15 euron lahjaideoita lapsille ja nuorille?
Pitäisi ostaa sukulaislapsille joululahjoja (ovat minulle läheisiä ja tärkeitä, ja heidän perheet antaa minun lapsille lahjat). Budjetti noin 15 euroa per lapsi ja ikähaarukka 6-18 -vuotta. Ilahtuisin, jos ihmiset listaisi tähän ketjuun tuon budjetin lahjaideoita (ja minkä ikäiselle ne on hyviä). Toivottavasti muutkin sitten saa hyötyä tästä ketjusta.
Kommentit (23)
Pitäisi tuntea, että tietäs mistä tykkää. Ei sitä ihan pelkän iän perusteella voi ostaa.
Omalle lapselle olen ostamassa pokemonkorteille keräilykorttikansiota (Picatchu 11,90€ Puolenkuun Pelit) ja nippu keräilykortteja.
Hänellä on myös minecraft kortteja jotka menee varmaan samaan kansioon.
Poika 6v.
Värityskirja ja värikynät. Tai joku puuhakirja.
Toki jonkun edullisen kirjankin tuolla saa.
Anna raha käteen tai kuoressa. Jos saavat muiltakin rahaa, voivat kalliimman lahjan itse ostaa ja mieleisensä. Ettei kodit täyty krääsästä.
Teineille voi antaa lahjakortin vaikka HM:lle, leffaan, pikaruokapaikkaan tai kirjakauppaan. Heille on vaikeaa keksiä mitään sopivaa jollei tunne hyvin juuri heidän mielenkiinnon kohteitaan. Lapsille joku kirja, tai Oppi ja Ilo -puuhapakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Tytölle body shopin suihkugeelejä.
Mielestäni suihkusaippua pitää saada vanhemmilta ilmaiseksi.
Teinini ei ymmärtäisi tuollaista lahjaa.
The Body Shopin vartalovoit ovat juuri nyt alennuksessa 15 euroa ainakin netissä.
Kirjojakin saa tuohon hintaan, nuorimmalle esim värityskirja tvs. Leffalippu ja karkkia, arpoja vanhemmille.
Meillä 12v. 14v. Ja 15v. ovat jouluisin ilahtuneet kovasti kun saaneet 10 tai 15 ekeä joko rahana, tai lahjakorttia henkkamaukalle, mäkkäriin, heseen tai ihan prismaan jne. Eikä 18v. Ja 20 veekään ole koskaan moittineet, jos ovat saaneet noita summia. Aina ovat olleet kiitollisia. Ja kun useasti saaneet rahaa ja lahjakortteja esim. isovanhemmilta ja kummeilta myös niin, ovat käyneet vaateostoksilla, varsinkin kun alennusmyynnit silloin.
Minä..
Teinille voi ostaa ison kasan karkkia.