Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko suurin piirtein täysi keittiöremontti maksaa?

Vierailija
05.09.2024 |

Onko kellään lähiaikoina uusittu omakotitalon keittiötä? Paljonko kaikki makso noin? Kiitos

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin täysin keittiön koosta, tuleeko uudet kodinkoneet ja mitä materiaaleja valitset sekä mistä firmasta otat keittiösi. Minulla taisi olla 50% hintaeroa vaihtoehtojen kesken, eikä mukana ollut mitään ennalta jo kalliiksi arvattavia materiaaleja.

Vierailija
2/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keittiön koosta ja varustelutasosta. Mut ihan peruskeittiö + kodinkoneet n. 5000 - 8000 €. Lisäkustannuksia teettää esim. sähkö-, putki- ja maalaustyöt. Ja siis jos ei mitään yllätyksiä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouspyyntö vetämään suurin piirtein täydestä keittiöremontista.

Vierailija
4/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusitaanko myös lattia? Minkätason kodinkoneet? Kivitasot vai kompposiitti vai halvin laminaatti? Mdf ovet vai täyspuu? Saareke vai ei? Neliöt? Ei voi tietää. Mutta noin 10 000 - 40 000 riippuen valinnoista ja työnmäärästä. 

Vierailija
5/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan todella monesta seikasta. Meillä tehdään parhaillaan tosiaankin TÄYSI keittiöremontti, eli uusitaan myös lattia, ikkunat, seinät (lisätään myös eristettä) ja koko keittiön layout menee myös uusiksi eli sähkö- ja putkitöitä myös. Ja luonnollisestikin kaikki kalusteet ja kodinkoneet samalla. Kohta valmista ja hintalappu tulee lopulta asettumaan johonkin 20 000 - 25 000 euron välimaastoon, joista karkeasti noin puolet menee kalusteisiin ja kodinkoneisiin. Työt on tehty lvi töitä lukuunottamatta itse.

Vierailija
6/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistakaa taustat, verorästit, onko ennakkoperintärekisterissä. Remonttilestoilla on etäpesäkkeitä mm. helsingissä asti. näillä edellämainittuja ei ole.

Vierailija
7/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 000-20 000

Vierailija
8/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

X2

Tee budjetti, tuplaa se

Vierailija
9/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin koko keittiön tasaiseksi, uusin lattiat, seinämateriaalit, maalasin katon, hommasin virosta uudet täyspuurunkoiset kaapistot,uudet työtasot,uudet kylmälaitteet,lieden, hanat,astianpesukoneen eikä koko keittiöön jäänyt mitään vanhaa. Asensin kaikki itse ja hintaa tuli vain 18 tuhatta euroa.

Ainoa mikä jäi harmittamaan on se, ettei muija kokkaa yhtään sen enempää tai paremmin kuin ennenkään. Vielä pitäisi siis vaihtaa muija niin saisin toimivan keittiön.

Ehkäpä olisi pitänyt vaan uusia makuuhuone koska siellä tuo nainen on elementissään. 

Vierailija
10/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki uutta ja laadukasta ilman mitään omia töitä . AP

Vierailija
11/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin koko keittiön tasaiseksi, uusin lattiat, seinämateriaalit, maalasin katon, hommasin virosta uudet täyspuurunkoiset kaapistot,uudet työtasot,uudet kylmälaitteet,lieden, hanat,astianpesukoneen eikä koko keittiöön jäänyt mitään vanhaa. Asensin kaikki itse ja hintaa tuli vain 18 tuhatta euroa.

Ainoa mikä jäi harmittamaan on se, ettei muija kokkaa yhtään sen enempää tai paremmin kuin ennenkään. Vielä pitäisi siis vaihtaa muija niin saisin toimivan keittiön.

Ehkäpä olisi pitänyt vaan uusia makuuhuone koska siellä tuo nainen on elementissään. 

No jos makkarissa homma toimii niin mitäs jos vaan itse opettelet kokkaamaan siinä mieluisassa keittiössäsi? Se kun ei ole mitenkään sukupuoleen sidottu taito. 

Vierailija
12/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko 30000?

Vierailija
13/53 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ennenkaikkea paljonko duunarit vedättää, 6h työtä ja 100h laskutusta a 100e/h ei ole mitenkään tavatonta. Ökyporvaria ilmeisesti kuuluukin kusettaa.

Vierailija
14/53 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras keittiö merkki? Ikea  vai mikä

Vierailija
15/53 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sai tarjouksen noin 20 000 euroa. Kaikki tarjoukset samaa hintaluokkaa. 

Vierailija
16/53 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt, että jopa pienen kaksion keittiö tuli maksamaan lähes 12000 euroa. Lattia uusittiin, seinät maalattiin, keittiö uusine laitteineen ja asennuksineen.

Vierailija
17/53 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli maksamaan vähän yli 10 000 €. KAIKKI työ tehtiin itse. Eikä tuohon hintaan sisälly lattia, katto, seinien maalaus, tiskikone tai jääkaappi. Eikä ollut mitään kalliita luksus materiaaleja vaan ihan tavanomaista. Työtasot tammea ja kaapinovet ihan perus valkoiset.

Aloittaja kun sanoi haluavansa parempaa laatua ja valmiiksi asennettuna niin vähintään 20 000 € saa laskea hinnaksi.

Vierailija
18/53 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu keittiön koosta ja varustelutasosta. Mut ihan peruskeittiö + kodinkoneet n. 5000 - 8000 €. Lisäkustannuksia teettää esim. sähkö-, putki- ja maalaustyöt. Ja siis jos ei mitään yllätyksiä tule.

Älä unta näe, että pystyisit ostamaan keittiönkalusteet ja kodinkoneet viidellä tuhannella eurolla omakotitaloon! Tuolla budjetilla saat kierrellä nettikirppikset ja facebookin romulavaryhmät tarkasti läpi.

Vierailija
19/53 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle remppasin yksiön 12m2 keittiön. Seinät tasasiksi, maalaus, laminaatti, siemensin kodinkoneet ja Ikea epoq-keittiö. Hintaa tuli 5k€

kaiken tein itse, sähkärille joutui pari sataa antamaan, että kytki uunin ja lieden. Sekä uudet pistorasiat.

Vierailija
20/53 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni parikymmentä tuhatta. Tässä oli kyllä yhden väliseinän purkua, lattia uusiks ja useammalla tonnilla sähkötöitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä