Tinder kulttuuri
Miksi nainen aloittaa keskustelun Tinderissä, esim sanomalla "Moi" (?) Sen jälkee ku vastaan ja lisään vaikka "Miten on päivä mennyt", nainen vaan vastaa kysymykseen "hyvin väsyttää". Sen jälkee kysyn viel jotai esim, mistä sun hieno rantakuva on otettu, tulee taas vastaus max parilla sanalla,mutta ei keskustele vastavuoroisesti. Näitä todella usein nykyään. Tuntuu et muutenki joutuu yhä useimmin haastattelee pitääkseen keskustelua yllä(?)
Odottaako kyseiset naiset, et hoidan kaiken ja on mielellää kuitenkin kyydissä mukana, vai mikä homma?
Liikaa keskustelukumppaneita, eikä sen takia jakseta nähdä lainkaa vaivaa?
t. Hämmästynyt, ihan fiksu ja hyvännäköinen mies.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen aloitusviesti on pelkkä "moi" niin se kertoo jo hyvin paljon siitä minkälaisella panostuksella nainen on liikenteessä. Noille voi vain jättää vastaamatta.
Pidä mielessä, että tosi suuri osa esim +30% naisista ei etsi mitään muuta kuin egon kohotusta. Se on niille pelkkää ajanvietettä.
Ei auta muuta kuin jatkaa nettideittailua että löytyy keskusteluhaluinen ja kykyinen nainen.
Hahaha tunnistan itseni.
Minulla on todella paljon mätsejä ja yritän vain jokaiselle vastata joain, kunnes käy ilmi lähteekö keskustelu liikkeelle/minkälainen persoona miehellä on. Sitten jatkan sitä keskustelua innokkaammin.
Jos mätsejä on enemmän kuin mihin ehtii reagoida, tee niin että et pidä profiilia koko ajan auki. Mätsien määrä laskee hallittavaksi. Ei tossa oo järkeä ettet hutiloit vaan kaikkien kanssa.
En tajua miten tämä vaikuttaa niihin jo saatuihin mätseihin. Minä laitoin profiilin kiinni heti tuon ekan svaippailuhetken jälkeen ja silti niitä mätsejä oli montakymmentä.
N30
Oho, niin nopeesti. No eipä sitten mitään. Luulin että sulla on jatkuvasti aktiivinen profiili, ja sen takia et ehdi reagoida kunnolla kaikkeen.
Sulla on varmaan aika toimiva profiili. Kertositko ihan vaan pääpiirteissään millasia sun kuvat on, ja mitä kerrot ittestäs ja siitä mitä haet. En siis kysele yksityiskohtia, pintapuolinen kuvaus kuitenkin kiinnostaisi.
Kuvissani on pari kasvokuvaa, kokovartalokuva ja kuvia minusta harrastuksieni parissa. Olen mielestäni ihan nätti, sellainen naapurintyttömäinen. Kuvat on luonnollisia eikä tosiaan mitään filttereitä tai muikisteluja.
Profiilitekstini ei ole minusta kummoinen. Lyhyt hauska teksti, joka kertoo vähän minusta ja samalla huumorintajustani. Profiilista käy ilmi koulutukseni ja ammattini sekä harrastukset. En kerro suoraan mitä haen, mikä saattaa vaikuttaa mätsien määrään, kun minusta tykkää varmaan ne seksin perässä olevat kuin parisuhdetta etsivätkin. Sen lisäksi mätsien määrään varmaan vaikuttaa ihan hyvä ulkonäkö sekä koulutus+ammatti, jotka kertovat että olen hyvin toimeentuleva. Valtaosa keskustelun avauksista itseasiassa liittyy koulutukseeni ja ammattiini. Miehet on myös sanoneet, että kiva kun on urheilullisia harrastuksia.
Ja tietysti se, että asun isossa kaupungissa, missä on paljon ihmisiä.
N30
Kiitos kun jaksoit vastata.
Joo, toi kuulostaa kyllä toimivalta, että on melko simppeli mutta niin että siinä on myös oikeaa sisältöä. Eihän siinä kaikkea tarviikkaan olla, mutta sen verran että on jotain mistä lähteä liikkeelle kun keskustelun aika koittaa. Ja kuvasikin taitaa aika hyvin tiivistää millainen olet.
