Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder kulttuuri

31.10.2022 |

Miksi nainen aloittaa keskustelun Tinderissä, esim sanomalla "Moi" (?) Sen jälkee ku vastaan ja lisään vaikka "Miten on päivä mennyt", nainen vaan vastaa kysymykseen "hyvin väsyttää". Sen jälkee kysyn viel jotai esim, mistä sun hieno rantakuva on otettu, tulee taas vastaus max parilla sanalla,mutta ei keskustele vastavuoroisesti. Näitä todella usein nykyään. Tuntuu et muutenki joutuu yhä useimmin haastattelee pitääkseen keskustelua yllä(?)

Odottaako kyseiset naiset, et hoidan kaiken ja on mielellää kuitenkin kyydissä mukana, vai mikä homma?

Liikaa keskustelukumppaneita, eikä sen takia jakseta nähdä lainkaa vaivaa?

t. Hämmästynyt, ihan fiksu ja hyvännäköinen mies.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latasin vähän aikaa sitten tinderin ekaa kertaa eron jälkeen. Svaippailin hetken vaan ja heti oli kymmeniä mätsejä. Aloin juttelemaan parille. Ennen kuin he ehtivät vastata, muut tulivat juttelemaan minulle ja heidän kanssa lähti juttu liikkeelle. En osaa keskustella siellä kovin monen kanssa samaan aikaan, koska haluan panostaa niihin, joiden kanssa juttelen. Harmitti huomata, että muutamat mielenkiintoiset tyypit oli poistaneet minut, kun en ollut vastannut muutamaan päivään tästä syystä. Jos juttu ei olisi jatkunut niiden kanssa, joiden kanssa aloin ensin juttelemaan enemmän, olisin halunnut jatkaa juttua näiden minut poistaneiden kanssa. En ymmärrä sitäkään, miksi pitää poistaa mielenkiintoinen mätsi (näin oletan kun alkoivat minulle juttelemaan innolla) jos se ei heti vastaa mitä haittaa siitä on että siellä roikkuu niitä vanhoja keskusteluja/mätsejä, joiden kanssa joskus juttu saattaakin taas lähteä.

T. N30

No miehen näkökulmasta mielenkiinto laskee kyllä nopeasti jos nainen ei vaikuta kovinkaan kiinnostuneelta minun kanssa keskusteluun. Niistä katkennaista keskusteluista ei yleensä seuraa sitä vähääkään. Aika tyhmää siellä olisi huudella joka toinen päivä mites tänään menee samalle, joka ei kuitenkaan vastaa siinä toivossa että jos kuitenkin.

Älä missään nimessä jatka "huutelua" naiselle, joka ei ole vastannut vielä edelliseenkään viestiisi. Voit keskittyä muuhun elämääsi ja antaa sen matchin olla siellä. Huomaat kyllä jos hän joku päivä vastaa. 

Toki, tosin eipä ne juuri koskaan vastaa. Jos on ehtinyt mennä pari viikkoa tai jopa pari kuukautta, tällainen tuppisuisempi ja jatkuvasta kosiskelusta riippuvainen nainen miettii seuraavaksi että ei hän nyt enää voi osoittaa aktiivisuutta vastaamalla jotain kun se voi vaikuttaa epätoivoiselta. Hauras itsetuntohan näillä taitaa monella olla siellä taustalla.

Vierailija
42/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viiden vuoden Tinder-urani aikana arviolta 200 Tinder-"keskustelua". Näistä viidessä (5) nainen oli niin aktiivinen että vaivautui oikein kysymään minulta jotain tai muuten viemään juttelua eteenpäin. Yksi (1) oikeasti kiinnostunut Tinder-nainen vuodessa ei maksa vaivaa jakaa tietojaan Match Groupille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten monet miehet jaksaa noita pikkuprinsessoja ja diivoja Tinderissä. Olen normaaleilla käytöstavoilla varustettu aikuinen nainen, ja kyllä se minulle on selvää, että jos mitään vastakaikua ei toisen puolelta tule niin matchi poistuu viimeistään kahden vuorokauden sisään. Hauska myös toi kasuaali lesottaminen aina tähän väliin että "no mutta kun olen niin valtavan suosittu siellä". Sehän on kaksisuuntainen tie, eli jos tuoreita matcheja on kymmeniä tai satoja niin näköjään myös melkein kuka tahansa kelpaa. Jos kyse on siitä että ei osaa tai halua keskustella monen kanssa samaan aikaan niin sitten niitä osumia ei varmaan kannata swaippailla kymmenittäin.

