Sitten kun mulla on seuraava vapaa, menen konditoriaan ja ostan jonkun ihanan kakun
Ja syön sitä ja juon kuoharia samalla kun pelaan pleikkaria. Ehkä joku suklaa- tai kinuskikakku. Tai ehkä erilaisia leivoksia🤔
Joo, niin mä teen.
Kommentit (38)
Suunnitelma on hyvä. Itseä kannattaa hemmotella, olethan elämäsi tärkein henkilö, sinä itse.
Valitettavasti kakut tuppaavat olemaan liian makeita omaan makuun. Voisivat konditoriot vähentää sokerin määrää puoleen nykyisestä. Tästä ei varmasti olisi mitään haittaa.
Kahvi tai tee sopii hyvin kakun kanssa. Kaakao ei mielestäni sovi paitsi suklaan kanssa.
Nauttimisessa ei kaiketi ole mitään pahaa.
Kuulostaa kivalta. Välillä pitää hemmotella itseään tuollaisilla jutuilla.
Ihana suunnitelma. Olen pitkään suunnitellut samaa. Tosin en ostaisi kokonaista kakkua vaan jonkun ihanan leivoksen. Söisin sen kotona ja keittäisin kahvia kaveriksi. Oi että olisi ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana suunnitelma. Olen pitkään suunnitellut samaa. Tosin en ostaisi kokonaista kakkua vaan jonkun ihanan leivoksen. Söisin sen kotona ja keittäisin kahvia kaveriksi. Oi että olisi ihanaa.
Siis olet jo pitkään suunnitellut leivoksen ostamista ja sen syömistä kahvin kanssa? Miksi et vain tee tuollaista perusasiaa suunnittelun sijaan?
Eikö yksi leivos riittäisi. Ei tulisi äklö olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin jo tänään kahvilla ja kakulla. Kyllä kannatti.
Mitä kakkua söit?
Ap
Fazerin mansikkakakkua.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin muuten samaa, mutta teen itse.
Ei tule koskaan yhtä hyvää kuin konditoriasta ostetut. Ei sinunkaan tekemistä. Se on karman laki.
Jokuhan ne siellä konditoriassakin tekee. Vai luuletko, että robotit tekee ne?
Ihanaa ap!
Kuulostaa tosi hyvältä! :) Mäkin rakastan herkullisia täytekakkuja, Nam!!
Ostaisin Ellen Svinhufvudin kakun.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä kakkua tarvitse yhdellä kerralla vetää.
Näyttäs menevän herkkuja vähä liikaa ilman vapaitaki sulla.
Mikä kakku ois hyvä? Toi kuulosti niin kivalta. Kuoharin sijaan varmaan joisin jotain ihanaa glögiä tai maustettua kahvia ja pleikkarin sijaan vois täyttää ristikoita tai pelata sudokua. Taidan lainata tätä sun kivaa ideaa ja herkutella kerrankin kunnolla, yksin!
Huvittavaa miten huolestuneita keskustelijat ovat siitä että ap ilmoitti ostavansa kokonaisen kakun, ilman mitään taustatietoa ap:sta. Eikö leivos riitä, voi huokaus.
Ihana idea! Miksei sitä ikinä osaa itse toteuttaa tuollaisia arjen luksusjuttuja? Ei ole ikinä käynyt mielessäkään ostaa kakkua ilman, että on juhlapäivä. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin Ellen Svinhufvudin kakun.
Jess, niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana päivänä puntari näyttää +2kg.
Mulla on semmoinen 3 kg liian vähän painoa vyötäröllä. Ei muuten niin väliä, mutta mittatilauspuvun housujen vyötärö jää liian löysäksi. Ei riitä edes muutama kakku, olen kokeillut - ei auta makkaransyöminenkään. Samaan aikaan täytyy rajoittaa kumminkin liikkumistakin kun sen puvun takki meinaa tulla hartioista ahtaaksi. Kuntosalilla en käy, lihaksia vaan pukkaa ihan arkiliikunnan puitteista. Miten toimia?
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä kakkua tarvitse yhdellä kerralla vetää.
Minä ostan yleensä prinsessakakun ja suklaakakun ja syön molemmista kaksi kolmasosaa. Tällöin ei sitä kokonaisen kakun syömisestä tulevaa pientä ähkyä tule lainkaan. Suklaakakun kanssa menee vielä hiukan kermavaahtoa ja jäätelöä. Kahvin kanssa se pyöristää makuelämykset mukavasti.
Yhdestä kinuskikakusta tulee +3 kg. Lähtee viikossa kun ottelee suklaakakkupäivää .