Minkä tasoinen olet? 1-10?
Kommentit (78)
Hulluudesta ja neroudesta täytyy antaa itselle puhdas kymppi. Huumorintajuisuus ja karismaattisuus ehkä 9. Charmikkuus tasan 0. Kuntotaso lähempänä kymppiä. Ihmissuhdetaidot lähellä nollaa.
Olen 1/10 vaikka olenkin korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen. Se ei korvaa ulkonäköä.
Ulkoisesti 1 (keski-ikäinen, sairaalloisen lihava, rupsahtanut, harmaapäinen jne)
Henkisesti 3 (erakkoluonne, ihmisten välttelijä, jääräpäinen, mutta rehellinen ja "kunnollinen")
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Yli 35v mies voi olla korkeintaan 7/10 (itsekin olen yli 35v)
Ehkä olit 8/10 nuorena heppuna. Ei siinä mitään, hyvähyvä.
Kyllä ikä kaikkiin miehiinkin vaikuttaa.
Olen 10v nuoremman näköinen, hyvin säilynyt. Luulen että vanhenen kuin george clooney. Hyvät geenit nääs.
Ap
Niin minäkin, mutta objektiivisuus
säilynyt vähintään yhtä hyvin kuin lihaskunto ja
hiukset. Markkina päättää numerosi. Et sinä enkä minä.
Mistäs ne markkinat saa selville? Paljonko tulee livenä lähestymisiä?
2-3 viikossa, jos vain naiset lasketaan.
Enemmän jos soitan pianoa tai teen jotain vallan mielenkiintoista.
5/10 tavis
6/10 kivannäköinen
7/10 komeahko/kauniinpuoleinen
8/10 saa osa-aikaisia mallintöitä, erittäin hyvä ulkonäkö
9/10 elättää itsensä mallina
10/10 elättää itsensä olemalla olemassa (nainen) ja lisäksi arvosana riippuu henkilökohtaisista mieltymyksistä
Vierailija kirjoitti:
5/10 tavis
6/10 kivannäköinen
10/10 elättää itsensä olemalla olemassa (nainen) ja lisäksi arvosana riippuu henkilökohtaisista mieltymyksistä
Juuri näin. Objektiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kerran 0 ole mukana, niin sanoisin että 1.
N.38
ei hätää. 1 nainen saa vähintään 7 miehen pelkästään olemalla nainen. 6 ja alle miehet eivät kelpaa naisille
Oman tason voi helposti laskea kaavalla: (100-ikä)/10 plus-miinus bonuspisteet. Näitä saa tai menettää esim pituudesta, painoindeksistä, vartalon ja kasvojen sopusuhtaisuudesta, luonteesta, huumorintajusta, ammatista ja älykkyydestä, varallisuudesta yms. Tästä se viehättävyys syntyy useimpien silmissä. Oma oli joskus lähellä kymppiä, nyt ehkä 6. Ei voi mitään. Kuitenkin omanikäisten joukossa ihan namu edelleen.
1/10 Ylipainoinen mielenterveyseläkeläinen
-10
Olen vanha, läski, ruma ja vttumainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oman tason voi helposti laskea kaavalla: (100-ikä)/10 plus-miinus bonuspisteet. Näitä saa tai menettää esim pituudesta, painoindeksistä, vartalon ja kasvojen sopusuhtaisuudesta, luonteesta, huumorintajusta, ammatista ja älykkyydestä, varallisuudesta yms. Tästä se viehättävyys syntyy useimpien silmissä. Oma oli joskus lähellä kymppiä, nyt ehkä 6. Ei voi mitään. Kuitenkin omanikäisten joukossa ihan namu edelleen.
Naisilla merkitystä on vain ulkonäöllä ja iällä, ei millään muilla.
Olen luultavasti tasoa 2 koska olen velaton, työtön, en juo viinaa enkä polta tupakkia ja olen kiltti ja kunnolinen.
Minä oken täysi kymppi. En juo, en hakkaa ja olen kova työnainen 💪. N51
Vierailija kirjoitti:
5/10 tavis
6/10 kivannäköinen
Vähän liikaa painottuu mallien osuus tuossa taulukossasi, ei niitä nyt noin paljon ole.
5/10 peruspullianen, ei erotu marketissa joukosta hyvässä tai pahassa, arkinen
6/10 peruspullianen jolla on joku kiva yksittäinen piirre
7/10 vähän peruspulliaisen yläpuolella, miellyttävä olemus vaikkei erityisen hot
8/10 erottuu perusporukasta, miellyttäviä piirteitä eikä isoja "virheitä"
9/10 selkeästi hyvännäköinen/hot kaikkien mielestä, mutta ei ihan mallitasoa
10/10 mallitason ulkonäkö, todennäköisesti tekee hyvin rahaa ulkonäöllään
Sanoisin että ikäluokassani jopa kahdeksan miinus, olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja nuorekkaan näköinen. Lisäksi pystyn kompensoimaan keskustelutaidoilla ja hyvällä huumorilla.
M46