Etpä kyllä vaikuta normaaleilla käytöstavoilla varustetulta aikuiselta naiselta kun kutsut pikkuprinsessoiksi ja diivoiksi ihmisiä, jotka eivät heti vastaa tai aloita keskustelua Tinderissä sekä lisäksi suhtaudut ivallisesti kasuaaliin lesottamiseen kun tässä käydään asiallista keskustelua ja avataan syitä sille, miksei välttämättä vastaa heti.

Vaikka minulla on kymmeniä mätsejä hetken svaippailun jälkeen, se ei tarkoita, että kuka tahansa kelpaa. Enemmän svaippailin vasemmalle kuin oikealle. Siinä nyt vaan kävi niin että tuli vastaan paljon mielenkiintoisen oloisia ihmisiä ja lopulta lähes kaikkien kanssa tuli mätsi. En tietysti saanut heti niitä kaikkia mätsejä, niin mistä minä olisin voinut tietää, koska kannattaa lopettaa, jotta ei tule liikaa mätsejä.

Minusta sinä kuulostat ennemminkin katkeralta ja kykenemättömältä ymmärtämään erilaisia ihmisiä ja toimintatapoja. Itse vaan toin esille, ettei välttämättä kannata poistaa heti niitä mätsejä, jotka ei heti ala juttelemaan tai vastaa, ainakaan jos on ongelmia löytää seuraa. Niiden poistamatta jättäminen ei aiheuta mitään haittaa, mutta poistamalla menettää mahdollisuuden tutustua just siihen oikeaan tyyppiin. Minun edellinen pitkä parisuhteeni alkoi Tinder-mätsistä, joka oli monta viikkoa roikkunut ilman keskustelua. Sitten vaan sattui oikea aika aloittaa tämän kanssa keskustelu ja löytyi ihana ihminen kenen kanssa meillä oli onnellinen parisuhde.

N30

Vierailija
44/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että odottavat juuri sitä että hoidat kaiken. Itse ihmettelen sitä miksi otat tuon haastattelijan roolin vaikka vastapuolen panostus on pelkkä "moi". Vaikuttaa suoraan sanottuna epätoivoiselta.

Epätoivoistahan se on olla mies Tinderissä.

Vierailija
45/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen Tinderin kauhukertomusten perusteella miesten höveliä tapaa kohdata uusi ihminen. Lähdetään keskellä yötä keskelle ei mitään kohtaamaan selvä catfish.

Naisena valaisen ghostausten syytä. Osalle ghostaaminen edustaa vallankäyttöä. Monet käyttää hiljaisia pakkeja turvallisuussyistä. Naisia huijataan paljon treffeille valheilla. Ennen treffejä naisen täytyy miettiä valmiiksi exit suunnitelma. Jos jo treffien kynnyksellä käy ilmi jotain hälyyttävää mieluiten blokataan hiljaisesti ilman suurempaa draamaa.

Vierailija
46/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten monet miehet jaksaa noita pikkuprinsessoja ja diivoja Tinderissä. Olen normaaleilla käytöstavoilla varustettu aikuinen nainen, ja kyllä se minulle on selvää, että jos mitään vastakaikua ei toisen puolelta tule niin matchi poistuu viimeistään kahden vuorokauden sisään. Hauska myös toi kasuaali lesottaminen aina tähän väliin että "no mutta kun olen niin valtavan suosittu siellä". Sehän on kaksisuuntainen tie, eli jos tuoreita matcheja on kymmeniä tai satoja niin näköjään myös melkein kuka tahansa kelpaa. Jos kyse on siitä että ei osaa tai halua keskustella monen kanssa samaan aikaan niin sitten niitä osumia ei varmaan kannata swaippailla kymmenittäin.

Etpä kyllä vaikuta normaaleilla käytöstavoilla varustetulta aikuiselta naiselta kun kutsut pikkuprinsessoiksi ja diivoiksi ihmisiä, jotka eivät heti vastaa tai aloita keskustelua Tinderissä sekä lisäksi suhtaudut ivallisesti kasuaaliin lesottamiseen kun tässä käydään asiallista keskustelua ja avataan syitä sille, miksei välttämättä vastaa heti.

Vaikka minulla on kymmeniä mätsejä hetken svaippailun jälkeen, se ei tarkoita, että kuka tahansa kelpaa. Enemmän svaippailin vasemmalle kuin oikealle. Siinä nyt vaan kävi niin että tuli vastaan paljon mielenkiintoisen oloisia ihmisiä ja lopulta lähes kaikkien kanssa tuli mätsi. En tietysti saanut heti niitä kaikkia mätsejä, niin mistä minä olisin voinut tietää, koska kannattaa lopettaa, jotta ei tule liikaa mätsejä.

Minusta sinä kuulostat ennemminkin katkeralta ja kykenemättömältä ymmärtämään erilaisia ihmisiä ja toimintatapoja. Itse vaan toin esille, ettei välttämättä kannata poistaa heti niitä mätsejä, jotka ei heti ala juttelemaan tai vastaa, ainakaan jos on ongelmia löytää seuraa. Niiden poistamatta jättäminen ei aiheuta mitään haittaa, mutta poistamalla menettää mahdollisuuden tutustua just siihen oikeaan tyyppiin. Minun edellinen pitkä parisuhteeni alkoi Tinder-mätsistä, joka oli monta viikkoa roikkunut ilman keskustelua. Sitten vaan sattui oikea aika aloittaa tämän kanssa keskustelu ja löytyi ihana ihminen kenen kanssa meillä oli onnellinen parisuhde.

N30

Itsekin ymmärrät että homma perustuu massaan. Nimen omaan ei kannata jäädä välittämään jostain joka ei ilmaise kiinnostusta.

Moni signaali on väärä, mutta niitten mukaan on pakko mennä.

Se softa ei vain toimi niin että kaikille annetaan mahdollisuus. Et itsekään tee niin.

Vierailija
47/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihmettelen Tinderin kauhukertomusten perusteella miesten höveliä tapaa kohdata uusi ihminen. Lähdetään keskellä yötä keskelle ei mitään kohtaamaan selvä catfish.

Naisena valaisen ghostausten syytä. Osalle ghostaaminen edustaa vallankäyttöä. Monet käyttää hiljaisia pakkeja turvallisuussyistä. Naisia huijataan paljon treffeille valheilla. Ennen treffejä naisen täytyy miettiä valmiiksi exit suunnitelma. Jos jo treffien kynnyksellä käy ilmi jotain hälyyttävää mieluiten blokataan hiljaisesti ilman suurempaa draamaa.

Scoreni (kyllä algoritmi laskee sinulle tasoa siitä kuinka suosittu olet ja se vaikuttaa näkyvyyteen yms.) laskee, jos minut poistetaan. Tinder siis palkitsee minua siitä että poistan osuman ensimmäisenä.

Olen pari kertaa koettanut lopettaa kauniisti ilmaisten että tämä keskustelu ei etene. Ei vastapuoli ole jäänyt pohtimaan asiaa, vaan poistanut minut. Siellä vaan kannattaa ghostata.

Vierailija
48/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latasin vähän aikaa sitten tinderin ekaa kertaa eron jälkeen. Svaippailin hetken vaan ja heti oli kymmeniä mätsejä. Aloin juttelemaan parille. Ennen kuin he ehtivät vastata, muut tulivat juttelemaan minulle ja heidän kanssa lähti juttu liikkeelle. En osaa keskustella siellä kovin monen kanssa samaan aikaan, koska haluan panostaa niihin, joiden kanssa juttelen. Harmitti huomata, että muutamat mielenkiintoiset tyypit oli poistaneet minut, kun en ollut vastannut muutamaan päivään tästä syystä. Jos juttu ei olisi jatkunut niiden kanssa, joiden kanssa aloin ensin juttelemaan enemmän, olisin halunnut jatkaa juttua näiden minut poistaneiden kanssa. En ymmärrä sitäkään, miksi pitää poistaa mielenkiintoinen mätsi (näin oletan kun alkoivat minulle juttelemaan innolla) jos se ei heti vastaa mitä haittaa siitä on että siellä roikkuu niitä vanhoja keskusteluja/mätsejä, joiden kanssa joskus juttu saattaakin taas lähteä.

T. N30

No miehen näkökulmasta mielenkiinto laskee kyllä nopeasti jos nainen ei vaikuta kovinkaan kiinnostuneelta minun kanssa keskusteluun. Niistä katkennaista keskusteluista ei yleensä seuraa sitä vähääkään. Aika tyhmää siellä olisi huudella joka toinen päivä mites tänään menee samalle, joka ei kuitenkaan vastaa siinä toivossa että jos kuitenkin.

Älä missään nimessä jatka "huutelua" naiselle, joka ei ole vastannut vielä edelliseenkään viestiisi. Voit keskittyä muuhun elämääsi ja antaa sen matchin olla siellä. Huomaat kyllä jos hän joku päivä vastaa. 

Toki, tosin eipä ne juuri koskaan vastaa. Jos on ehtinyt mennä pari viikkoa tai jopa pari kuukautta, tällainen tuppisuisempi ja jatkuvasta kosiskelusta riippuvainen nainen miettii seuraavaksi että ei hän nyt enää voi osoittaa aktiivisuutta vastaamalla jotain kun se voi vaikuttaa epätoivoiselta. Hauras itsetuntohan näillä taitaa monella olla siellä taustalla.

Voi olla, mutta eipä se ainakaan minua haittaa jos minulla on match jonkun (oletetun) heikkoitsetuntoisen tuppisuun kanssa. Ei se sieltä ainakaan silmille hypi!

Vierailija
49/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Scoreni (kyllä algoritmi laskee sinulle tasoa siitä kuinka suosittu olet ja se vaikuttaa näkyvyyteen yms.) laskee, jos minut poistetaan. Tinder siis palkitsee minua siitä että poistan osuman ensimmäisenä.

Olen pari kertaa koettanut lopettaa kauniisti ilmaisten että tämä keskustelu ei etene. Ei vastapuoli ole jäänyt pohtimaan asiaa, vaan poistanut minut. Siellä vaan kannattaa ghostata.

Oletko siellä etsimässä elämänkumppania vai optimoimassa scoreasi?

Ajatusleikki: jos tietäisit, että elämäsi rakkaus on niiden joukossa, joiden poistamista suunnittelet kun eivät juuri nyt ole aktiivisia, olisiko sinulle sittenkin tärkeämpää poistaa ne?

Vierailija
50/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Itsekin ymmärrät että homma perustuu massaan. Nimen omaan ei kannata jäädä välittämään jostain joka ei ilmaise kiinnostusta.

Moni signaali on väärä, mutta niitten mukaan on pakko mennä.

Se softa ei vain toimi niin että kaikille annetaan mahdollisuus. Et itsekään tee niin.

Eri vastaaja tässä.

Teillä miehillä on usein jännä harhaluulo, että pitää olla mahdollisimman suosittu mahdollisimman monien naisten keskuudessa. Perustunee johonkin biologiseen siemenenlevittämisviettiin? Jos elämänkumppania etsii, joka on yleensä massan sijaan yksittäinen henkilö, niin tämä suosion haku laajalta ihmismassalta voi laskea onnistumisen todennäköisyyttä.

Itse en anna tykkäystä miehille, joilla on liian geneerinen profiili, koska haluan miehen joka sopii yhteen juuri minun kanssani ja arvostaa persoonallisuuttani.

Vierailija
51/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia, jos toinen ei ailoita/vastaa/jatka keskustelua hän ei ollut sinua varten. Sitä ei tarvitse jäädä murehtimaan, siirry eteenpäin.

Tämä harmitus ehkä korostuu, jos matcheja on vähän. Se ei silti muuta edellä mainittua asiaa miksikään.

Jos kummallakin on aitoa kiinnostusta, asia etenee kivasti eteenpäin.

