Moi kaikille :) kysyisinpä teidän mielipidettänne pikkasen..
Eli oon noin puoli vuotta sitten lopettanu e-pillerit kun aiheuttivat mulle masennusta, sen jälkeen käytettiin kondomia, nyt ei melkein 3kk oo käytetty mitään, joka kuukausi ollaan jännätty tuleeko menkat vai ei! Itselleni olisi vauva toiveissakin, mies väittää että ajankohta ei olisi kauhean hyvä, mutta ei silti laita sitä kondomia päälle vaikka tossa sängyn vieressä lojuvatkin.. 2kk sitten sanoin mielipiteeni että aborttia en tahdo ikinä tehdä.. Ovulaatiosta ei ikinä mitään tietoa missä vaiheessa on, pillereiden lopettamisen jälkeen on menkat ollut aivan epäsäännölliset! Oliskohan tää nyt sellasta että mies ei vaan pysty sanomaan että haluaa lapsen vaan ajattelee että se tulee jos on tullakseen vai mitä mieltä olette??
Anteeksi että tuli "vähän" sekava selitys!
Kommentit (5)
Oletko ikinä puhunut miehellesi että mitä mieltä hän on jos oikeasti joskus tekisin raskaustestin ja se näyttäisi plussaa? Mitä hän ajattelisi silloin?
Jotenkin tuntuu että ehkäisy on iso juttu ja luulisi että aikuinen ymmärtää mitä siitä voi seurata jos sitä ei käytä, varsinkin jos ne ovat käden ulottuvilla :)
keskustelkaa, ja onnea matkaan!
Tuo keskustelu tulee nyt väkisinkin eteen, tein meinaan tänään testin ja plussahan sieltä tuli! En vielä uskaltanu ottaa puheeksi, ajattelin odottaa maanantaihin.. Pelkään vaan niin että mitä mies sanoo kun oon tosi herkkä kaikelle negatiivisuudelle tässä asiassa..
etta mita se sun mies tuohon asiaan tuumas... Tulehan kertomaan!
Voi hyvin olla, että mies ajattelee noin. Toisaalta jos olisin sinä, varmistaisin kyllä mieheltä, että on todella sitä mieltä, ettei mahdollinen tuleva lapsi ole ongelma. Muuten on todella vastuutonta mieheltä jättää ehkäisy käyttämättä omaksi huvikseen!
Mutta mikäli vauva on tervetullut, niin onnea matkaan! :)