Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin elävät ja asuvat, syöttekö ruokanne ruokapöydän ääressä?

Vierailija
01.11.2022 |

Itse elän ja asun yksin. Syön evääni tietokoneen ääressä. Ruokapöytää en ole koskaan omistanut.
Nykyisessä asunnossa on keittiö melko suuri, ilmeisesti tuonne olisi ollut tarkoitus laitella ruokapöytä.
Mutta eipä siinä ole järkeä jos siinä yksin istua möllöttää.
M37

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minulla ei ole ruokapöytää sillä pienessä yksiössä asuessa keittiööni ei mahdu sellaista. Syön olkkarin sohvalla, sängyssä päiväpeiton päällä ja kesäisin takapihalla.

N30

Vierailija
2/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ruokapöydän ääressä siisteyssyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kaksistaan. 6 hengen ruokapöytä missä syödään vain jouluaattona. Muuten syödään sohvalla.

Vierailija
4/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ruokani ja aamupalani pääsääntöisesti ruokapöydän ääressä. Jotain iltapalaa saatan vetää sohvalla telkkaria katsoen ja joskus harvoin syön ruoankin siellä.

Vierailija
5/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ruokapöydän🤷

Vierailija
6/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ruokapöydän ääressä. Joskus sohvalla tv:tä katsoessa.

Vierailija
7/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollessani en koskaan. Jos tulee joku käymään, silloin syödään ruokapöydän ääressä.

Vierailija
8/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruuat sohvannurkassa syöden.

Vierailija
9/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten milloinkin. Usrin telkkaria katsoessa tai ihan ruokapöydässä. Silloin on usein läppäri seurana. Vieraiden kanssa ihan normaalisti pöydän ääressä. Mulla on kaksio joten ruokapöytä mahtuu.

Vierailija
10/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ruokapöytää. Tarjotin on keksitty. Halvempi, pienempi ja jää tilaa kirjahyllyille. M27

Vierailija
11/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja on mulla keittiössä isohko ruokapöytä. Harvemmin vaan sen äärellä istun. Tulee usein syötyä tietokonepöydän ääressä.

Vierailija
12/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin, kun se on siisteyden ym.kannalta välttämätöntä. Yleensä syön sohvassa telkkaria katsoen. Aiemmin myös tietokoneella, jos tein koneella jtn hommia.

Jopa oma lapsi on valittanut mulle, että "äiti, sun pitäisi syödä pöydän ääressä!"

Vierailija
13/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan kaksistaan.

? Otsikossa kyseltiin yksin asujilta!

Vierailija
14/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo syön oikeastaan aina. 

Vierailija
15/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yleensä syön sohvalla telkkaria katsellessa. Se on vaan julmetun tylsää kökkiä yksin pöydän ääressä syömässä. Mulla on kyllä 4 hengen pöytä keittiössä mutta syön siinä vain kun on vieraita. Askartelupöytänä käytän sitä useammin.

Vierailija
16/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön tietokoneen ääressä. ei ruokapöytää tällä hetkellä. jos rikastun hankin toisen työpisteen keittiöön :)

Vierailija
17/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Läppäri pöydälle ja siinä on hyvä selata samalla kun syö. Joskus söin sohvalla, mutta alkoi veetuttamaan miten murusia yms tippui sohvalle vaikka kuinka varovasti söi. On minulla työpöytäkin, mutta se on täynnä sellaista tavaraa mihin ei kastikepisaroita yms halua.

Vierailija
18/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun siististi ja syön kaiken haarukalla ja veitsellä keittiönpöydässä ryhdikkäästi istuen. Äsken söin mars-suklaapatukan.

Vierailija
19/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö M37 teet noita mikä jukurtti eläkeläiselle -trollauksia? Hei kun ne loppuivat, tuli tämä samantyyppinen mutta järkevä aloitus. Mä tarkkailen sun touhuja. Epäilen, että olet myös monen muun trollauksen takana. Ainakin kilttimiesten, ehkä myös holvikaarien.

Vierailija
20/96 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yhden henkilön taloudessa ja syön tietokoneen ääressä. En omista ruokapöytää. M35v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä