Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Johtuu... ihan vaan... siitä kun kirjottelee...pisteitä tekstin sekaaan....niin ... naiset kaikkoo...
No jos pakollisia asioita ei oteta, kuten silmälasit joita on pakko käyttää niin sanoisin että tietokone. Ilman nettiä ja verkkoa en haluaisi olla. Antaisin mieluummin vaikka puhelimen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtavaa kirjahyllyäni, jossa on kaikki klassikot sekä clit lit kirjallisuutta. Olen nimittäin kirjallisuuden opiskelija (FM).
Nimikkeestä FM tunnistaa käsienheiluttelijan t. mat.tek DI
Ja sinut palstan vaki misogynistin tunnistaa tuosta käsienheiluttelija-termin käytöstä :)
Tais osua työttömällä käsienheiluttelijalla tunteisiin t. amk inssi 5500€/kk
Sori vaan, en ole ollut työtön koskaan :) Työuraa takana 33 vuotta.
Ei kun minua vaan huvitti se, että sinuun törmää täällä aika ajoin juurikin tuon käsienheiluttelija termin käytön takia. Ja aika usein juurikin niissä aloituksissa joissa pyrit alentamaan naisia ja erityisesti hoitajia, miksiköhän? Niin miksiköhän... osaisitko itse asiaa jtkn selvittää itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Kissanvessa. Olisi kurjaa, jos se pissisi ympäri kämppää. Sille itselleenkin myös. Onhan tämä meidän yhteinen kotimme.
Kissan voi opettaa käyttämään wc-pönttöä. Säästyy rahaa ja luontoa. Toki opetteluvaihe vaatii kärsivällisyyttä, ja paljon kannustusta kissalle. Netistä löytyy ohjeita opetteluun.
Sianliha, karkit, sipsit, sokerimunkit, kakut, jäätelöt, limsat, ranskalaiset jne.
Kiitos kauniista kommenteista.