Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen vartaloosi?

Sisilisko
01.11.2022 |

Oletko tyytyväinen tai tyytymätön vartaloosi ja miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen koska vartaloni on kaunis ja sopusuhtainen.

Vierailija
2/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, mutta lievä omenalihavuus olisi terveyden kannalta hyvä saada pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ylipainoa on, pienet rumat rinnat, selluliittia ihan tajuttomasti joka puolella.

Vierailija
4/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Vartaloni on siro, ryhdikäs ja sopusuhtainen. Suosikkejani vartalossani ovat kaunis dekoltee ja hartialinja sekä rinnat. Inhokkini on lantioni, joka on kapeahko ja korkea.

Vierailija
5/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, koska keho toimii kuten pitääkin eikä ole suurempia remppoja.

Vierailija
6/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Vartaloni on monellakin tavalla ruma. Selluliittiä, roikkuvaa ihoa, raskausarpia, tummaa pigmenttiä, suomikohjuja, liikaa karvaa. Pitkä selkä, kummalliset matalat ja litteät neliöpakarat, korkea ja suora lantio, skolioosi, pienet ja roikkuvat rinnat.

Ei varmaan tarvitse erikseen mainita, etten ole parisuhteessa enkä muutenkaan näytä kehoani kenellekään.

Vierailija
7/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole 44v mies, vatsa kasvanut viime vuosien aikana. Olen 189cm ja 100kg.

Mutta olen sinut itseni kanssa. Samoin vartalomme muuttuu vuosien myötä.

Miksi siihen pitäisi hajoilla.

Vierailija
8/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on kunnossa, mutta naamassa alkaa jo ikä näkyä 39v

Vierailija
9/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyytyväinen vakoosi?

Vierailija
10/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata olla tyytyväinen, rumaa ja lihava, selluliittihirviö

Vierailija
11/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi sanoa olevani tyytyväinen, kun roikkuvaa ihoa on ympäriinsä laihdutuksen jäljiltä. Olen kuitenkin huomattavasti tyytyväisempi tähän versioon, kuin ylipainoiseen vartalooni, enkä juuri asiaa asiaa mieti.

Vierailija
12/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo. Näin vanhemmiten on tärkeintä, että kroppa toimii ilman suurempia kipuja.

Vierailija
13/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrartaloni on vahva, kestänyt paljon ja se toimii luotettavana "työkaluna" fyysisesti ajoittain hyvinkin raskaassa työssä.

Ei se ehkä mikään kauneusstandardin mukaan täydellinen ole; pitkä, laiha ja sitkeän lihaksikas, lähinnä teinipoikamainen kroppa nelikymppisellä naisella. Mutta kaikesta huolimatta en voi olla tuntematta tiettyä mielihyvää aina, kun katson kroppaani peilistä.

Vierailija
14/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mihinkään kohtaan, kauneusvirheitä on yhdelle ihmiselle liikaa.

Vierailija
15/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nelikymppisenä äitinä keho on yhä terve ja ihan kauniskin, parit pienet raskausarvet sinne tänne ei haittaa (toki ymmärrän että tuuria mukana ja syvistä isoista arvista voi jollakin olla epävarmuutta).

Ennenkaikkea koetan nykyisin kohdella kehoani kauniisti ja ne terveet elämäntavat näkyvät koko ajan enemmän myös ulospäin. Peiliin katsoessa etsin positiivista, virheitä varmasti kaikissa on jos suurennuslasilla katsoo.

Vierailija
16/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ettei vartalossa ole yhtään hyvää kohtaa. Ihan kun olisi liimattu eri legorakennussarjan legoja paikoilleen. Ei ole siis koskaan ollut, nuorenakaan. Mikään vaate ei ole oikeastaan koskaan istunut hyvin.

Vierailija
17/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Hoitaa hommansa eli kuljettaa minut paikasta aa paikkaan bee.

Vierailija
18/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Vartaloni on monellakin tavalla ruma. Selluliittiä, roikkuvaa ihoa, raskausarpia, tummaa pigmenttiä, suomikohjuja, liikaa karvaa. Pitkä selkä, kummalliset matalat ja litteät neliöpakarat, korkea ja suora lantio, skolioosi, pienet ja roikkuvat rinnat.

Ei varmaan tarvitse erikseen mainita, etten ole parisuhteessa enkä muutenkaan näytä kehoani kenellekään.

Hei meillä kaikilla on suomikohjuja.

Vierailija
19/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa olevani kovin tyytyväinen. Jotain on tapahtunut nyt parin vuoden sisällä, kun vaihdevuodet alkoivat. Paino ei ole kilomäärissä noussut, mutta vartalon muoto on muuttunut. Läski on nyt oudosti vyötäröllä ja lantiolla. Ihan kuin lihakset olisivat muuttuneet rasvaksi, tai rasva vaihtanut paikkaa oikeista kohdista vääriin kohtiin.

Viime kesänä otimme äidin kanssa valokuvan niin, että seisomme rinnakkain. Kroppani on nyt äitini kroppa! Olimme kuin kaksi marjaa.

Silti tämä ei ole maailmanloppu, kuten olisi ollut varmaan vielä viisi vuotta sitten. Olen kuitenkin terve, ja pystyn liikkumaan. Minun ei tarvitsekaan tässä iässä yrittää näyttää mitenkään upealta. Ikä on tuonut suvaitsevaisuutta näköjään myös itseäni kohtaan.

Vierailija
20/21 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronamaha ja +10kg ylimääräistä eli en.Mutta motivaatio ei riitä noita pudottamaan.Salilla käyn kerran viikossa.Ehjä olen alitajuisesti sinut tuon kanssa...