Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan järkyttävää herätä töihin 5.30

Vierailija
30.10.2022 |

Kärsii oma terveys ja hyvinvointi. Otan loparit heti ensi vuonna ja etsin työn, jossa on kohtuulliset ja inhimilliset työajat.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen ollessa pieni, mä heräsin 5.00. Herätin lapsen 5.30 ja lapsi hoitoon 6.00. Työt alkoi 7.00 toisella paikkakunnalla. Ei ole autoa. Oli rankkaa aikaa. Olin yh.

Nostan hattua sinulle! 👍

22/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

No jos työt alkaa klo 08 ja sitä ennen pitää heittää lapset tarhaan tms niin ihan normaali heräämisaika tuo on.

Itsellä ei ole lapsia mutta matkaa töihin voi olla päivästä riippuen jopa 60km suuntaansa eli ajoissa toki herätään.

Mikä tässä on ihmeellistä? Jos herää väsyneenä, se tarkoittaa sitä, että ei ole nukkunut tarpeeksi. Eli aiemmin nukkumaan.

Mikä pakko se on hankkia työpaikka mahdollisimman kaukana kotoa?

Kuule kun me asutaan täällä kehä III ulkopuolella. Usko tai älä, mutta täälläkin asuu ihmisiä ja me ei päästä metrolla töihin täällä vaan ihan itse autolla ajetaan. Eikö ole jännää ja erikoista!

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:30 olen jo menossa dösärille, eli bussipysäkille.

Vierailija
24/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen ollessa pieni, mä heräsin 5.00. Herätin lapsen 5.30 ja lapsi hoitoon 6.00. Työt alkoi 7.00 toisella paikkakunnalla. Ei ole autoa. Oli rankkaa aikaa. Olin yh.

Nostan hattua sinulle! 👍

Kiitos

Vierailija
25/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään 6.30-6.45, lähden töihin 7.45 ja aloitan työt klo8.

Kotona olen klo15.45-16.

Vierailija
26/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellojen siirron takia 5:30 tuntuu kuin olisi 6:30.

Vierailija
27/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään yleensä kuudelta ilman kelloa. Etäpäivinä työskentelyn aloitan n. 6:30.

Vierailija
28/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten te kaikki heräätte noin aikasin.

Mulle ei vaan aikaiset aamuheräämiset sovi.

Olen hoitoalalla, joten täällä on varaa valita. Ja aion etsiä työn, joka alkaa aikaisintaan klo 8-9. Ap

Ens viikolla yhdeksään meno, mutta nousen ennen seitsemää koiran kanssa lenkille. Edellinen työ alkoi 10 tai 12, mutta oli viiden tunnin päivä, eli ei pitänyt iltaan asti siellä olla. Olen huono aamuherääjä.

Vierailija
29/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

No jos työt alkaa klo 08 ja sitä ennen pitää heittää lapset tarhaan tms niin ihan normaali heräämisaika tuo on.

Itsellä ei ole lapsia mutta matkaa töihin voi olla päivästä riippuen jopa 60km suuntaansa eli ajoissa toki herätään.

Mikä tässä on ihmeellistä? Jos herää väsyneenä, se tarkoittaa sitä, että ei ole nukkunut tarpeeksi. Eli aiemmin nukkumaan.

Ei pidä paikkaansa, vaikka nukkuisi kahdeksan tuntia mutta huonosti väsyttää, vaikkei edes heräilisi yöllä. Kaikki ei saa unta aikaisemmin, mistä teitä neuvojia sikiää, jos ei ole edes lapsena saanut unta aikaisin vaikka aikaisin on pitänyt nousta, niin miten luulet että se onnistuu koskaan.

Vierailija
30/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten te kaikki heräätte noin aikasin.

Mulle ei vaan aikaiset aamuheräämiset sovi.

Olen hoitoalalla, joten täällä on varaa valita. Ja aion etsiä työn, joka alkaa aikaisintaan klo 8-9. Ap

Tuollaista työtä et sitten hoitoalalta tule löytämään, koska aamuvuoro alkaa yleensä klo 7 tai 8.

Vierailija
31/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5:30 olen jo menossa dösärille, eli bussipysäkille.

Minä myös, eli herätys klo 4.30. Eihän se mukavaa ole, mutta siihenkin tottuu.

Vierailija
32/32 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaali heräämisaika. Ensinnäkin, iltavirkulle ei toimi se että menee aikaisemmin nukkumaan. Joko uni ei tule tai tulee mutta epäinhimillinen herätys takaa silti koko päivän väsymyksen vaikka olisi nukkunut 8 tuntia. Toisekseen, olen itse valinnut ammattini ja työpaikkani niin ettei tuollaisia herätyksiä yksinkertaisesti tarvitse sietää. Mun kello soi aamuisin 8.58 ja työt alkaa klo 9.