Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Kukkakimput, viini, Louis Vuittonin Luxbägit ja Cartierin korut ja ainiin mun ihana chihuahua
No, voisi elää ilman silmälaseja, mutten voisi elää nykyistä elämääni.
Lääkkeet.
Joskus sitä kuvitteli ettei voisi elää ilman televisiota, mutta sitten televisiosta tuli semmoinen sontalaatikko, ettei ole kiinnostanut katsoa sitä enää 2000-luvulta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä kuvitteli ettei voisi elää ilman televisiota, mutta sitten televisiosta tuli semmoinen sontalaatikko, ettei ole kiinnostanut katsoa sitä enää 2000-luvulta lähtien.
Osuva kommentti 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kukkakimput, viini, Louis Vuittonin Luxbägit ja Cartierin korut ja ainiin mun ihana chihuahua
Koira saastuttaa enemmän maapalloa kuin katumaasturi
Kunnon ruuanlaittovälineitä. Erityisesti valurautapata on mulle tärkeä, siinä saan tehtyä parhaat ruuat.
Muuten en ole materialisti, voin helposti luopua esim käsilaukuista ja koruista sekä kodin koristekrääsästä (mitä ei kyllä olekaan kuin pari sohvatyynyä ja kynttilänjalkaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalenteri.[/quote
]
Oletko jonkun orja ? Vapaa ihminen ei kalenteria tarvitse.ai työtön :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalenteri.[/quote
]
Oletko jonkun orja ? Vapaa ihminen ei kalenteria tarvitse.ai työtön :D
:DD
Kuukautiskuppi. Aivan loistava kapistus. Ei voisi helpommaksi kuukautiset enää mennä.
No ehdottomasti sähköhammasharja. Olisinpa ostanut jo paljon aikaisemmin. Näkee, ettei hamamskiveä tule yhtään niin nopeasti enää. Parhautta.
Sähköhammasharja. Tavallisella ei saa hampaita yhtä puhtaaksi ja vihaan likaisia hampaita.
Insuliini, kofeiini, nikotiini ja kitara
Ilman happea en voisi elää mutta jos kyse tavaroista ilman kahvinkeitintä.
Silmälasit, masennuslääkkeet ja kirjastokortti. Elämä olisi hyvin ankeaa ilman näitä.
Huulirasva, Nocco, sokeri, läppäri, podcastit, sänky, korvatulpat, mielialalääkkeet, kesäisin ilmastointilaite... Onhan noita vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Huulirasva, Nocco, sokeri, läppäri, podcastit, sänky, korvatulpat, mielialalääkkeet, kesäisin ilmastointilaite... Onhan noita vaikka kuinka.
nocco 🤮🤢🤢
Mikro. Ennen olisin sanonut että vedenkeitin, mutta olen tässä pärjäillyt jo muutama viikon ilman. Mutta kunhan jotenkin saan lämmintä teevettä, pystyn elämään.