Luulen että odottavat juuri sitä että hoidat kaiken. Itse ihmettelen sitä miksi otat tuon haastattelijan roolin vaikka vastapuolen panostus on pelkkä "moi". Vaikuttaa suoraan sanottuna epätoivoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latasin vähän aikaa sitten tinderin ekaa kertaa eron jälkeen. Svaippailin hetken vaan ja heti oli kymmeniä mätsejä. Aloin juttelemaan parille. Ennen kuin he ehtivät vastata, muut tulivat juttelemaan minulle ja heidän kanssa lähti juttu liikkeelle. En osaa keskustella siellä kovin monen kanssa samaan aikaan, koska haluan panostaa niihin, joiden kanssa juttelen. Harmitti huomata, että muutamat mielenkiintoiset tyypit oli poistaneet minut, kun en ollut vastannut muutamaan päivään tästä syystä. Jos juttu ei olisi jatkunut niiden kanssa, joiden kanssa aloin ensin juttelemaan enemmän, olisin halunnut jatkaa juttua näiden minut poistaneiden kanssa. En ymmärrä sitäkään, miksi pitää poistaa mielenkiintoinen mätsi (näin oletan kun alkoivat minulle juttelemaan innolla) jos se ei heti vastaa mitä haittaa siitä on että siellä roikkuu niitä vanhoja keskusteluja/mätsejä, joiden kanssa joskus juttu saattaakin taas lähteä.
T. N30
Joo sen olen huomannut tuolla pari kertaa piipahtaessa, niin miehet poistavat matchinsä ja viestinsä heti jos ei pariin päivään vastaa.
Minä kun olen vain miettinyt onko minusta lähtemään treffeille enää, enkä ole vain jaksanut jutella, niin siinäpä ovat kaikonneet.
No, kaipa se heidänkin mielenkiinnostaan juuri minuun kertoo, että jospa väistin luodin.
Ehkä nämä olivat vain niitä joilla oli kiire panemaan, ei muuta haluta tämmöisestä vanhasta akasta.No tota tota. Sä et reagoi pariin päivään, etkä pidä sitä epäkohteliaana? Nyt sä kyllä pistit kaiken syyn miehille, etkä selvästi edes oo tullut ajatelleeksi, että toi pari päivää voi jonkun mielestä olla pitkä.
Kun olin Tinderissä, ja kerran oli vähän ylikuormitettu viikko, vastasin kaikille alle vuorokaudessa. Sanoin, että anteeksi, on oikeesti hankala viikko enkä juuri nyt pysty, mutta haluan keskustella kanssasi ensi viikolla.
Se sopi kaikille. Ja siitä se mieskin sitten löytyi.
n 43
En pidä en. Jos olen 2-3 viestiä vaihtanut jonkun miehen kanssa, ja sitten en jaksa mennä tinderiin enkä ole varma menenkö enää ollenkaan, niin miksi selittelisin mitään?
"Hei kuule, ei sinussa ole mitään vikaa mitta nyt en ole varma jaksanko ollakaan täällä".
Sitten ne varmaan suuttuu jos profiili jää vielä näkyviin.
Paskat, jos tosta lähtee kalppimaan etten käy kuin ehkä joskus viikonloppuina, niin menköön. Ei minulla ole pakottavaa tarvetta löytää miestä.
Ja se joka todella minusta heti innostuu niin odottelee ja viestii itsekin. Jos ei niin ei sitten. Seuraava!
Vierailija kirjoitti:
Latasin vähän aikaa sitten tinderin ekaa kertaa eron jälkeen. Svaippailin hetken vaan ja heti oli kymmeniä mätsejä. Aloin juttelemaan parille. Ennen kuin he ehtivät vastata, muut tulivat juttelemaan minulle ja heidän kanssa lähti juttu liikkeelle. En osaa keskustella siellä kovin monen kanssa samaan aikaan, koska haluan panostaa niihin, joiden kanssa juttelen. Harmitti huomata, että muutamat mielenkiintoiset tyypit oli poistaneet minut, kun en ollut vastannut muutamaan päivään tästä syystä. Jos juttu ei olisi jatkunut niiden kanssa, joiden kanssa aloin ensin juttelemaan enemmän, olisin halunnut jatkaa juttua näiden minut poistaneiden kanssa. En ymmärrä sitäkään, miksi pitää poistaa mielenkiintoinen mätsi (näin oletan kun alkoivat minulle juttelemaan innolla) jos se ei heti vastaa mitä haittaa siitä on että siellä roikkuu niitä vanhoja keskusteluja/mätsejä, joiden kanssa joskus juttu saattaakin taas lähteä.
