Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatteet on niin kalliita!

Vierailija
01.11.2022 |

Mulla on ollut samat vaatteet käytössä useamman vuoden - kaikki samaa kokoa, eivätkä ole juurikaan kuluneet.

Olen nyt pudottanut painoa erään pelkäämäni sairauden tähden ja koko on ilmeisesti pudonnut XL --> M/S. Nykyiset vaatteet tietenkin menevät päälle ja täyttävät tarkoituksensa, mutta lempparit ovat telttamaisia ja näytän vähän hassulta. Ostin työhaastatteluun oikean kokoisen paidan ja kun katsoin, miten hyvin se istui peilistä, tajusin, että mun pitää uusia vaatekaappi. KOKO vaatekaappi.

Miten tälläiseen lystiin voi kellään olla varaa?! Olen käynyt paikallisilla kirppareilla, eikä niillä jostain syystä oikeastaan myydä vaatteita. Pari löytämääni nättiä mekkoa taas olivat myynnissä lähes kaupan hinnoilla. Muut oli ulkovaatteita ja saappaita, enemmän löytyi miesten vaatteita. Kauemmas en edes viitsi lähteä, kun ei ole autoa.

Olen ennenkin tilannut vaatteet netistä, mutta kirvelee silmiä kaikki hinnat. Jään nyt odottamaan jotain alennusmyyntejä.. Tai sitten ostelen vaatteita pikkuhiljaa niin ei tunnu yhtä pahalta. Onkohan Zalando hyvä? En ole käyttänyt. Onneksi kehtaan vielä pitää vanhoja ulkotakkeja ja housuja, kiva kun saa enemmän vaatetta alle.

Jos näette ulkona telttanaisen, se olen minä. Älkää lähestykö.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt aina XL/XXL koon vaatteita. L:äkin menee, koko on M/L (olen mies) Mun mielestä vaatteet on kivoja, jos ne on isoja ja ns. mukavat päällä. 

Vierailija
2/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostele pikkuhiljaa, seuraa alennusmyyntejä. Sellpyllä on ollut ihan kohtuuhintaisia vaatteita juuri noissa kokoluokissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on käytettyjen vaatteiden kirppiksiä, joilla on kyllä valikoimaa, esimerkiksi Emmy.

Vierailija
4/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Pitää oikeasti katsoa.

Ja juu, omastakin mielestä isot vaatteet tuntuvat mukavilta päällä, mutta en enää niissä viitsi ihmisten ilmoilla kulkea :) Mutta voin siis ymmärtää.

- Ap

Vierailija
5/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttele kuluttajapaneeleissa kyselyitä, saat palkkioksi lahjakortteja vaatekauppoihin. Vuoden aikana muutama uusi vaate sitä kautta hankittu, mm toppatakki ja kengät ja alusvaatteet. Jos ei kokonaan niin ainakin suurin osa maksettu lahjakorteilla.

Vierailija
6/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalleus riippuu siitä paljonko on rahaa. Tutustu kapselivaatekaappiin; ihan jo muutamalla vaatteella pääsee pitkälle kun ostaa ne harkiten.

Vierailija
7/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttele kuluttajapaneeleissa kyselyitä, saat palkkioksi lahjakortteja vaatekauppoihin. Vuoden aikana muutama uusi vaate sitä kautta hankittu, mm toppatakki ja kengät ja alusvaatteet. Jos ei kokonaan niin ainakin suurin osa maksettu lahjakorteilla.

En ole ennen kuullutkaan tälläisestä, elänköhän vähän kiven alla. Kiitos kun toit esille, kuulostaa kätevältä.

- AP

Vierailija
8/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalleus riippuu siitä paljonko on rahaa. Tutustu kapselivaatekaappiin; ihan jo muutamalla vaatteella pääsee pitkälle kun ostaa ne harkiten.

!!!

Uskon kuulleeni käsitteestä aiemmin. Tällä olisikin varmaan paras aloittaa, säästyy rahaa ja saa hyvin tehtyä asuja vähemmällä määrällä vaatteita.

Okei, tässähän on tullut yllättävän monta kätevää vastausta! Kiitos paljon ja toivottavasti näistä on hyötyä muillekin :)

- Ap

Vierailija
9/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity fb ryhmään nimeltä Roskalava ja tee sinne ilmotus että tarvitsisit vaatteita. Sieltä voisit saada ilmaseksi oikean kokosia.

Vierailija
10/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapit ne vasta kalliita onkin. Eikö siihen vanhaan kaappiin voi niitä uusia laittaa? Eikö mahdu?

Jospa sitten myyt ne vanhat, saat rahaa uusiin ja vanhaan kaappiin tulee taas tilaa!

Vierailija
11/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan enää osta nettikirppikseltä. Piti heittää roskiin mokomat kuluneet rätit, jotka kuvissa näytti hyviltä. Palsutuskin maksaa. Paras kauppa on Zalando, pitkät maksuajat eikä palautus maksa. Alessa on hyvää tuotetta, yleensä kaikki mitä sieltä tilaan, sopii kuin itselle tehty. Tänään on harmaa päivä, tilasin kengät. Piristi.

Vierailija
12/12 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonprix netistä myy halpaa, mutta ei niin laadukasta.

Googlaile vaatteita myyjiä nettisivuja.

Olen kirpparilla töissä ja yks päivä kävi vanhempi nainen kauhistelemassa kuinka kallista on meillä, vaikka oikeasti olemme halvin kirppis paikkakunnalla.

Hänellä oli päällä monta nroa liian suuret vaatteet ja näytti variksenpelätiltä ja en yleensä edes huomio toisten vaatteita, mutta tämän tädin ylisuuret vaatteet oli oikeasti omituiset.