En halua sinua enää.
Miehelläni ja minulla ei ole ollut seksiä yli puoleen vuoteen. Tänään hän asiasta keskustelua ilmoitti, että en halua sinua enää. Oon syvästi järkyttynyt. Tämä on pahin pelko parisuhteeseen liittyen.
Silti hän sanoo, että rakastaa ja haluaa jatkaa suhdetta. Mulla on sellainen olo, että voinko mitenkään enää itse jatkaa. Tuo lause oli niin loukkaava. Mitä tekisitte?
Kommentit (49)
Inhottava mies. Ota ero tollasesta.
Vähintään kahdesti viikossa oltava vaikka ei haluaisi.
M 47
No siis sehän riippuu aika pitkälti siitäkin, että kohdistuuko tuo "en halua sinua enää" vain sinuun vaiko ihan kaikkiin maailman naisiin.
Siis meinaan, että mieshän voi olla haluton tai ei ota eteen ja kertoi sen vaan vähän hassusti, kun ei muutenkaan ole halunnut muita kuin sinua ja sekin on loppu nyt.
Se kun pitkä liitto ja tasapaksua päivästä toiseen niin tietää jo toisen kujeet jopa ajatukset aavistaa. Sehän se lauantai iltana sitte saunan jälkeen sitä mutta sitä ennen iltauutiset ja mahdollisesti lottoarvonta jos rutiiniksi muodostunut. Sitten tottakai sille siipalle laitat iltapalan ja voitelet voileivät jos on sen verran vielä tavaksi jääneet. Tämä omissa kuvitelmissaan haaveilee neitosista joita ei ole olemassakaan mutta ei hätiä mitä onhan näitä koneella katsottavissa...
Ehkä näissä haluamisjutuissa ajatellaan liikaa kaikenmaailman sääntöjen ja egopullistusten kautta
Vierailija kirjoitti:
No siis sehän riippuu aika pitkälti siitäkin, että kohdistuuko tuo "en halua sinua enää" vain sinuun vaiko ihan kaikkiin maailman naisiin.
Siis meinaan, että mieshän voi olla haluton tai ei ota eteen ja kertoi sen vaan vähän hassusti, kun ei muutenkaan ole halunnut muita kuin sinua ja sekin on loppu nyt.
Hups, tämä loppu katosi johonkin.
Jos taasen mies haluaa kyllä edelleen muita ja vehkeetkin pelittää ja sä olet ainoa jota hän ei enää halua niin sitten teidän suhde on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän miehenä sanoi sen hieman loukkaavasti. Ehkei tarkoittanut että sinusta johtuvaa. Henkinen suhde siis jatkossa. Minulle se kyllä riittäisi. En niin välitä seksistä. Meitä on moneksi.
Näin hän itse sanoo, että ei johdu minusta. Ja mullekaan seksi ei ole niin tärkeää tai tärkeämpää on ylipäätään parisuhde, elämän jakaminen, kaikki se turva ja merkitys, mikä tulee siitä, että elämässä on joku ihminen. Tykkäisin kuitenkin, että seksiä olisi edes silloin tällöin.
Ehkä hän on 'hukassa' ja eksyssissä kun on huomannut halujen hävinneen. Voitko helpottaa tilannetta ja kertoa, että sinulle riittää liitto ilman seksiä... Ei kaikkea tarvi juuri nyt päättää, anna hieman tilaa ja miettikää tahoillanne, keskustelkaa ja arvostakaa toista.
Tästä otsikosta muistuikin mieleen se aivan loistava kappale en tahdo sinua enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako hän siis muita kun piti huomauttaa ettei juuri sinua?
Sanoi, että ei johdu minusta, vaan että hänellä aina lopahtaa kaikkia kohtaan mielenkiinto alun jälkeen. Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä.
Sanoi, että seksi ei vaan kiinnosta. Kun kysyin, että miten random-kaunis-nainen baarista, niin vastasi, että vois kiinnostaa, mutta taas vain hetken aikaa.
Aikamoista tunneköyhyyttä, että kun suhde syvenee, niin kiinnostus lakkaa.
No eihän se tunneköyhyyttä ole, halut vaan ovat olemassa alussa tai jaksaa yrittää, sitten ei vaan kiinnosta.
On minullakin ollut niin että halut aika lailla vähenevät. Lopulta kun siitä tulee riittaa, niin on loppunut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän miehenä sanoi sen hieman loukkaavasti. Ehkei tarkoittanut että sinusta johtuvaa. Henkinen suhde siis jatkossa. Minulle se kyllä riittäisi. En niin välitä seksistä. Meitä on moneksi.
Näin hän itse sanoo, että ei johdu minusta. Ja mullekaan seksi ei ole niin tärkeää tai tärkeämpää on ylipäätään parisuhde, elämän jakaminen, kaikki se turva ja merkitys, mikä tulee siitä, että elämässä on joku ihminen. Tykkäisin kuitenkin, että seksiä olisi edes silloin tällöin.
Ehkä hän on 'hukassa' ja eksyssissä kun on huomannut halujen hävinneen. Voitko helpottaa tilannetta ja kertoa, että sinulle riittää liitto ilman seksiä... Ei kaikkea tarvi juuri nyt päättää, anna hieman tilaa ja miettikää tahoillanne, keskustelkaa ja arvostakaa toista.
Kiitos tästä näkökulmasta.
