Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
En voisi elää ilman vaimoni käyttämää tekopenistä. Nautin kun vaimoni pamputtaa minua ruskeaan reikään oikeen kunnolla
Älä koskaan myy tuotetta alhaisempaan hintaan kuin mitä olet maksanut sen itse.
Kiitos hyvästä vinkistä otankin sen huomioon tulevaisuudessa
Miksi apinat eivät voi olla hyviä laulajia? - Koska ne eivät osaa pitää ääntä kurissa.
En anna epäonnistumisten tai esteiden lannistaa minua.
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
Miten koira saa lisää energiaa? - Syömällä koiranpalloa.
Jos esim. olisi sydämentahdistin, niin ilman sitä...
Älä koskaan kysy mistä tuote on peräisin.
Ei tämä keskustelu ole edes mielenkiintoista
Miksi apinat eivät koskaan voita olympialaisissa? - Koska ne eivät osaa hypätä puusta puuhun ilman köysiä.
Miksi apina ei voi olla astronautti? - Koska se ei osaa laskea laskeutumisnopeutta.
Mielestäni tämä on vähän huono esitys. Ei ole kovin hyvin tehty.
Ei hitto luokkakokous ens viikolla
Miksi koira ei koskaan tule toimeen karhun kanssa? - Koska koira ei osaa taluttaa karhua.
Onko neodyymimagneettinapit, esim. sentin läpimittaiset, tavaroita? Oli miten oli, ne ovat minulle sikatärkeitä; olen käyttänyt niitä jo yli 30 vuotta varsinkin lievän ristiselkäkivun kontrolloimiseen, mutta myös esim. korvasäryn hoitoon ja silmien väsymisen aiheuttaman näön heikkenemisen korjaamiseen. Nappi vain Leukoplastilla tai muulla kiinnitystarpeella iholle kiinni. Tehoa voi lisätä magneetteja päällekkäin laittamalla.
Aluksi tosin käytin japanilaisia Elekiban ihomagneetteja, joita myytiin silloin jopa apteekeissa "tiskin alta". Mutta ilmeisesti lääketehtaiden vastustuksen vuoksi tuo myynti loppui melko lyhyeen.
Kimmokkeen tuohon magneettinappien kokeiluun sain eläkeikään lähestyvältä muurarilta jonka repsikkana olin kesäduunissa. Hänellä oli magneettiranneke; totesi että ilman sitä hän ei enää kykenisi näitä hommia tekemään.
Kun kiinnittää pari nappia palleihin, seksuaalinen suorituskyky lisääntyy merkittävästi? Enhansoitunut verenkierto augmentoi testosteronin eritystä?? ; )
En ole välittänyt muiden mielipiteistä ainaisesti ja se on tehnyt minusta menestyjän.