Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Älä koskaan myy tuotetta alhaisempaan hintaan kuin mitä olet maksanut sen itse.
"Liha" ei ole mikään "tavara".
Sitten oikeasti "tavaroista", tai esineistä puhuttaessa, tämä ja vastaavat, se tunne kun on Kultaan kosketuksessa, oikeaan sellaiseen, ei niihin Kultajousen ym. suomirihkamiin https://tinyurl.com/3zanadfb
En ole välittänyt muiden mielipiteistä ainaisesti ja se on tehnyt minusta menestyjän.
Miksi koira aina vinkuu kun se näkee koiran? - Koska se haluaa koirakaverin mutta ei osaa sanoa sitä ääneen.
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Miksi koira aina haukkuu koiranpentua? - Koska se haluaa oppia uusia haukkuja.
Joka sään vaatetus ja rakkaat ihmiset, ruokaa ja lämpöä ja puhtautta.
Näillä pärjää pitkälle.
Miksi joulupukin vaimo ei koskaan näy joulun aikaan? - Koska hän on koko ajan kodin takana hoitamassa rekkuja.
Minulla on tarvittava osaaminen ja tahto saavuttaakseni menestyksen Wall Streetilla.
Sekavaa selitystä mutta pointtini on että AV:lla vain arvaillaan millaisia olemme.
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä kotia. En ymmärrä, miten jotkut viitsivät laskea talonsa lämpötilaa, kun energiasta ei ole maailmassa pulaa. Esim Venäjällä on paljon vapaata energiaa jota ne myisivät mielellään meille.[/quote
Huono provo.
En anna epäonnistumisten tai esteiden lannistaa minua.
En ole koskaan tyytyväinen siihen mihin olen päässyt vaan aina haen enemmän.
En anna epäonnistumisten tai esteiden lannistaa minua.
Onneksi minulla ei ole aikaa lukea tätä kakkaa
Miksi apinat eivät koskaan voi olla onnistuneita pankkiireita? - Koska ne eivät osaa laskea rahaa.