Sinun tehtäväsi ei ole terapioida ketään vaan nauttia elämästäsi. Kun tarpeet eivät kohtaa, et tule olemaan onnellinen tuollaisessa suhteessa. Kavereita sinulla varmasti on jo muutenkin.
Jos hän ei anna, joku muu kyllä antaa.
Rohkeutta. Älä pilaa elämääsi epätyydyttävässä suhteessa. Menköön äitinsä kainaloon lohduteltavaksi, mokoma mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sitä selvemmin sanoa, että rakkaus on kuollut?
mene, etsi elämänhalusi. hän ei sinua enää saa kukkaan puhkeamaan.
Rakkaus ei ole pelkkää seksiä. Tai on se kai pinnallisille ihmisille.
Jos sitä elämän liekkiä etsii aina vaan toisesta ihmisestä, sitä jää lopulta yksin.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että mielellään harrastaisi seksiä vaikka baarituttavuuden kanssa. Myönsikin tämän, mutta lisäsi, että hetken aikaa taas kestäisi kiinnostus ja sitten lopahtaisi.
Itse olen käytännössä a-seksuaali enkä halua seksiä/ketään tiettyä ihmistä juuri lainkaan, mutta haluan kuitenkin mieheltäni läheisyyttä sekä janoan hänen läsnäoloaan. Joskus harvoin olen elämäni aikana himoinnut jota kuta jos niinkään voi sanoa, mutta mieheni on ainut kenen läheisyys on koskaan tuntunut minusta merkitykselliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen käytännössä a-seksuaali enkä halua seksiä/ketään tiettyä ihmistä juuri lainkaan, mutta haluan kuitenkin mieheltäni läheisyyttä sekä janoan hänen läsnäoloaan. Joskus harvoin olen elämäni aikana himoinnut jota kuta jos niinkään voi sanoa, mutta mieheni on ainut kenen läheisyys on koskaan tuntunut minusta merkitykselliseltä.
Voisikohan mun mies olla a-seksuaali. Tykkää muusta läheisyydestä kyllä edelleen. Toisaalta suhteen alussa oli kyllä innokas. Sitä innokkuutta seksiin kesti 4 kk. Sitten harveni kerrat, kunnes oli enää kerran kuussa, kerran kahdessa kuussa ja sit loppui kokonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako hän siis muita kun piti huomauttaa ettei juuri sinua?
Sanoi, että ei johdu minusta, vaan että hänellä aina lopahtaa kaikkia kohtaan mielenkiinto alun jälkeen. Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä.
Sanoi, että seksi ei vaan kiinnosta. Kun kysyin, että miten random-kaunis-nainen baarista, niin vastasi, että vois kiinnostaa, mutta taas vain hetken aikaa.
Aikamoista tunneköyhyyttä, että kun suhde syvenee, niin kiinnostus lakkaa.
Normaali narsistin sykli. Professori Sam Vaknin kuvailee tämän täysin tyhjentävästi. Naristi on jäänyt tunnetasolla lapseksi, lapsi ei halua seksiä vaan olla lapsi. Alun fantasiaihastumisvaiheessa narsisti pystyy seksiin, koska hän tajuaa, että kohde on saatava kiintymään ja antamaan ihailua. Kun suhde vakiintuu ja nainen siirtyy narsistin äidiksi, seksi lakkaa, koska äiti on seksitön olento ja kuka se äitiään panisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan mun mies olla a-seksuaali. Tykkää muusta läheisyydestä kyllä edelleen. Toisaalta suhteen alussa oli kyllä innokas. Sitä innokkuutta seksiin kesti 4 kk. Sitten harveni kerrat, kunnes oli enää kerran kuussa, kerran kahdessa kuussa ja sit loppui kokonaa.
Itse olen juuri tuollainen, siis se kenen viestiin vastasit. Aluksi aktiivinen mutta lopulta kiinnostus seksiin aina lopahtaa. En myöskään harrasta juuri itsetyydytystä, koska haluja ei käytännössä ole. Tämä kaava on pätenyt kaikissa suhteissa, ei poikkeuksia. Voisin itsekin sanoa noin, mutta se tuntuisi väärältä koska tiedän ettei se johdu erityisesti miehestäni vaan sama kaava toistuu aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että mielellään harrastaisi seksiä vaikka baarituttavuuden kanssa. Myönsikin tämän, mutta lisäsi, että hetken aikaa taas kestäisi kiinnostus ja sitten lopahtaisi.
Sam Vakninilta on vastaus tähänkin. Jos on somaattinen narsisti, haluaa kuitenkin seksiä (sellaista mekaanista masturbointia toiseen) h***iksi mieltämiensä naisten kanssa. Äiti on pyhä ja kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen juuri tuollainen, siis se kenen viestiin vastasit. Aluksi aktiivinen mutta lopulta kiinnostus seksiin aina lopahtaa. En myöskään harrasta juuri itsetyydytystä, koska haluja ei käytännössä ole. Tämä kaava on pätenyt kaikissa suhteissa, ei poikkeuksia. Voisin itsekin sanoa noin, mutta se tuntuisi väärältä koska tiedän ettei se johdu erityisesti miehestäni vaan sama kaava toistuu aina.
Kiitos, kun vielä kerroit lisää omakohtaista kokemustasi. Mun mies on joskus sanonut, että seksi ei vain kiinnosta. Sitä on vain niin vaikea uskoa, kun keskimäärin miehet on niin seksin perään.
Tänään, kun olin harmissani asiasta, niin sanoi, että rakastaa tosi paljon, eikä halua erota.