Vierailija
52/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

She's not that into you.

53/115 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10879 kirjoitti:

Tein mielenkiintoisen havainnon Tinderissä. Laitoin hetkellisesti pituudeks 185cm, nii sain 2 vrk 50 matchia.

Normaalisti jos pidän oikeaa pituutta (170cm) nii oisin saanu ehkä 2-3 samalla määrällä swaippeja. Oon kuitenki ihan komea ja hyväkroppainen muuten.

Suosittelen pistämään pituuden yläkanttiin niille ketkä haluavat vaikka vaan keskustelua ja huomiota.

Silti merkille pantavaa oli, että aloituksia sain vaan kahdelta. Profiilit taas oli enemmän laitettua instabeibeä ja fitnesspimua yms :D

Myös mustahiuksisia ja tatuoituja naisia oli selvästi enemmän. Normaalisti lähinnä semmoisia normaalin näköisiä ja yleensä lyhyitä tietty (ennen kokeilua). Jännä tutkimus.

"Laitoin hetkellisesti pituudeks 185cm, nii sain 2 vrk 50 matchia."

Et saanut. Ei kukaan mies saa pelkän pituuden ansiosta 50 matchia vuorokaudessa edes Helsingissä, ellet sitten ole myös poikkeuksellisen komea, korkeasti koulutettu, varakas ja elämäntyyliltäsi jännittävä. Joku pulkannarukäsillä varustettu tradenomi-Joni Pukinmäestä saa sen max. pari matchia päivässä vaikka väittäisi olevansa kaksimetrinen.

Sanoinkin, että oon hyväkroppainen ja komea, ammattiani en ole tuonut esille.. ja tämä siis 2 vrk.. ensimmäisen päivän jälkeen oli vasta n. 30 kpl. Uskokoon ken haluaa, toin esille vaan pointin ja tutkimuksen. En halua leveillä asialla jota mulla ei ole, paitsi ulkonäkö 😅

En oo perus faija, vaan asun yksin ja on aikaa panostaa myös terveyteen.

Vierailija
54/115 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noihin kannata hukata ajatustakaan.

Pelkkä moi tarkoittaa, että olet max varalla.

Mätsin purku ja eteenpäin.

Vierailija
55/115 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyli.

Kiertoon vaan.

Vierailija
56/115 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ollut niin miehille kuin naisille yksi hyvä ohje. Eli älä mätsää tekstittömiä.

Ihminen joka ei panosta edes yhtä lausetta profiiliinsa ei varmaan ole innostunut panostamaan myöskään syntyvään suhteeseen. Keskustelua kaipaavalle löytyy kyllä heitäkin, joilla sana on hallussa. Ihan yhtä hyvännäköisiä, mutta on muutakin sisältöä kuin pari kaksi kesää sitten otettua bilekuvaa ja naamaselfie.

Komppaan lämpimästi tätä ohjetta. Ja vielä että se teksti on oikeaa tekstiä, ei esim. pituus ja ammatti. En muista, että jo päättyneen Tinder-taipaleeni aikana mitään olisi koskaan kehkeytynyt sellaisen ihmisen kanssa, jonka profiilin anti on "182, DI" Tämä tarkoittaa, että ihminen ei osaa ilmaista itseään tai on liian laiska sellaiseen ja odottaa, että sinun pitäisi olla ihan hiton vaikuttunut pelkästä pituudesta ja oletetuista tuloista. Pelkkien emojien viljelijät sama homma.

Hyvä että arvostat tasokkuutta viestinnässä. Kannattaa.

Vierailija
57/115 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saman huomannut miehissä ja sit ne turhat tykkäämiset, vaikka ei ole aikomustakaan jutella

Eli: miksi mies ei lähetä ensimmäistä viestiä, kun sinä vain odotat passiivisesti.

Vierailija
58/115 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noihin kannata hukata ajatustakaan.

Pelkkä moi tarkoittaa, että olet max varalla.

Mätsin purku ja eteenpäin.

Oli muuten jokseenkin raskas sovellus.

Yksi mätsi kerrallaan ja jos suuta ei saa auki, niin mätsi poistuu automaattisesti 24 h sisään.

