Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin sellaisella mt-ongelmaisille tarkoitetulla klubitalolla

Vierailija
08.11.2022 |

Joo, varmaan ihan kivaa toimintaa, jos sellaisesta tykkää. Olen ennenkin käynyt erään toisen yhdistyksen "talolla" ja sama ongelma siellä. Tätä ei ole poliittisesti korrektia sanoa, mutta ne kehitysvammaiset siellä. Mulla on siis kehitysvammainen veli ja erityistarpeiset lapset. Mun mielenterveydelle tekisi hyvää olla tekemisissä normaalijärkisten ihmisten kanssa kotielämän vastapainoksi. Mä en oikeasti jaksa selittää joillekin ke-ha-reil-le kaikkea mitä ne kehtaavat kysyä ja kyllähän ne kehtaavat, sori siitä. Mun mielestä noille vois olla omat paikat, missä kokoontua, mut kun ei saa syrjiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt se on nähty. Kai niitä on jotain ryhmiä tai tapaamisia vain mt-ongelmaisillekin? Itse kävin vuosia sitten terveysaseman järjestämässä masennusryhmässä ja se ainakin oli mukavaa ja hyödyllistä. Masennus tosin parani sit vasta myöhemmin, kun sain elämääni parempaan järjestykseen.

Vierailija
2/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität mennä niihin normaalien porukoihin vain. Kyllä ne kehitysvammaiset jättävät rauhaan, kun annat ymmärtää, ettei seura kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun täytyy nyt vain hyväksyä, että sä olet k#hareiden kanssa samaa tasoa sosiaalisesti.

Vierailija
4/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun täytyy nyt vain hyväksyä, että sä olet k#hareiden kanssa samaa tasoa sosiaalisesti.

Sosiaalinen markkina-arvo on sama, vai mitä yrität sanoa?

Vierailija
5/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt se on nähty. Kai niitä on jotain ryhmiä tai tapaamisia vain mt-ongelmaisillekin? Itse kävin vuosia sitten terveysaseman järjestämässä masennusryhmässä ja se ainakin oli mukavaa ja hyödyllistä. Masennus tosin parani sit vasta myöhemmin, kun sain elämääni parempaan järjestykseen.

Itse kävin useamman vuoden mt-ongelmaisille/nepsyille tarkoitetulla klubitalolla, eikä kukaan tullut kyselemään siellä mitään. Ihan hyvä ja asiallinen fiilis jäi ko. paikasta.

Vierailija
6/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käydä sellaisessa, jos siellä on vain yläluokkaa eli miehiä. Mutta jos on naisia ja tummia, niin sitten en. Eri sosiaaliluokkien ei tule mielestäni seurustella keskenään

Vierailija
7/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi niin varma haluaako vamman omaavakaan olla noissa paikoissa, joku vaan työntää ne väkisin sinne tai puhunut ympäri?

Vierailija
8/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin käydä sellaisessa, jos siellä on vain yläluokkaa eli miehiä. Mutta jos on naisia ja tummia, niin sitten en. Eri sosiaaliluokkien ei tule mielestäni seurustella keskenään

Mene sinä Grinderiin, ja pysy siellä.

Vierailija
9/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sieppaa, kun ainakin Stadissa päihdepalvelut yhdistettiin mt-palveluihin.

Kalliit vieroitushoidot täyshoidoissa menee mt-palvelujen rahoista.

Päihteettömien on mahdotonta saada aikoja.

Vierailija
10/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yhdistyksessä on akateemistakin porukkaa.

Ja sitten ne pari keharia jotka mölyää eikä kuuluisi sinne. Kiintiöhäiriköt.

Vierailija
11/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikkukaupungissa nuo vammaiset kiertävät kans noita paikkoja. Moni on eläkkeellä ja aikaa on sitten käydä joka paikassa. Jokseenkin rasittavaa. Ei saisi syrjiä, mutta mä en jaksa. En sitten käy noissa.