Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koira mukaan laivalle. Mihin koira pissaa ja kakkaa laivalla?

Vierailija
01.11.2022 |

Kuka tietää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kannella sellainen hiekkalaatikko.

Vierailija
2/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne mereen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota omat kakkapussit mukaan.

Vierailija
4/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta! t.ap

Vierailija
5/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivan kannella voi käydä kakattamassa koiraa. Sitä en ymmärrä miksi otat koiran laivalle. Luuletko koiran nauttivan matkasta?

Vierailija
6/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääkkäystä.

Vierailija
7/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kannella sellainen hiekkalaatikko.

Eikös se ole kissoille?

Vierailija
8/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivan kannella voi käydä kakattamassa koiraa. Sitä en ymmärrä miksi otat koiran laivalle. Luuletko koiran nauttivan matkasta?

No itse ottaisin kyllä koiran mieluummin laivamatkalle kuin lentokoneeseen, jossa ne joutuvat ruumaan. se se vasta eläinrääkkäystä on! Eihän ap välttämättä ole menossa huviristeilylle vaan voi olla ihan lomamatkalle tai vaikka sukuloimaan menossa.

Vierailija
9/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on kyseessä mikään hupiristeily, vaan ihan pääsy paikasta A paikkaan B.

Vierailija
10/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse ottaisin kyllä koiran mieluummin laivamatkalle kuin lentokoneeseen, jossa ne joutuvat ruumaan. se se vasta eläinrääkkäystä on! Eihän ap välttämättä ole menossa huviristeilylle vaan voi olla ihan lomamatkalle tai vaikka sukuloimaan menossa.

Kaikki koirat ei selviä hengissä lentokoneen ruumasta. Se on aika iso stressi koiralle. Itse en ikinä sinne laittaisi koiraa.

Vierailija
11/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki koirat ei selviä hengissä lentokoneen ruumasta. Se on aika iso stressi koiralle. Itse en ikinä sinne laittaisi koiraa.

Luin viime kesänä jutun jossa kerrottiin koirista, jotka olivat menneet lentomatkan aikana hukkaan samalla tavalla kuin matkalaukut joskus häviävät. Hirvittää ajatella millainen kohtalo niillä koirilla on.

Vierailija
12/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannella on koirille hiekkalaatikkovessa.

Vierailija
13/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin viime kesänä jutun jossa kerrottiin koirista, jotka olivat menneet lentomatkan aikana hukkaan samalla tavalla kuin matkalaukut joskus häviävät. Hirvittää ajatella millainen kohtalo niillä koirilla on.

Todennäköisesti ovat menehtyneet ruumaan ja lentoyhtiö yrittänyt välttää vastuun "hävittämällä" ne.

Vierailija
14/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannen hiekkalaatikot usein kovin likaisia eli varaudu joka käynnin jälkeen pesemään koiran tassut. Pienen koiran tassut voi pestä vaikka kertakäyttömukissa, testattu on.

Joissain laatikoissa hiekkaa, jotkut muovista tekonurmea, lekasoran tyyppistäkin käytetään. Pienellä koirallani oli ongelmia kun " upposi" lekasoraan, sitä oli niin paksu kerros.

Poikakoiria varten olen jollakin laivalla nähnyt myös pienen puunrungon johon merkkailla.

Vierailija
15/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin laivalla koiran kanssa siellä oli sellainen kakkaamis huone missä oli just hiekkalaatikko. Ei saatu lemmikkihyttiä niin koira oli laivan kennelissä matkan ajan. Siellä oli muitakin koiria. Ei se mukavinta ollut mutta ei siihe koira kuolekaan. Ihan turvallista.

Vierailija
16/16 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttiin kylppärin lattialle olen yleensä antanut hoidella asiansa ja heittänyt kakkapussin käytävän roskikseen.