Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa tällaista ihmistä

Vierailija
31.10.2022 |

Jatkuvasti pitää korostaa kuinka kaikki pyytävät häntä joka paikkaan ja niin haluavat olla hänen kanssaan. Vapaa-ajalla ja töissä. Aina kun on menossa jonnekin niin se toinen on pyytänyt. Ja jos on ollut jossain niin korostetaan sitä kuinka ne niin hänen kanssa tykkäsivät olla ja haluaisivat uudelleen nähdä.

Hyvä jos on näin. Mutta pointtina se että miksi pitää korostaa tuollaista asiaa niin paljon? Sitä olen vuosien mittaan ihmetellyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu olemaan ihmiskeskeinen luonteeltaan, tykkää todennäköisesti eläimistäkin.

Vierailija
2/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on ihmiskeskeinen.. Mutta tuo korostaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen, pelkää hylätyksi tulemista?

Vierailija
4/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuulostat kateelliselta. Sua ei taideta pyytää mihinkään?

Vierailija
5/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon tuollaisia tuttuja, ja aikani ihmettelin tuota. Sitten tajusin, että pitävät minua omahyväisenä, ja ajattelevat korostaa miten paljon paremmin asiat heillä on.

Niin onkin. Outoa silti.

Vierailija
6/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Ei hän kyllä minua mihinkään pyydäkään :D Enkä edes menisi. Aluksi aina ajattelin että ohho, kylläpä häntä nyt pyydetään paljon joka paikkaan. Nyt alkanut jo miettimään että hetkinen.. Itselläni ei ole tarvetta moiseen kyllä.

Vierailija
7/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvätyksi tulemisen pelko voisi liittyä tähän?

Vierailija
8/8 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omia ideoita. Vielä pahempia ovat ihmiset, jotka suoraan korostavat, että _tuntevat_ jonkun. Tuntevat työpaikalla jonkun tai ylipäänsä tuntevat jonkun, joka tekee jotain. Etenkin artistin tai työhönsä erikoistumiseen vuosia panostaneen tunteva tietysti on valtavan lahjakas ja vielä cluelessimpien mielestä ihailun arvoinen. On päässyt piireihin. Jos eivät itse pyri tekemään, tuntevia pitää palkata jonnekin, mieluummin näkymään alaa edustavina, ja tekijät itse tehköön vaikka ilmaiseksi. Pääasia, että ego kiillottuu sekä muita tuntevalta että muita tuntevia tuntevilta. Kaikki ovat niin suosittuja ja verkostoituneita.

Itse alaan perehtyneet ovat kilpailijoita ja vaatii ihmissuhdetaitoja, että kokenut konkari tai harrastaja voittaa muita tuntevien tutun. Etenkin nuori ja nätti, joka ei oikeastaan sittenkään edes tunne ketään voi voittaa kaikki, jos muita tuntevia tuntevat kokevat egonsa kiillottuvan.