai jos etsin lukemista. Itse en voi ymmärtää, kuka katsoo Salkkareita, tosi-Tvtä ym. scheißea. Aivot mätänee, jos sellaista toljottaa.

Vierailija
19/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhunkatsoja tarvii jännitystä tylsään elämäänsä, mitäs te romanttisien elokuvan katsojat haette tai komedian? LOL

Katson kauhuleffoja, en mitään romanttista shittiä. Voisin vaihtoehtoisesti hakea jännitystä pettämällä, päihteillä tai rikoksilla, mutta olen päätynyt turvalliseen kauhuun.

Vierailija
20/35 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin kysymys on oikeasti, että kuka katsoo tylsää romanttista elokuvaa tai jotain väkisin väännettyä huonoa komediaa? Tällästä ihmistä mä en tajua.. 

Vannoutunut kauhufani:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi