Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terulut-kierron aikana raskautuneita?

27.11.2005 |

Hei!

Onko palstalaisilla kokemusta Terulut-kuurin aikana raskaaksi tulemisesta? Jokunen aika sitten täällä oli aika paljon keskustelua siitä, miten Teroluttien aikana EI ole raskauduttu (vaikuttaa jotenkin kohdun limikseen?). Mutta onko kokemuksia päinvastaisesta?

Tällaista pohdiskelen, kun sain itselleni 4 kk Terolut kuurin kiertojeni tasoittamiseen. Nyt toinen satsi menossa ja pitkään aikaan tässä kierrossa tunsin oviksen! Olin jo siitä ihan haltioissani :) Tänään otin viimeisen tabletin ja mietinkin nyt, onko piinailu paikallaan, vai odotanko kiltisti tädin kurvaavan paikalle ensi viikon alussa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse raskauduin terolut kierrosta 9/05 joten kyllä se on paljon mahdollista,minulle lekuri määräsi teroja vuoto häiriöihin ja sanoi silloin että raskaus voi lähteä helpommin aluille kun syö teroja koska vahvistaa kohdun limakalvoa.Mutta valitettavasti sain sitten km rv 8+4 ei johtunut teroluteista.Nyt sitten terolutit vaihdettiin lugeihin katsotaan kuin pitkään nyt saa odotella plussaa.Plussa onnea sinulle.

Vierailija
2/3 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohdinnan alla menenkö lääkärille ja milloin... Nyt toinen pitkä kierto km:n jälkeen.

A kp46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten myöhemmin kun pääsin kysille ultraan niin silloin otettiin kaikki mahdolliset kokeet ja vaikka niistä ei erityistä syytä vuotohäiriöille löytynyt niin silti minulla terolutkuuri jatkui.Kolme kiertoa ehdin kärsiä noista häiriöistä kun menin lekurille.