Reissumies-leivän nimi pitää muuttaa muotoon Reissuhenkilö
Kommentit (53)
Reissu-sanakin on vähän arveluttava. Joten nimeksi jää Henkilö.
Skit i "Reissu" och döp om eländet till "Matkustaja" rakt av.
Rekkalesbo sen nimeksi pitää vaihtaa.
Lopetan ostamisen jos muutetaan.
Vaikka omassa tuttavapiirissäkin on transsukupuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Reissu-sanakin on vähän arveluttava. Joten nimeksi jää Henkilö.
Mutta eihän sitä voi tietää identifioituuko joku edes henkilöksi. Vähiten loukkaava olisi vain pussi ilman mitään tekstiä, tai kuvia.
Kielletään koko leipä, ei se nimenmuutos auta, kun kaikki jatkavat kuitenkin reissumiehestä puhumista.
Minulla on selkeä linja. Kaikki nimenmuutokset jotka saavat alkunsa jonkun tahon herneen nenään imaisusta johtavat pysyvään ostoboikottiin ko tuotetta kohtaan. Siellä on jo liuta tavaroita
Jos nimi muuttuu, niin eiköhän siitä tule Reissari. Todella yleinen kutsumanimi kyseiselle tuotteelle.
Olen ruisleivän ystävänä aina ihmetellyt tämän kuivan, pahvilta maistuvan käntyn nauttimaa statusta.
Tuo on viimeinen ruisleipä jota muutenkin ostaisin vain jos mitään muuta rukiista ei ole leipähyllyssä
Meillä sitä on sanottu aina Huorissakävijäksi
Vierailija kirjoitti:
Olen ruisleivän ystävänä aina ihmetellyt tämän kuivan, pahvilta maistuvan käntyn nauttimaa statusta.
Tuo on viimeinen ruisleipä jota muutenkin ostaisin vain jos mitään muuta rukiista ei ole leipähyllyssä
Ite oon ostanut kun se on ollut ylivoimaisesti halvinta. Varmaan siinä syy, miksi niin suosittua. 0,39 euroa pussi oli ainakin ennen inflaatiota, nyt en tiedä mitä maksaa kun haen vaan Resq:n leipäkasseja
Kusinen h---ra sen nimeksi vois tulla
Vierailija kirjoitti:
Lopetan ostamisen jos muutetaan.
Vaikka omassa tuttavapiirissäkin on transsukupuolinen.
Ja siksi, että hän on itsekin sanonut että mikään pakotettu "muoti" ei edesauta asiaansa. Ei esim. se, että joka ohjelmaan on tungettava väkisin yksi transsukupuolinen.
Samaa muuten sanoi Aikuisissa Kuismaa näytellyt henkilö. Hän ei nähnyt mitenkään hyvänä asiana sitä, että vain vähemmistöryhmän edustaja voisi näytellä vähemmistöryhmää, vaikka itse sellaiseen kuuluukin
Onneksi toi Reissumies ja kissa -piisi tehtiin silloin kun ihmiset vielä kävivät täysillä. Miltä nyt muka kuulostaisi Reissuhenkilö ja kissa eikä edes mahtuisi melodiaan.
Kuvassa voisi olla sellainen siilitukkainen rekkis, eli rekkalepakko
Kotihiiri. Tai muuten MÄ SUUTUN!!!
Luuletko olevasi kovinkin hauska?