T. N30
No miehen näkökulmasta mielenkiinto laskee kyllä nopeasti jos nainen ei vaikuta kovinkaan kiinnostuneelta minun kanssa keskusteluun. Niistä katkennaista keskusteluista ei yleensä seuraa sitä vähääkään. Aika tyhmää siellä olisi huudella joka toinen päivä mites tänään menee samalle, joka ei kuitenkaan vastaa siinä toivossa että jos kuitenkin.
Naiset sais itsekki ehdottaa sitä näkemistä tinderissä. Kukaan ei ehdota.
SItten kun itseä kiinnostaa haluaisi tavata naisen tinderistä, kohta hän ghostaa ja ei kiinnostakkaan yhtään. En aina itekkää ymmärrä. Itsellä huonoa tuuria löytää naista.
Täällä on ollut niin miehille kuin naisille yksi hyvä ohje. Eli älä mätsää tekstittömiä.
Ihminen joka ei panosta edes yhtä lausetta profiiliinsa ei varmaan ole innostunut panostamaan myöskään syntyvään suhteeseen. Keskustelua kaipaavalle löytyy kyllä heitäkin, joilla sana on hallussa. Ihan yhtä hyvännäköisiä, mutta on muutakin sisältöä kuin pari kaksi kesää sitten otettua bilekuvaa ja naamaselfie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N30
No miehen näkökulmasta mielenkiinto laskee kyllä nopeasti jos nainen ei vaikuta kovinkaan kiinnostuneelta minun kanssa keskusteluun. Niistä katkennaista keskusteluista ei yleensä seuraa sitä vähääkään. Aika tyhmää siellä olisi huudella joka toinen päivä mites tänään menee samalle, joka ei kuitenkaan vastaa siinä toivossa että jos kuitenkin.
Ei siellä tarvitse joka toinen päivä huudella perään, vaan ihan vaan jättää se mätsi poistamatta ja odottaa, josko se joskus palaisi asiaan. Mielestäni siinä ei menetä mitään. Jos väkisin haluaa poistaa sellaiset, jotka ei heti vastaa, niin turha sitä on ainakaan valittaa, että ei löydy naista. Jos taas laadukasta tarjontaa on muutenkin liikaa, niin antaa mennä.
N30
Tein mielenkiintoisen havainnon Tinderissä. Laitoin hetkellisesti pituudeks 185cm, nii sain 2 vrk 50 matchia.
Normaalisti jos pidän oikeaa pituutta (170cm) nii oisin saanu ehkä 2-3 samalla määrällä swaippeja. Oon kuitenki ihan komea ja hyväkroppainen muuten.
Suosittelen pistämään pituuden yläkanttiin niille ketkä haluavat vaikka vaan keskustelua ja huomiota.
Silti merkille pantavaa oli, että aloituksia sain vaan kahdelta. Profiilit taas oli enemmän laitettua instabeibeä ja fitnesspimua yms :D
Myös mustahiuksisia ja tatuoituja naisia oli selvästi enemmän. Normaalisti lähinnä semmoisia normaalin näköisiä ja yleensä lyhyitä tietty (ennen kokeilua). Jännä tutkimus.
Mikä on hyvä ghostauksen ajankohta tinderissä?
Kun on tapailtu pari kuukautta?
Ihmettelen, miten monet miehet jaksaa noita pikkuprinsessoja ja diivoja Tinderissä. Olen normaaleilla käytöstavoilla varustettu aikuinen nainen, ja kyllä se minulle on selvää, että jos mitään vastakaikua ei toisen puolelta tule niin matchi poistuu viimeistään kahden vuorokauden sisään. Hauska myös toi kasuaali lesottaminen aina tähän väliin että "no mutta kun olen niin valtavan suosittu siellä". Sehän on kaksisuuntainen tie, eli jos tuoreita matcheja on kymmeniä tai satoja niin näköjään myös melkein kuka tahansa kelpaa. Jos kyse on siitä että ei osaa tai halua keskustella monen kanssa samaan aikaan niin sitten niitä osumia ei varmaan kannata swaippailla kymmenittäin.
Ei toimi ainakaan mulla tinder. Ikuisuuden ole sitä käyttänyt eikä löydy suhteesta kiinnostuneita miehiä. Olen kokeillut erilaisten kuvien kanssa ja pitkän profiilitekstin avulla ja ilman. Monet miehet jotka ovat siellä etsineet suhdetta ovat myös ilmaisseet että minun kanssa eivät kuitenkaan suhdetta halua. En ymmärrä millainen pitäisi olla että voisi sieltä löytää suhteen. Lisäksi ihmetyttää kun joillain miehillä lukee vain pituus biossa. Eihän se miehen pituus ole ratkaisevaa.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N30
Joo sen olen huomannut tuolla pari kertaa piipahtaessa, niin miehet poistavat matchinsä ja viestinsä heti jos ei pariin päivään vastaa.
