Naiset! Uskallatteko olla mökillänne yksin jopa viikon?
Kommentit (31)
Tietenkin. Eka yö yleensä vähän pelottaa, mutta sitten tottuu, eli mitä pidempi aika, sen helpommin menee.
En uskaltaisi. *pelkuri* Mutta reipas leskeksi jäänyt anoppini voi viettää mökillä yksin vaikka 3kk.
Asun yksin, joten mitäpä noita vaihtoehtoja olisi. Vähemmänhän periaatteessa täällä maalla tarvitsee pelätä kuin kaupungissa, mutta toki näitä kiertäviä rosvoja maahan aina tuntuu pääsevän.
Kyllä, ja on todellaki kaukana muista ihmisistä.
Kummallinen kysymys, miksi en uskaltaisi?
Kyllä. Todennäköisemmin tulen ryöstetyksi ja tapetuksi täällä kaupungissa kuin mökillä.
Enkä mä kaupungissakaan pelkää.
Siksihän sen mökin hankin, että voin ja haluan olla siellä pääasiassa yksin.
Minä ASUN yksin isossa vanhassa talossa ilman naapureita ja vahtikoiraa. Hyvin menee ja miksi ei menisi.
Naisilla ei ole tapana kännätä ja toikkaroida sekä hukkua mökillä. Miehenä välttelisin kaikkea mökkeilyä kuin ruttoa, koska haluan pysyä hengissä.
Tietenkin. Vanha äitini ei uskaltaisi, mutta oikeasti silläkin oli enemmän pelkäämistä kotona, kun miehensä olivat väkivaltaisia juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole tapana kännätä ja toikkaroida sekä hukkua mökillä. Miehenä välttelisin kaikkea mökkeilyä kuin ruttoa, koska haluan pysyä hengissä.
Ai mies joka ei muuten kännää tai toikkaroi joutuu mystisesti humalatilaan ja hukkuu mökillä? Höpöti.
Kuka on niin jänishousu, että ei uskalla mökillään yksin nukkua? Se on minun kysymys.
En uskaltaisi ilman koiraa tai jos mökki on umpikorvessa ilman naapureita.
Läheinen oli käytännön ihminen ja jalat maassa mutta mökillään ei halunnut jostain syystä viettää öitä yksin.
Olen viettänyt nuorempana, mutta en ehkä enää uskaltaisi ilman koiraa ainakaan. Tapahtui jotain ikävää mistä sain traumoja.
Olen parhaillaan ja ollut jo pari viikkoa. Karhu on nähty lähiseudeulla, mutta toistaiseksi olen yhtenä kappaleena,
Kyllä, naapureita on lähellä. Ei ole onneksi mikään peräkorven kesämökki.