Kuinka kauan olet viettänyt enimmillään aikaa yhdessä huoneessa? Itse olen 20 vuotta syrjäytyneenä kun ominaisuudet ja kyvyt ei riitä pärjäämään elämässä.
Kommentit (8)
6 vuorokautta, kun olin 11-vuotiaana sairaalassa aivokalvontulehduksessa.Siitä on yli 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
6 vuorokautta, kun olin 11-vuotiaana sairaalassa aivokalvontulehduksessa.Siitä on yli 40 vuotta.
Ei, kun 30 , pikku näppäilyvirhe.
Se on sitten itse rakennettu vankila.
Jaa. Töitä se on minun pitänyt paiskia saadakseni omaisuutta. Tyhjästä lähdettiin, nyt on jotain. Itsesäälissä vellominen ei auta.
Jaa-a. Itse olen viettänyt noin viimeiset 10 vuotta, 6 päivänä viikossa ulkoillen usean tunnin ajan per päivä. Vaikea samaistua.
Kyllä hirmuisenkin pitkiä aikoja tiedän erään nuorehkon miehen olevan ihan sisällä vaan aina. Nyt pitäisi jonkun tahon kiinnostua, mutta ei tunkeillen vaan kutsuen jonnekin. Kyyläys ja painostaminen se vasta pahentaisikin asiaaa.
Jos lohduttaa olen etäystäväsi ap aina jos vaan haluat. Saat olla varma sinulla on tukija. Eikö niin palsta? Voidaan olla tukirinkinä?
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta muutaman neliön huoneessa juurikaan käymättä ulkona verhot kiinni.
No näyttää tuo kirjallinen ilmaisu olevan melko hyvää ... eikö sillä voi tienata ?
20 vuotta muutaman neliön huoneessa juurikaan käymättä ulkona verhot kiinni.