Minä kun olen vain miettinyt onko minusta lähtemään treffeille enää, enkä ole vain jaksanut jutella, niin siinäpä ovat kaikonneet.
No, kaipa se heidänkin mielenkiinnostaan juuri minuun kertoo, että jospa väistin luodin.
Ehkä nämä olivat vain niitä joilla oli kiire panemaan, ei muuta haluta tämmöisestä vanhasta akasta.
Koska kaikki ymmärtävät että Tinderissä on vain massaa, voit hyvin sanoa että vastaat viikon sisällä. Ghostaajat ovat niin tavallisia, että ne kannattaa heittää mäkeen ihan oman hyvinvoinnin takia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut niin miehille kuin naisille yksi hyvä ohje. Eli älä mätsää tekstittömiä.
Ihminen joka ei panosta edes yhtä lausetta profiiliinsa ei varmaan ole innostunut panostamaan myöskään syntyvään suhteeseen. Keskustelua kaipaavalle löytyy kyllä heitäkin, joilla sana on hallussa. Ihan yhtä hyvännäköisiä, mutta on muutakin sisältöä kuin pari kaksi kesää sitten otettua bilekuvaa ja naamaselfie.
Komppaan lämpimästi tätä ohjetta. Ja vielä että se teksti on oikeaa tekstiä, ei esim. pituus ja ammatti. En muista, että jo päättyneen Tinder-taipaleeni aikana mitään olisi koskaan kehkeytynyt sellaisen ihmisen kanssa, jonka profiilin anti on "182, DI" Tämä tarkoittaa, että ihminen ei osaa ilmaista itseään tai on liian laiska sellaiseen ja odottaa, että sinun pitäisi olla ihan hiton vaikuttunut pelkästä pituudesta ja oletetuista tuloista. Pelkkien emojien viljelijät sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen aloitusviesti on pelkkä "moi" niin se kertoo jo hyvin paljon siitä minkälaisella panostuksella nainen on liikenteessä. Noille voi vain jättää vastaamatta.
Pidä mielessä, että tosi suuri osa esim +30% naisista ei etsi mitään muuta kuin egon kohotusta. Se on niille pelkkää ajanvietettä.
Ei auta muuta kuin jatkaa nettideittailua että löytyy keskusteluhaluinen ja kykyinen nainen.
Hahaha tunnistan itseni.
Minulla on todella paljon mätsejä ja yritän vain jokaiselle vastata joain, kunnes käy ilmi lähteekö keskustelu liikkeelle/minkälainen persoona miehellä on. Sitten jatkan sitä keskustelua innokkaammin.
Jos mätsejä on enemmän kuin mihin ehtii reagoida, tee niin että et pidä profiilia koko ajan auki. Mätsien määrä laskee hallittavaksi. Ei tossa oo järkeä ettet hutiloit vaan kaikkien kanssa.
En tajua miten tämä vaikuttaa niihin jo saatuihin mätseihin. Minä laitoin profiilin kiinni heti tuon ekan svaippailuhetken jälkeen ja silti niitä mätsejä oli montakymmentä.
N30
Minullakin meni alussa näin, mutta sitten nostin rimaa sen suhteen, keille kaikille laitan tykkäyksiä. Aloin tykätä vain niistä, joilla oli tekstin perusteella selvästi jotain yhteistä minun kanssani. Harvalla oli niin hyvin kirjoitettua tekstiä että sitä olisi voinut edes arvioida, joten tykkäsin vain hyvin harvoista. Matcheja tuli melkein kaikkien kanssa, mutta silti niitä ei ollut niin paljon ettei olisi voinut keskustella jokaisen kanssa kunnolla. Kaikki treffit olivat tosi kivoja ja olen muutenkin tyytyväinen kokemukseen.
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N30
Ehkä nämä olivat vain niitä joilla oli kiire panemaan, ei muuta haluta tämmöisestä vanhasta akasta.No tota tota. Sä et reagoi pariin päivään, etkä pidä sitä epäkohteliaana? Nyt sä kyllä pistit kaiken syyn miehille, etkä selvästi edes oo tullut ajatelleeksi, että toi pari päivää voi jonkun mielestä olla pitkä.
Kun olin Tinderissä, ja kerran oli vähän ylikuormitettu viikko, vastasin kaikille alle vuorokaudessa. Sanoin, että anteeksi, on oikeesti hankala viikko enkä juuri nyt pysty, mutta haluan keskustella kanssasi ensi viikolla.
