Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko alaikäisen lapsesi syödä masennuslääkkeitä

Vierailija
02.11.2022 |

Jos siis lääkäri on ne määrännyt? Hirvittää vain nuo kamalat sivuvaikutukset. Masennuslääkkeillä on myös aika huono maine, mitä nyt olen asiasta ottanut selvää

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan antaisi. Enkä myöskään ymmärrä vanhempia jotka myös syöttävät lapsilleen ADHD lääkkeitä.

ADHD - lääkkeet ovat vielä pahempaa myrkkyä

Silti niitä tuntuu syövän yllättävän monikin lapsi

Vierailija
22/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, koska omasta kokemuksesta osaan tietää, millainen paha masennus on/voi olla.

Itse selvisin pahimmasta (ja lopulta koko sairaudesta) yli lääkkeiden avulla, terapiassa taas en ole ikinä tykännyt käydä/käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan antaisi. Enkä myöskään ymmärrä vanhempia jotka myös syöttävät lapsilleen ADHD lääkkeitä.

Olet idiootti.

Vierailija
24/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka kommentoi täälä että kyllä antaisivat lapsensa syödä noita pillereitä niin ei niillä lapsia ole.

Vierailija
25/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti.

Sinä olet jos kannatat lapsien aivojen raiskaamista mieliala sekä adhd lääkkeillä.

Vierailija
26/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää jotka kommentoi täälä että kyllä antaisivat lapsensa syödä noita pillereitä niin ei niillä lapsia ole.

Kuinka tämä liittyy asiaan? Oma kantani tulee säilymään samana sittenkin, kun minulla lapsi(a) on.

Vierailija
27/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennun kun luen näitä kommentteja. Asiasta mitään ymmärtämättömät luulee olevansa pätevämpiä kuin alan asiantuntijalääkäri.

Antaisitko lapsellesi insuliinia, jos lääkäri on todennut diabeteksen? Vai hoituuko sekin sillä, että kielletään hiilarit otetaan kännykkä pois?

Vierailija
28/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Poistaisin lisätybn sokerin ruokavalio, alkoholin ja hötöhiilarit. Lisäisin hivenaineita ja vitamiineja.

Toki on hyvä parantaa elintapoja. Mutta jos luulet, että se pelkästään auttaa masennukseen, niin se on puoskarointia.

Masennus kuuluu lääkärin hoitoon.

Vierailija
29/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin, koska omasta kokemuksesta osaan tietää, millainen paha masennus on/voi olla.

Itse selvisin pahimmasta (ja lopulta koko sairaudesta) yli lääkkeiden avulla, terapiassa taas en ole ikinä tykännyt käydä/käynyt.

En ole yllättynyt että palstalla on hulluja tätejä. Onhan sulla myös kissoja?

Mielummin "hullu" ja onnellinen, kuin sinun kaltaisesi typerys.

Kissoja löytyy. Ja myös kaukosuhde ihan perusterveeseen kaveriin. :)

Vierailija
30/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin ensin kokonaan pois ja katsotaan paraneeko olo. Lähes aina paranee.

Ehdottomasti tämä.

Vierailija
31/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani eivät onneksi saaneet päättää hoidostani. Päätin itse syödä lääkkeitä ja ne pelastivat henkeni masentuneena itsetuhoisena nuorena. Vanhempieni mielestä kaikki oli hyvin ja juttelukin asiasta oli kielletty.

Vierailija
32/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vanhemmat eivät päätä lapsen lääketieteellisestä hoidosta. Jos lapsi/nuori kieltää, teille ei edes mene tietoa hänen asioistaan, ettekä voi tietoa mitenkään saadakaan. Myös alaikäisellä on oikeus yksityisyyteen hoitoonsa liittyen.

Vierailija
33/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yllättynyt että palstalla on hulluja tätejä. Onhan sulla myös kissoja?

Mielummin "hullu" ja onnellinen, kuin sinun kaltaisesi typerys.

Kissoja löytyy. Ja myös kaukosuhde ihan perusterveeseen kaveriin. :)

Anna kun arvaan lisää: äitisi on mielestäsi narsisti?

Enpä ole sanonut noin koskaan. :)

Vierailija
34/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vanhemmat eivät päätä lapsen lääketieteellisestä hoidosta. Jos lapsi/nuori kieltää, teille ei edes mene tietoa hänen asioistaan, ettekä voi tietoa mitenkään saadakaan. Myös alaikäisellä on oikeus yksityisyyteen hoitoonsa liittyen.

Kuule! Jos teinin tavaroista löytyy lääkkeitä, heitän ne vessanpyttyyn ja tulee tiukka puhuttelu ja aresti!

Vierailija
35/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin. Migreeniä hoidetaan särkylääkkeillä, diabetesta insuliinilla, masennusta mielilalääkkeillä.

Huvittaa ne jotka pätevät täällä että ottaisivat selvää mistä lapsen masennus johtuu ja poistaisivat syyn. Aina syytä ei vain ole! Ei koulukiusaamista, ei rankkaa eroa poika/tyttökaverista, ei huonoja kotioloja. Aivokemia vain menee sekaisin.

Vierailija
36/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä mysteeri miksi kaikki mielenterveysongelmaiset kerääntyy tänne Avlle

Vierailija
37/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Ratkaisu masennukseen on löydyttävä muualta kuin lääkkeistä. 

Vierailija
38/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä antaisin. Migreeniä hoidetaan särkylääkkeillä, diabetesta insuliinilla, masennusta mielilalääkkeillä.

Huvittaa ne jotka pätevät täällä että ottaisivat selvää mistä lapsen masennus johtuu ja poistaisivat syyn. Aina syytä ei vain ole! Ei koulukiusaamista, ei rankkaa eroa poika/tyttökaverista, ei huonoja kotioloja. Aivokemia vain menee sekaisin.

Meillä vakavan masennuksen aihetti ihan kevään 2020 koronasulku. Lapselta loppui kaikki samana päivänä: koulu, työt, harrastukset. Kaikki perheen ulkopuoliset ihmiskontaktit, kaikki projektit joita oli tehty jo koko talvi jne jne.  Vuosi siinä meni, että sieltä sängynpohjalta ylös päästiin. Mutta nyt on hommat taas paremmin, onneksi ja kiitos myös lääkkeiden ja terapian. 

Vierailija
39/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule! Jos teinin tavaroista löytyy lääkkeitä, heitän ne vessanpyttyyn ja tulee tiukka puhuttelu ja aresti!

Oletko ihana äitipuoleni joka veti vessapöntöstä KAIKKI lääkkeeni, myös migreenilääkkeet koska "tässä talossa lapset ei lääkkeitä syö!". Isäni oli ihan kädetön mutta äitini puolusti minua ja en joutunut enää menemään isäni luo.

Pääsin onneksi sitten kostamaan kun aikuisena olin heillä yksin hetken. Nappasin akan estrogeenipillerit  kylppäristä laukkuuni ja viskasin ulkona roskiin . Isälle sanoin kun asiasta soitti perään kyseli että miksi ihmeessä minä olisin ne ottanut, ei se varmaan käynyt edes apteekissa, onkohan sillä joku muistisairaus. 

Vierailija
40/163 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika brutaalia luettavaa. Kertoo aika paljon ihmisestä, jos evää lapseltaan tarvittavan hoidon. Kai itsemurhan tehnyt lapsi on pienempi paha kuin tilanteen vaatimat lääkkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan