Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSET sunnuntaipino

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikko (2v 10kk) tuolla " tiskaa" , joten ehdin pari sanaa laittaa. Mitäs teidän sunnuntaihin kuuluu, toivottavasti ihan hyvää. Millä mielellä olet tamatu?

Entäs piipaa? Pieni lämmönlasku sulla, mutta jos huomenna taas nousee, niin olis vähä niinkuin " fall-back termal shift" tulossa, jos tiedät tuon termin.

Entäs te kaikki muut heinähippusta haluavat?

Minulla lämmöt nousi uuteen korkeuteen tänä aamuna, olin tosi tyytyväinen, vaikka eihän se välttämättä merkkaa yhtään mitään. Testi oli taas negatiivinen, tuleeko siihen se roskishaamu taas myöhemmin. Nimenomaan sellaisen haamun eilen sain, että piti läheltä tihrustaa tai sitten ikkunaa vasten luonnonvalossa näkyikin viiva ihan hyvin. Tuskin merkkaa yhtään mitään. Lueskelin ulkolaisilta nettipalstoilta, että aika moneen liuskatestiin tulee tuollainen. Kyllä se nega silloin on ja ihan normaalisti katsottuna siinä ei näykään mitään. Ja mikä tärkeintä, sen 10 min aikana sitä viivaa ei alussa näy.

Mutta jos eilinen lämmönlasku merkkaisi kiinnittymistä, niin silloin voisi parin päivän päästä jo jotain testissä näkyäkin..nyt kyllä jännittää. Varsinkin jos lämmöt nyt pysyy tuolla uudella tasolla. Hui.

Oireita ei ole minkäänlaisia. Jos oikein hakemalla hakee niin vatsassa vihloi eilen illalla kun olin vähän huonossa asennossa, heh ;)

Nyt katsomaan joko keittiön lattia lainehtii..

Plussasäteitä!

Koralli73 kp22/n.26 dpo9 yk4

Vierailija
2/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli! Pakko oli ensimmäiseks mennä tutkimaan sun käyrä ja sehän näyttää varsin lupaavalta! =D Ja vatsan vihlontakin vielä, mulla on kyllä toiveet tosi korkealla sun puolesta!

Vähän joo tuo mun lämpö oli laskenut, mutta ei onneks liikaa. kyllä mä oon itse ihan 100% varma, että ovis oli sillon heti perjantaina. Huomenna sitten alotan ne luget ja sitten ei muuta kuin odotellaan..

Tamatu. suuret pahoitteluni negasta. Nuo terot ei viivoihin eikä lämpöihin vaikuta, mutta kyllähän niillä joitain sivuvaikutuksia kuulemma on. mulla alkoi menkat vasta 10 päivää ekan terokuurin jälkeen ja sen jälkeen vasta säännöllistyi. sillonkyllä aloitin ne liian aikasin, mutta kumminkin.

Tari! Voi miten ihania uutisia! Nyt vaan hurjasti peukutuksia, että pikkuinen pysyy matkassa ja viiva on oikein selvä huomenna!

Onnea tietenkin kaikille muillekin plussanneille!

piipaa kp 14/27 dpo 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli: Lähin päivystävä apteekki on n. 100 km päässä, joten en ihan kehtaa lähteä ajelemaan =).

Kovasti mieleni kyllä tekisi, mutta mies pitäisi ihan kajahtaneena, jos sille ilmoitan, että lähdetäänpä apteekkiin =) ja 3:n lapsen kanssa tuo ajelu ei ole oikein herkkua. Ovat niin malttamattomia....

Jospa olisi onnea matkassa ja vauva olisi tuloillaan.=) En uskalla vielä iloita, mutta menkat ovat myöhässä. Illalla oli kyllä semmoinen olo kuin täti olisi tullut kylään, mutta se meni joutuin ohi. Saunajuomaa en uskaltanut ottaa ;)

Plussatuulia kaikille!! =)

Vierailija
4/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt pikkuinen pysyy matkassa mukana!

