Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Lamppu ja silmälasit koska haluan nähdä eteeni
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappi, sänky, televisio.
Nämä + puhelin ja pöytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight
Oli pakko googlettaa mikä tuo fleshlight on ja järkytyin. Saatte mun puolesta käyttää niitä, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Fleslight-miehet ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.
Mutta naisilla iso kasa seksileluja on voimaantumisen merkki vain.
Mutta vastaus kysymykseen,kahvi, sitä ilman en voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight
Oli pakko googlettaa mikä tuo fleshlight on ja järkytyin. Saatte mun puolesta käyttää niitä, mutta sitten on parempi olla sinkkuna. Fleslight-miehet ei ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta. Nainen 23.
Sen siitä saa kun ei näe nenäänsä pidemmälle. Miten niin on parempi olla sinkkuna? Meinasitko olla suhteessa kaikkien miesten kanssa, mutta nyt se flesu oli ongelma? Monet naiset ostaa näitä miehilleen, ihan samoin kun mies hankkii naiselle vaikka sitten satisfyerin. Meilläkin ollan reissuhommissa, niin vaimon ostama flesu kulkee näppärästi mukana. Oot vielä sen verran nuori että ehdit hakata päätäsi seinään vielä monen monta kertaa.
Vesi, lämpö, vaatteet, sänky, ruoka.. onhan näitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight
Fleshlight on miehille voimaannuttava etsä voi sanoo noin!
Autoa ja taksimatkoja. En halua kulkea pummien seassa julkisilla.
Tyttöystävääni joka on huippumalli
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävääni joka on huippumalli
Miksi miehet pitää tyttöystäviään heidän omistaminaan tavaroina?
Flesu