Älä käy sähkökatkojen aikana vessassa, puolustusministeriö ohjeistaa
Kommentit (1627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi meillä on bailaava instababe PM nä kun se on helppo liikuteltava, senkun kehaisee naamaa ja tyyliä hiukan.
Plus antaa kaikenmaailman penispalkintoja, kyllä instailut ja selfiet ja kokkelibileet kiinnostaa....
Jo se dildo oli niinkuin semmoinen ohjusmalli ....näin syöksyy sukkula venukseen, ja tälleen.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiennyt, että viemärit eivät toimi ilman sähköä.
Tuskin monikaan ihminen tietää oman alueensa viemärien toimintatapaa ennenkuin se erikseen kerrotaan. Itse en ihan hirveästi luottaisi siihen tietoon mitä kavereilla sattuu olemaan, elleivät kaverit ole jotain putkimiehiä.
Niin, ei kannata ehkä lainata noita täysin ilmeisiä trolleja, joiden tarkoituksena on aiheuttaa kansassa hämmennystä ja vihaa.
Mutta sinänsä olet oikeassa, ei ihmiset tosiaan tätä varmaan ole tulleet ajatelleeksi.
Nyt on viimeistään lopuillakin hölmöläisillä tullut aika lopettaa se hyvinvointivaltion hokeminen. Ministeriö porukka voi hakeutua hoitoon, ei ole terveen ihmisen päästä nuo ohjeistukset.
tulevaisuuden toivot kirjoitti:
Kyllä!
Ei ole menneet Pisa-testit hukkaan.
Koko kansakunta on täynnä neroja.
Jos joku sais vielä väännettyä rautalangasta tämmöselle tyhmälle millä tavalla eliitti ja puolueet liittyy teidän paskomiseen niin saadaan vuoden naurut maaliin.
Aivan loistavaa!
Ellei suorastaan Briljanttia!
Mihin enää tarvitaan telkkaria tai kirjoja?
Mistään ei saa enempää huvia kuin teistä.
Se on ihan sama mitä joku tai mikään neuvoo jos ei ole mitään mihin tai millä se tarttuu.
:D :D :D
Sähkökatkoja on tulossa koska päättäjät ovat päättäneet, ettei energiaa ja polttoaineita saa pian ostaa venäjältä ollenkaan, halusi joku ostaa sieltä tai ei.
On se ihanaa, että koko kansakuntana saamme kärsiä, koska Ukrainakin kärsii. Jos se olisi tämä maa joka olisi Ukrainan tilanteessa, niin ei ole vaikea arvata olisiko tuolta tullut minkäänlaista apua tai solidaarista kanssakärsimistä.
Vierailija kirjoitti:
"WC-istuimeen voi ohjeen mukaan virittää vaikkapa muovikassin ja käyttää kuivikkeena reilusti vessa- tai sanomalehtipaperia. Tarpeiden jälkeen muovipussin voi viedä jätekatoksen sekajäteastiaan." Mitä minä just luin?
Saako jostain ostaa sanomalehtipaperia, kun ei tule enää lehtiä?
Se kultainen dildo oli CIAn masinoima ohjus.
Revityt farkut olivat amerikkalaiset repi jo lahkeet mun housuista.
Sivutisseillä myytiin kotimaata
Hiusten vaalennus ja värjäys loppuu kait kokonaan, niin kotona kuin kampaamoissa. Katkoistahan ei käsittääkseni edes ilmoiteta etukäteen, niin eipä siinä voi ottaa riskiä varsinkaan vaalennusaineen kanssa tai muuten kärähtää hiukset ja päänahka oikein huolella.
Vierailija kirjoitti:
On se ihanaa, että koko kansakuntana saamme kärsiä, koska Ukrainakin kärsii. Jos se olisi tämä maa joka olisi Ukrainan tilanteessa, niin ei ole vaikea arvata olisiko tuolta tullut minkäänlaista apua tai solidaarista kanssakärsimistä.
Ja etenkin se on niin ihanaa kun USA raahasi viimeksi ne ukrainalaiset meidän Raatteen tielle. Kaitselmuksemme pelasti pakkasin nämä pällit onnistumasta. Miten kiitollisia saammekaan olla ukrainalaisille, erityisesti ja USA lle.
Minua ainakin riipaisee isiemme työ, ja laittaa ajattelemaan Marinista hyvin huonoja. Hän ohitti jopa oman isänsäkin.
Mahtaa kaikenlaiset taudit levitä hienosti, kun roskikset, pusikot, kadunvarret, ym. vyöryy ihmispaskaa. Tämähän on sitten melkein kuin Intia! Hallituksemme voi mennäkin siistimään katuja paskasta.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä viitsisi paskoa muovipussiin, jotenkin etova ajatus että paska on siellä pussissa vapaana. 100 metrin päässä on metsä, menen luultavasti mieluummin paskalle sinne. Jonkun riu`un viritän sinne puskaan.
Mitähän hittoa nyt taas? Meinaat, että se on normaalisti jotenkin vessanpöntön vankina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"WC-istuimeen voi ohjeen mukaan virittää vaikkapa muovikassin ja käyttää kuivikkeena reilusti vessa- tai sanomalehtipaperia. Tarpeiden jälkeen muovipussin voi viedä jätekatoksen sekajäteastiaan." Mitä minä just luin?
Käy kysyy jonkun taloyhtiön asukkaalta et voisko ottaa lehtiä heidän lehtiroskiksesta, saat varmastikin viedä niin paljon lehtiä kuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten vaalennus ja värjäys loppuu kait kokonaan, niin kotona kuin kampaamoissa. Katkoistahan ei käsittääkseni edes ilmoiteta etukäteen, niin eipä siinä voi ottaa riskiä varsinkaan vaalennusaineen kanssa tai muuten kärähtää hiukset ja päänahka oikein huolella.
No voi sun ... pussiin paskominen vielä menisi mutta nyt ylitettiin sellainen raja että BARRIKADEILLE PERKELE!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tilaa nyt Hesarin kotiin. Tämähän on Sanoman masinoima mainoskampanja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästäkää kananmunan kennot, siihen on hyvä pyöräyttää ja sulkea ja pussiin. Jos nämä hullut tähänkin lähtevät.
Mahdetaanko saada aivan uusia kulkutauteja ja pandemioita, kun rotat ja muut elukat koluavat ulosteet jäteastioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota se "ei ilmaisjakelua" lappu ovestasi, niin alkaa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästäkää kananmunan kennot, siihen on hyvä pyöräyttää ja sulkea ja pussiin. Jos nämä hullut tähänkin lähtevät.
Sillä tietyllä osalla voi samalla myös vähän rapsutellakin ryppyreikää.
En minäkään tiennyt, että viemärit eivät toimi ilman sähköä.
Tuskin monikaan ihminen tietää oman alueensa viemärien toimintatapaa ennenkuin se erikseen kerrotaan. Itse en ihan hirveästi luottaisi siihen tietoon mitä kavereilla sattuu olemaan, elleivät kaverit ole jotain putkimiehiä.