Vierailija
59/115 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N30

Joo sen olen huomannut tuolla pari kertaa piipahtaessa, niin miehet poistavat matchinsä ja viestinsä heti jos ei pariin päivään vastaa.

Minä kun olen vain miettinyt onko minusta lähtemään treffeille enää, enkä ole vain jaksanut jutella, niin siinäpä ovat kaikonneet.

No, kaipa se heidänkin mielenkiinnostaan juuri minuun kertoo, että jospa väistin luodin.

Ehkä nämä olivat vain niitä joilla oli kiire panemaan, ei muuta haluta tämmöisestä vanhasta akasta.

No tota tota. Sä et reagoi pariin päivään, etkä pidä sitä epäkohteliaana? Nyt sä kyllä pistit kaiken syyn miehille, etkä selvästi edes oo tullut ajatelleeksi, että toi pari päivää voi jonkun mielestä olla pitkä. 

Kun olin Tinderissä, ja kerran oli vähän ylikuormitettu viikko, vastasin kaikille alle vuorokaudessa. Sanoin, että anteeksi, on oikeesti hankala viikko enkä juuri nyt pysty, mutta haluan keskustella kanssasi ensi viikolla. 

Se sopi kaikille. Ja siitä se mieskin sitten löytyi.

n 43

Joo, tottakai on kiva, jos jaksaa laittaa kaikille tuollaisen viestin, mutta ei mulle ollut mikään ongelma, jos jostakin ei kuulu vaikka viikkoon ja sit laittaa viestin. On todennäkösesti ollu reissussa tms. ja tuo on tinder, eikä me matchit mitään tuttuja. Ymmärrän hyvin, että on muutakin elämää, eikä roiku tinderissä joka päivä. Ei sitä mulle tarvi selitellä/pahoitella. En koskaan poistanut ketään parin päivän hiljaisuuden jälkeen, mutta mut kyllä poistettiin.

Tosi verkkaisesti tinderiä käyttelin (joskin kirjoittelin pitkiä viestejä, sit kun kirjoitin, mutta oli päiviä, kun en avannut tinderiä ollenkaan, välillä monta putkeen) ja 2kk jälkeen tuli jo tosi kiinnostava tyyppi ja hänen kanssa tapailin n. puoli vuotta. Kaatui sitten elämäntilanteen erilaisuuteen, mikä ilmeni vasta käytännössä (ns. paperilla tilanne oli sama). Nyt tarvis vissiin mennä tinderiin takas. Jos vaikka kesällä viitsis.

Kaikki ei suhtaudu niin intensiivisesti tinderiin, eikä se tietenkään tarkoita sitä, etteikö parisuhteessa itselle merkityksellisen ihmisen kanssa voisi olla aktiivinen.

N38

Vierailija
60/115 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ollut niin miehille kuin naisille yksi hyvä ohje. Eli älä mätsää tekstittömiä.

Ihminen joka ei panosta edes yhtä lausetta profiiliinsa ei varmaan ole innostunut panostamaan myöskään syntyvään suhteeseen. Keskustelua kaipaavalle löytyy kyllä heitäkin, joilla sana on hallussa. Ihan yhtä hyvännäköisiä, mutta on muutakin sisältöä kuin pari kaksi kesää sitten otettua bilekuvaa ja naamaselfie.

No ei se nyt ihan näinkään mene. Tuskailin, että mitä kirjoittaisin profiilitekstiini, niin ystäväni, joka on naimisissa tinderissä tavatun miehen kanssa, vaan lausahti, että ei sun siihen mitään tarvi laittaa. Laitat vaan koulutuksen, työn ja hyvät kuvat. Hänelläkään ei kuulema ollut tekstiä ja löysi siis hyvinkin tasokkaan miehen ja molemmat kyllä panostavat suhteeseensa.

Se profiili on käytännössä julkinen, kun näkyy tuhansille tinder-käyttäjille (itsellänikin tuli useita työtuttuja jne. vastaan siellä). En todellakaan ala avaamaan mitään henkilökohtaisia asioita itsestäni sellaiseen. Kahden kesken voin kirjoitella ja tavatessa tietysti jutella enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan