Minkä tasoinen olet? 1-10?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Yli 35v mies voi olla korkeintaan 7/10 (itsekin olen yli 35v)
Ehkä olit 8/10 nuorena heppuna. Ei siinä mitään, hyvähyvä.
Kyllä ikä kaikkiin miehiinkin vaikuttaa.
Olen 10v nuoremman näköinen, hyvin säilynyt. Luulen että vanhenen kuin george clooney. Hyvät geenit nääs.
Ap
Niin minäkin, mutta objektiivisuus
säilynyt vähintään yhtä hyvin kuin lihaskunto ja
hiukset. Markkina päättää numerosi. Et sinä enkä minä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas paljon palstailijoita ketkä elää itsepetoksessa ja luulee harhaisuudessaan olevan 10. Newsflash, vaikka media hehkuttaa kehopositiivisuutta niin se että sulla on 40kg ylipainoa ei tee susta 10
Jotkut ei elä toisten mielipiteiden, eikä median mukaan. Jos minulla on hyvä olo itseni kanssa, olen 10. Muiden mielipiteistä viis :)
Eilisen baari-illan perusteella vähintäänkin 9/10, vientiä oli niin ettei meinannut perässä pysyä. Jopa oman porukan se kaikkein kunnollisimman oloinen varattu mies alkoi iskeä. Olen 33v perheenäiti, hoikka ja ihan nätti kyllä ja iloisella mielellä liikkeellä.
Treffien määrästä päätellän 2/10, mielestäni 6,5/10
N47
Ulkonäöltä 8, älyltä 9, työmenestykseltä 7 vaikka työn määrällä n. 10
Arvosanat suhteutettuna muihin, mukana nobelistit
Kukaan täysjärkinen ei alennu arvottamaan itseään tai muita noin
- Akateeminen tutkinto (ei mikään pilipali-tutkinto)
- tulot 85 000 euro vuodessa, omaisuus 500 000 euroa
- pituus 182 cm, paino 80kg, vartalo jänteikäs
- laaja sosiaalinen ystäväpiiri
- hyvä seksissä
-> naisia ikäluokassa 35-40 riittää niin paljon kuin vain jaksaa tapailla.
Naama 9/10, kroppa vaatteet päällä 8,5/10 ja ilman vaatteita 7/10, tyyli 7/10 = ulkonäöstä lähes 8/10.
Testattava älykkyys 10/10, verbaalinen lahjakkuus 9/10, sosiaalinen lahjakkuus 7/10, kunnianhimo 3/10, varallisuus 6/10, itsetunto 5/10 = eli ulkonäöstä riisuttu taso lähes 7/10.
Mutta koska noista tärkeimmät vakavan parisuhteen muodostuksessa ovat kunnianhimo ja itsetunto, niin tasoni sellaiseen on 4/10, jota introverttiyteni saattaa hieman vielä laskea.
Lyhkäisiin suhteisiin ulkonäköni ja lahjakkuuteni riittää 9/10, mutta introverttiys laskee tätäkin ainakin pari pykälää. Viehätän naisia siis 9/10 arvoisesti alkuun, jos saan pidettyä introverttiyteni kurissa ja jaksan toimia ns. normaalisti ja käyttää verbaalisia kykyjäni.
M42
Vierailija kirjoitti:
10/10
N30
Jep, hauska olla kymppi
mies54v
Vastaan yksi, koska olen kuitenkin ihan kohtelias, omaan käytöstavat ja tulen melko hyvin ihmisten kanssa toimeen. Mitään muuta hyvää minussa ei sitten olekaan. Ei ulkoisesti eikä sisäisesti. Parempi on minun kaltaisten ihmisten olla vain yksin ja näin olenkin tehnyt koko elämäni ajan. Joskus olen yrittänyt aktiivisemmin seuraa löytää, mutta melko pian olen tajunnut, että en ole sellainen tyyppi, josta kukaan kiinnostuisi, Kaverisuhteita minulla on muutama, mutta emme heidänkään kanssaan ole mitenkään aktiivisesti tekemisissä.
Valitettavasti taidan olla vähintään -10/10. Ulkonäkö todella ruma eikä luonteessakaan ole kovin paljon kehumista.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Yli 35v mies voi olla korkeintaan 7/10 (itsekin olen yli 35v)
Ehkä olit 8/10 nuorena heppuna. Ei siinä mitään, hyvähyvä.
Kyllä ikä kaikkiin miehiinkin vaikuttaa.
Olen 10v nuoremman näköinen, hyvin säilynyt. Luulen että vanhenen kuin george clooney. Hyvät geenit nääs.
Ap
Niin minäkin, mutta objektiivisuus
säilynyt vähintään yhtä hyvin kuin lihaskunto ja
hiukset. Markkina päättää numerosi. Et sinä enkä minä.
Mistäs ne markkinat saa selville? Paljonko tulee livenä lähestymisiä?
Keskivertoa selvästi alempi ulkoisesti. Sellainen huomaamaton ja näkymätön ihan kaikille ja kaikkialla.
Paitsi välillä kyllä joku pysähtyy suojatien eteen eli en ihan täysin näkymätön kuitenkaan. Tai sitten nekin näkee vaan mun heijastimen ;-)
Hähh