Tarille myös varovaiset onnittelut jo plussasta, eiköhän se siitä tummene parissa päivässä! Vauvaliimaa sinnekin!

Iksulle tervetuloa taas mukaan! :)

Piipaa: Juu kyllä mustakin näyttäs, että se ovis oli sulla perjantaina ja varmaan pari seuraavaa lämpöä sen varmistaa! Kiitos kannustuksesta, kyllä mustakin tuntuu että nyt vois mulla tapahtua jotain... korkealla on odotukset!

Vierailija
5/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn touhussa jälleen...jos terot ei vaikuta lämpöihin ja viivoihin niin mitä ilmeisemmin olin raskaana mutta keskenmenee(ei vuotoa edelleenkään, kipuja kylläkin) sikäli mieluummin otan ton keskenmenon ku sen että tämä kroppa meni sekaisin ihan totaalisesti. Pahoinvointi on helpottamassa..huomasin muuten eilen illalla töissä ihan selvästi ku " jotain" tapahtui, eilen aamusta vielä vahvat oireet mutta ei enää illasta. Toivottavasti ei vaan kehittele mitään kohtutulehdusta :(( täytyy huomenissa soitella neuvolaan jos sais lähetteen ultraan joka tapauksessa.

Mieli on paska sen takia että oon nyt 3kk ollu " raskausoireiden" käsissä lähestulkoon kokoajan ja alkaa ottamaan niin päähän kun ei voi ikinä luottaa mihinkään oireisiin. Koskaan ei oo täti ollu näin paljoo myöhässä

nyt kp 34/27-30

Vierailija
6/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas monta plussaa tullut perjantaipäivän jälkeen! Hirmuisesti onnea kaikille ja niitä tarrasukkia ja vauvaliimaa kovasti matkaan mukaan!!!!

Mie oon tässä viikonloppuna keksiny pitkästä aikaa alkaa taas neulomaan. Villapaidan ajattelin tuolle meidän esikoiselle kutoa ja väkisinkin hiipii mieleen, että pääsisköhän sitä kohta vauvallekin kutomaan.....

Omassa navassa on suunnilleen kierron puoliväli menossa. Peittoja on nyt jopa kahtena iltana peräkkäin pöllytelty, toivottavasti löytävät simpat perille. Oviksesta ei ole kyllä mitään tietoa. En oo limoja vielä bongaillu ja ovisaikaan tyypillistä mahakipuakaan ei oo vielä ilmaantunu. Mutta oon mie onneks edes siihen tavoitteeseen päässyt, etten enää noita kiertopäiviä muista. Mulla kun meinaa vetää stressin puolelle, jos liikaa pohdin, missä mennää.. ;)

Nyt mukavaa sunnuntain jatkoa, mua nuo kutimet kutsuu! :D

-S- kp ?/26-29 yk 6

Vierailija
7/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ehtinyt juuri vl kirjoittaa, kun olen töissä ollut paljon ja olen nytkin.

Ovis oli ja meni. Ja kuten koralli arveli, oli vasta silloin tulossa.

Lopulta ovis tuli niin, että 12-24h ennen oltiin peuhattu, joten toivoa taitaa heinähippusesta sittenkin olla ???!

Kaikki kolme lasta on saanut helposti alkunsa ja en ole silloin osannut mitään oviksia ym seurata, joten olen aika pihalla tällaisesta kuumeilusta.

Mutta eiköhän se vauva tälläkin tavalla joskus alkunsa saa ;)

Nyt kp 22/31-35, jote odoteltavaa vielä on vaikka kuinka paljon (ovis taisi olla kp 19)

Vierailija
8/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen " nukkuu" ts. repii sängystä lakanat ja riisuu itseänsä alasti, mutta pysyy sängyssä :)

Onnittelut plussanneille nikkejä en nyt muista (anteeksi kauheasti). tarrasukkia kyytiläisille!

