En halua sinua enää.
Miehelläni ja minulla ei ole ollut seksiä yli puoleen vuoteen. Tänään hän asiasta keskustelua ilmoitti, että en halua sinua enää. Oon syvästi järkyttynyt. Tämä on pahin pelko parisuhteeseen liittyen.
Silti hän sanoo, että rakastaa ja haluaa jatkaa suhdetta. Mulla on sellainen olo, että voinko mitenkään enää itse jatkaa. Tuo lause oli niin loukkaava. Mitä tekisitte?
Kommentit (49)
Totuus sattuu niin paljon, että ei millään vain haluaisi tuon olevan totta. Mieli kieltää!
Ap
Voiko sitä selvemmin sanoa, että rakkaus on kuollut?
mene, etsi elämänhalusi. hän ei sinua enää saa kukkaan puhkeamaan.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Painan 54kg ja pituutta 164 cm
Haluaako hän siis muita kun piti huomauttaa ettei juuri sinua?
Vierailija kirjoitti:
Voiko sitä selvemmin sanoa, että rakkaus on kuollut?
mene, etsi elämänhalusi. hän ei sinua enää saa kukkaan puhkeamaan.
Ei niin. Silti tää on niin musertavaa. Han kauheeta.
Puoli vuotta on jo niin pitkä aika ilman, että voit olla aika varma, että suhde ei tuosta parane. Jos jouluna olisikin seksiä (tuskinpa, tuskallinen puutteinen joulu vain) niin ei ole sitten taas ennen juhannusta. Tuollaiseenko haluat hirttäytyä? Uskaltakaa ottaa ero puheeksi, ei se voi olla tuota pahempi. Voihan erotakin sovussa ja yhdessä harkiten/järjestäen. Kyllä kaikki järjestyy ap, paljon voimia ja kaikkea hyvää ja parempaa sulle!
Minkä ikäinen on ap? Onko lapsia? Kauanko olette olleet yhdessä?
Ja niin raadolliselta kuin se kuulostaakin, onko ap ylipainoinen?
Vastaileppa näihin kysymyksiin, voin jakaa oman kokemukseni samantapaisesta tilanteesta.
N45
Vierailija kirjoitti:
Haluaako hän siis muita kun piti huomauttaa ettei juuri sinua?
Sanoi, että ei johdu minusta, vaan että hänellä aina lopahtaa kaikkia kohtaan mielenkiinto alun jälkeen. Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä.
Sanoi, että seksi ei vaan kiinnosta. Kun kysyin, että miten random-kaunis-nainen baarista, niin vastasi, että vois kiinnostaa, mutta taas vain hetken aikaa.
Aikamoista tunneköyhyyttä, että kun suhde syvenee, niin kiinnostus lakkaa.
Hällä toinen nainen tai toinen mies. Lähde, älä jää odottelemaan vuosikausiksi. Mies odottaa, että sinä tekisit aloitteen eroon, koska itse ei uskalla
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta on jo niin pitkä aika ilman, että voit olla aika varma, että suhde ei tuosta parane. Jos jouluna olisikin seksiä (tuskinpa, tuskallinen puutteinen joulu vain) niin ei ole sitten taas ennen juhannusta. Tuollaiseenko haluat hirttäytyä? Uskaltakaa ottaa ero puheeksi, ei se voi olla tuota pahempi. Voihan erotakin sovussa ja yhdessä harkiten/järjestäen. Kyllä kaikki järjestyy ap, paljon voimia ja kaikkea hyvää ja parempaa sulle!
Kiitos kannustuksesta. Luulen, että ero tulee ja uskon, että olet oikeassa - joulu, juhannus jne. Ero tuntuu silti raskaalle.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on ap? Onko lapsia? Kauanko olette olleet yhdessä?
Ja niin raadolliselta kuin se kuulostaakin, onko ap ylipainoinen?
Vastaileppa näihin kysymyksiin, voin jakaa oman kokemukseni samantapaisesta tilanteesta.
N45
Ei yhteisiä lapsia.
Minä 43v, mies 39 v.
Painon54kg, pituus 164 cm.
Yhdessä 3 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hällä toinen nainen tai toinen mies. Lähde, älä jää odottelemaan vuosikausiksi. Mies odottaa, että sinä tekisit aloitteen eroon, koska itse ei uskalla
Kysyin tänään, että tykkääkö hän kuitenkin miehistä. Kielsi sen. En silti yllättyisi, jos olisin esim. bi.
Joo kuulostaa aika pahalta, että on noin pitkään haluton ja vielä sanookin ettei halua sinua, sun kanssa seksiä (ja ilmeisesti kauheasti muidenkaan). Jos nyt olisi vielä ollut syynä joku miehen oma massiivinen epävarmuus tai häpeä niin sitä kai voisi työstää, mutta että hän nyt vaan on ittensä suhteen ihan ok, et vaan kiinnosta häntä. Kiva... ja rakastaa sua niin paljon, että ajatteli sun voivan elää ilman seksiä vaikka ikuisesti? Ei tahtonut loukata kertomalla itse, että hänen mielestään seksiä ei tarvitse enää harrastaa?
Oikeasti, saat sä yrittää ymmärtää miestä toki, taidat olla erittäin hyvä ymmärtäjä, mutta ei kuulosta sen arvoiselta nyt. Arvosta myös itseäsi nainen!
Vierailija kirjoitti:
Seksi on huonoa.
:( näinkin voi tietysti olla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo kuulostaa aika pahalta, että on noin pitkään haluton ja vielä sanookin ettei halua sinua, sun kanssa seksiä (ja ilmeisesti kauheasti muidenkaan). Jos nyt olisi vielä ollut syynä joku miehen oma massiivinen epävarmuus tai häpeä niin sitä kai voisi työstää, mutta että hän nyt vaan on ittensä suhteen ihan ok, et vaan kiinnosta häntä. Kiva... ja rakastaa sua niin paljon, että ajatteli sun voivan elää ilman seksiä vaikka ikuisesti? Ei tahtonut loukata kertomalla itse, että hänen mielestään seksiä ei tarvitse enää harrastaa?
Oikeasti, saat sä yrittää ymmärtää miestä toki, taidat olla erittäin hyvä ymmärtäjä, mutta ei kuulosta sen arvoiselta nyt. Arvosta myös itseäsi nainen!
Kiitos rohkaisusta! Yritän kerätä itsetunnon rippeet ja nostaa pään pystyyn. Niin rankalle tuntuu kaikki vaihtoehdot nyt.
Ehkä hän miehenä sanoi sen hieman loukkaavasti. Ehkei tarkoittanut että sinusta johtuvaa. Henkinen suhde siis jatkossa. Minulle se kyllä riittäisi. En niin välitä seksistä. Meitä on moneksi.
No jatkat suhdetta ja seksi muualta tai menette terapiaan tai eroatte.
Jos sanoisin jollekin en halua sinua enää, tadaa, varmaankin en enää haluaisi sitä.