Se sopi kaikille. Ja siitä se mieskin sitten löytyi.
n 43
Juuri näin, fiksu nainen. :)
Antaa miehelle heti täysin eri kuvan, ku jaksaa nähdä vaivaa edes sen 5 sec.Matchien poistamisesta, sitä tekee myös naiset. Ymmärrän sen hyvin. Mielellää hallitsee sitä kokonaisuutta ja pitää vaikka 5-10 mielenkiintoista ja potentiaalista ihmistä lähellä. Antaa myös tietynlaista mielenrauhaa (esim pääsin yli huonoista ja välinpitämättömistä matcheista, mistä on saattanut joku jopa ensin innostua). Sama periaate vaikka kassanhallinnassa pörssissä. Huonot osakkeet pois. Okei, vertauksena huono 😄, mutta pointtina.
t. ap
Minä taas en koskaan poista matchia, jonka kanssa en ole vielä jutellut. En voi mistään tietää onko "huono osake" kyseessä, ihmisillä kun voi olla vaikka minkälainen syy siihen että ei juuri silloin aloita keskustelua. Eikä sen matchin säilyttämisestä ole minulle mitään haittaa.
Toisaalta minua ei haittaa se jos joku hätähousu poistaa minut vain siksi että emme ole jutelleet X ajan sisällä. Etsin ihmistä, joka ei suhtaudu muihin ihmisiin näin laskelmoivasti, mutta ymmärrän että toisenlaisiakin ihmisiä on ja saa ollakin. Tärkeintä, että samankaltaiset löytävät toisensa!
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Tein mielenkiintoisen havainnon Tinderissä. Laitoin hetkellisesti pituudeks 185cm, nii sain 2 vrk 50 matchia.
Normaalisti jos pidän oikeaa pituutta (170cm) nii oisin saanu ehkä 2-3 samalla määrällä swaippeja. Oon kuitenki ihan komea ja hyväkroppainen muuten.
Suosittelen pistämään pituuden yläkanttiin niille ketkä haluavat vaikka vaan keskustelua ja huomiota.
Silti merkille pantavaa oli, että aloituksia sain vaan kahdelta. Profiilit taas oli enemmän laitettua instabeibeä ja fitnesspimua yms :D
Myös mustahiuksisia ja tatuoituja naisia oli selvästi enemmän. Normaalisti lähinnä semmoisia normaalin näköisiä ja yleensä lyhyitä tietty (ennen kokeilua). Jännä tutkimus.
"Laitoin hetkellisesti pituudeks 185cm, nii sain 2 vrk 50 matchia."
Et saanut. Ei kukaan mies saa pelkän pituuden ansiosta 50 matchia vuorokaudessa edes Helsingissä, ellet sitten ole myös poikkeuksellisen komea, korkeasti koulutettu, varakas ja elämäntyyliltäsi jännittävä. Joku pulkannarukäsillä varustettu tradenomi-Joni Pukinmäestä saa sen max. pari matchia päivässä vaikka väittäisi olevansa kaksimetrinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N30
Älä missään nimessä jatka "huutelua" naiselle, joka ei ole vastannut vielä edelliseenkään viestiisi. Voit keskittyä muuhun elämääsi ja antaa sen matchin olla siellä. Huomaat kyllä jos hän joku päivä vastaa.
Kuvissani on pari kasvokuvaa, kokovartalokuva ja kuvia minusta harrastuksieni parissa. Olen mielestäni ihan nätti, sellainen naapurintyttömäinen. Kuvat on luonnollisia eikä tosiaan mitään filttereitä tai muikisteluja.
Profiilitekstini ei ole minusta kummoinen. Lyhyt hauska teksti, joka kertoo vähän minusta ja samalla huumorintajustani. Profiilista käy ilmi koulutukseni ja ammattini sekä harrastukset. En kerro suoraan mitä haen, mikä saattaa vaikuttaa mätsien määrään, kun minusta tykkää varmaan ne seksin perässä olevat kuin parisuhdetta etsivätkin. Sen lisäksi mätsien määrään varmaan vaikuttaa ihan hyvä ulkonäkö sekä koulutus+ammatti, jotka kertovat että olen hyvin toimeentuleva. Valtaosa keskustelun avauksista itseasiassa liittyy koulutukseeni ja ammattiini. Miehet on myös sanoneet, että kiva kun on urheilullisia harrastuksia.
Ja tietysti se, että asun isossa kaupungissa, missä on paljon ihmisiä.
N30