Koralli: Toivotaan kovasti, että lämmöt tietäisivät toivottua tulosta. db db tsemppiä testauksiin.

Taitaa olla ovisaika täällä, sellainen juiliminen käy mahassa. harmi,että mies juuri kerkesi lähteä ja tulee vasta myöhään illalla takaisin. Toivottavasti eilen kylvetyt simpat ovat vielä hengissä ja löytävät perille.

Plussaonnea kaikille hippustoiveisille!

iksu kp 16/28-35 yk6

Vierailija
9/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, muistaako mua enää kukaan, kun en pariin viikkoon ole tänne kerennyt, me kun muutettiin tossa kuun vaihteessa isompaan asuntoon...

Täällä eletään jänniä aikoja, menkat on 3-4 päivää myöhässä ja huomenna ajattelin poiketa apteekkiin... On onneks tää muuttotouhu pitäny niin kiireisenä, etten oikeen oo oireita tai muutenkaan oloo edes miettiny...

Oireita: palelu, väsymys, valkkari (yleensä ennen menkkoja alapää kuin sahara) ja sit se, ettei oo mitään tätioireita (v*tutus, alaselkäsärky, finnit)... Nopeasti noustessa vihloo oikeelta puolelta aika ikävästi

Kisuli kp 42/33-38

Vierailija
10/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi oli plussannut, tasapuolisesti onnea kaikille!! Ja piinailijoitakin taisi olla muutama, toivotaan, että kaikki saavat toivotun plussan!!

Minähän sain Apteekin omalla vahvan haamun torstaina (sekä perjantaina). Tänään testasin Predictorilla ja siinäkin testitäplä on haaleampi kuin se toinen..Voi höh, minä kun niin toivoin, että tänään olisin saanut ihan " oikean" plussan..! No oikeahan se on tuokin, mutta ymmärrätte varmaan..?? Predictorin ohjeissakin kyllä lukee, että vaikka täplä on haalea, se tarkoittaa raskautta..

Olen nyt tutkinut kalenteriani ja miettinyt kaikkea mahdollista..Bongasin vahvat ovislimat kp9-12 (huippupäivät kp11 ja 12), jonka jälkeen tuli parin päivän kuiva kausi. Kp15 ja 16 tuli jälleen limaa. Kp24 huomasin, että wc-käynnin yhteydessä paperiin jäi pyyhkiessä hieman verta. Olisiko se voinut olla kiinnittymisestä johtuvaa?? Ekan haamuplussanhan sain kp27(/25-28)..

Täytyy soitella ensi viikolla neuvolaan ja varata ensimmäinen neuvola-aika. Lisäksi saan samalla varata ajan alkuraskauden ultraan (lääkäri lupasi ylimääräisen ultran, kun söin kierron puolivälissä hiivalääkkeen, jota ei suositella raskaanaoleville). Nyt vaan pitää jännittää ja toivoa, että pikkuinen kiinnittynyt oikeaan paikkaan, pysyy kyydissä, eikä lääke aiheuttanut vaurioita.

Anteeksi omanapainen viesti!! Plussaonnea teille kaikille!!

Piipikkä ja pikkuinen rv4+1

Vierailija
11/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo tähän pinoon kirjoitellut kertaakaan ilmottautumisen jälkeen :o) nyt kuitenkin ajattelin vähäsen tulla piinailemaan.

Omaa napaa tulen kuitenkin kertomaan (analysoikaa jos haluatte :P) Olin varma, että tässä kierrossa ei ole tapahtunut yhtään mitään, rinnat ovat olleet vain aremmat kuin ennen. Tänä aamuna (kp 28/28-34) heräsin mielettömiin menkkakouristuksiin ja melkein pillahdin itkuun pettymyksestä sängyssä. Mitään ei kuitenkaan tullut (eikä ole tullut vieläkään), mutta.. tänään on ollut ihan ihmeellisiä tuntemuksia. Kuvottaa ensimmäistä kertaa koko kierron aikana ihan hirveästi. Menkkakouristuksia on, ja ensimmäistä kertaa tuntuu siltä kun olis " ämmänneuloja" kohdussa, jos tiedätte mitä tarkoitan :)

Kuitenkin samalla tuntuu, että menkat alkaa: selkä on kipeä, nenä vuotaa, päätä särkee ja pahin kaikista: munasarjoja jomottaa ja " kouristaa" juuri ku menkkojen alkaessa. Ikinä näin kovia kipuja ei ole ollut ilman vuotoa. Hohhoijjakkaa.

Onnea kaikille plussanneille ja suuri voimahali tädin yllättämille. Tsemppiä kaikille! +++++++

Vierailija
12/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti palsta-aktiivisuus kolminkertaistuu kun oma piina-aika käsillä :)

Rinnat nyt tulleet aroiksi päivän mittaan. On mulla kyllä tuo myös pms-oireena, joten en osaa tuosta päätellä vielä yhtään mitään. Lämpö ollut nyt illalla hivenen yli 37 vaikka flunssasta ei tietoakaan, joten ihan hyvältä vaikuttaa...ei ole yleensä näin korkealla lämmöt loppukierrosta. Toisaalta olen mittaillut lämpöjä vasta niin vähän aikaa, että en vielä välttämättä näe kokonaiskuvaa. Nyt tuntuu kuitenkin eka kertaa siltä tän syksyn aikana, että voisin olla raskaana, sellainen mutu-tuntuma. *koputtaa puuta*

Nyt seuraan sit lämpöjä tarkkaan, hirvittää, että jos aamulla on lämmöt laskeneet taas, niin voiko siitä päätellä, että kiinnittyminen ei olisikaan onnistunu..

Jännää siis on.

Tulipas omaa napaa..

Piipikkä: Predictor on niin epäherkkä testi, että ei sillä alussa kovin tummaa plussaa saa. Toisaalta mun mielestä, jos Predictorilla ylipäätään saa plussan, niin on mun mielestä takuuvarmasti raskaana, koska se testi ei kovin herkästi raskautta näytä :) Niin että onnea plussasta!

Kisuli83: Huisia, sulla plussa koputtelee ovella!! :)

Epiapi: Kiva, että ehdit sittenkin oviksen mukaan :)

Myytiäinen: 100 kilsaa apteekkiin..juu, ehkä sinne ei sit kovin helpolla lähde jos ei ole hätätapaus :) Mutta kohta on jo huominen! Plussaonnea sulle!

Tamatu: Ainakin pystyt vielä raskautumaan, se on aina hyvä merkki. Ja jospa nyt seuraavasta kierrosta lähtis munasolu sit vuorostaan sieltä oikealta puolelta niin olis oiva mahdollisuus tärppiin! Nyt on varmasti kurjaakin kurjempi olo, uskon sen kyllä varsin hyvin. :( Tästä ei nyt juuri ole muuta kuin suunta taas ylöspäin positiivisempaan suuntaan, toivottavasti olo helpottaa pian. Sulla on ny harmillinen pattitilanne siellä kun vuotoa ei kuulu. Ajattelitko vielä testata? Eihän sitä koskaan tietty kannattaisi luovuttaa ennen kuin se vuoto varsinaisesti alkaa. Mut jos se sit tosiaan alkaa niin sit vaan seuraavaan kiertoon, jossa on luultavasti paremmat mahdollisuudet raskauteen kun vuorossa on todennäköisesti toinen munasarja. Tsemppiä edelleen!

Koralli73 kp 22/n.26 9DPO yk4

Vierailija
13/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa potteristi pariimme taas :D

Lupaavalta kuulostaa sun oireet!!! Koska ajattelit testata?

Vierailija
14/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tamatulle... ja kaikille tädin yllättämille.. ja toosii paaljoon onnea plussanneille...

Nyt olis vk-loppu ohi...

(.) Aivan " ihanat" raskauden oíreet:) oksettaa melkein koko ajan.. vatsassa tuntuu kummalliselta... Aivan niinku kun odotin esikkoa... paitsi että tissit ei ole kipeät.. välillä vähän mutta ei mitään huomattavaa... Ja eihän mulla olis vastaku 2. tai 3. rv menossa...

Sanon nyt kuiten vielä että kp12/12-28.... Nyt on yhtäkkiä hurahtanu aika etiäpäin.. Ihanaa... Sitä ei saa kokoajan istua koneella niin menee aikaki hieman nopeampaa...

Paljon luin hyviä uutisia ja heille kaikille paljon onnea... Korallilla hyvät lämmöt... Ite en ole mittaillu... Ajattelin olla tekemättä mitään niin ei tuu ressattua niin mahoton...

Mutta vielä kaikille tosi paljon plussatuulia...

mamitsuukkeli kp12/12-28

Vierailija
15/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot niin ihana ku jaksat huolehtia minustakin :)

luulin jo aamupäivästä että nyt alkaa kunnon vuoto, kivut ihan älyttömät ja tulikin vähän punertavaa mutta ei todellakaan ole kunnon vuoto alkanut :((( panadolilla kivut pysyy 2h kurissa ja nyt taas oikein polttaa alamahaa(ihan niinkuin se vuoto ei vaan pääse ulos). mitäs tuosta testaamaan ku joka toinen näyttää posit ja joka toinen negat,(seuraava ois sit posit heh heh).

täytyy toivoa että seuraava lähtee oikealta(95% aina lähteny) mutta onhan siinä siltikin aina mahdollisuus että se menee ja kiinnittyy sinne " väärään sarveen" vaikka varmaan vähän pienempi mahdollisuus. onnellinen olen että hedelmöitys edes tapahtui(oli ensimmäinen ihan onnistunut yrityskierto) mutta nyt taas ihmettelen että onkos tämä nyt sitten kp 1 vai miten tätä nyt jatkossa aletaan laskemaan. Onneksi sentään ollaan miehen kanssa molemmat Rhnegat ettei tartte sitä piikkiä lähteä hakemaan, sentään jotain positiivista.

aika rankkaa on ollu olla töissä tänään, kävelyä koko päivä ja masu kipee mutta ei ollu mahollisuutta lähteä kesken päivän pois. huono viikko muutenkin työkaveri sai keskenmenon alkuviikosta rv 11:lla, jotenkin on murheellinen olo hänenkin puolesta, ja oma tilanne tuntuu siihen verrattuna kuitenkin helpommalta.(ja onneksi testasin eilen niin osasin tähän varautua)

mutta pidän koralli sulle erityisesti peukkuja pystyssä ja käyn edelleen lukemassa teridän muidenkin heinähippusen haluavien tilanteita *kaikki vaan odotuspuolelle, hushus*

Vierailija
16/16 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä totta, että mitä jännemmät paikat itsellä on, sitä aktiivisemmaksi vauvapalstailu käy. Tai ainakin tämä kirjoituspuoli, kyllähän täällä nyt taustailtua tulee, vaikkei kirjoittelekkaan alkukierrosta niin paljoa :)

Koralli:

Hauskaa että ainakin jonkun mieleen olen jäänyt, niin harvoin kirjoittelen että kunnia mun muistamisesta kuuluu mitä ilmeisimmin J.K.Rowlingille :D tosi kivaa että täällä kommentoidaan juttuihin :) En tiedä oikein testaamisesta, oon köyhä opiskelija joten vaihtoehtona on kai vain odotella ;) kyllä mä varmaan testikauppaan juoksen jos menkat ovat viikon myöhässä. Nämä oireet on kyllä oudot, joskin nyt illalla ei ole ollut mitään. Välillä tuntuu ku tätskä lähestyis mutta empä jaksa stressata/elätellä toiveita kun ei haluta pettyä!

Oon vähän huono kommentoimaan muiden juttuja, mutta hyviä sunnuntai-illan jatkoja kaikille! :o)