Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tasoinen olet? 1-10?

Vierailija
30.10.2022 |

Itse olen 8/10

M39

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa ikäluokassani vartalo 10/10, kasvot 8/10.

N47

Vierailija
42/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama 9/10, kroppa vaatteet päällä 8,5/10 ja ilman vaatteita 7/10, tyyli 7/10 = ulkonäöstä lähes 8/10.

Testattava älykkyys 10/10, verbaalinen lahjakkuus 9/10, sosiaalinen lahjakkuus 7/10, kunnianhimo 3/10, varallisuus 6/10, itsetunto 5/10 = eli ulkonäöstä riisuttu taso lähes 7/10.

Mutta koska noista tärkeimmät vakavan parisuhteen muodostuksessa ovat kunnianhimo ja itsetunto, niin tasoni sellaiseen on 4/10, jota introverttiyteni saattaa hieman vielä laskea.

Lyhkäisiin suhteisiin ulkonäköni ja lahjakkuuteni riittää 9/10, mutta introverttiys laskee tätäkin ainakin pari pykälää. Viehätän naisia siis 9/10 arvoisesti alkuun, jos saan pidettyä introverttiyteni kurissa ja jaksan toimia ns. normaalisti ja käyttää verbaalisia kykyjäni.

M42

Taidat viehättyä toistuvasti itsellesi vääränlaisista naisista ja kenties mennä ulkonäkö edellä. Monelle naiselle miehen introverttiys on pelkästään iso plussa, koska kaikki ei todellakaan kaipaa elämäänsä sellaista energiasyöppöä jota suupaltti ekstrovertti yleensä on. Introvertin näkökulmasta siis. Toiselle ekstrovertille se supersosiaalinen ja tauoton pajattaja on ihan 10/10.

Toki umpimielinen jurous on eri juttu vaikka sitäkin piirrettä joku itsessään voinee introverttiytenä pitääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin rehellinen raadollinen ykkönen kuin järjetön 10.

Vierailija
44/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naama 9/10, kroppa vaatteet päällä 8,5/10 ja ilman vaatteita 7/10, tyyli 7/10 = ulkonäöstä lähes 8/10.

Testattava älykkyys 10/10, verbaalinen lahjakkuus 9/10, sosiaalinen lahjakkuus 7/10, kunnianhimo 3/10, varallisuus 6/10, itsetunto 5/10 = eli ulkonäöstä riisuttu taso lähes 7/10.

Mutta koska noista tärkeimmät vakavan parisuhteen muodostuksessa ovat kunnianhimo ja itsetunto, niin tasoni sellaiseen on 4/10, jota introverttiyteni saattaa hieman vielä laskea.

Lyhkäisiin suhteisiin ulkonäköni ja lahjakkuuteni riittää 9/10, mutta introverttiys laskee tätäkin ainakin pari pykälää. Viehätän naisia siis 9/10 arvoisesti alkuun, jos saan pidettyä introverttiyteni kurissa ja jaksan toimia ns. normaalisti ja käyttää verbaalisia kykyjäni.

M42

Taidat viehättyä toistuvasti itsellesi vääränlaisista naisista ja kenties mennä ulkonäkö edellä. Monelle naiselle miehen introverttiys on pelkästään iso plussa, koska kaikki ei todellakaan kaipaa elämäänsä sellaista energiasyöppöä jota suupaltti ekstrovertti yleensä on. Introvertin näkökulmasta siis. Toiselle ekstrovertille se supersosiaalinen ja tauoton pajattaja on ihan 10/10.

Toki umpimielinen jurous on eri juttu vaikka sitäkin piirrettä joku itsessään voinee introverttiytenä pitääkin.

Ainakin tinderissä moni nainen toivoo miehensä olevan sosiaalinen. Onko sitten niin, että ekstroverttiä miestä toivovat naiset päätyvät sinkuiksi ja tinderiin tai, että ekstroverteille sinkkuus sopii paremmin vai sekoittavatko ihmiset introvertin tai ambivertin sosiaalisesti kömpelöön jurottajaan, joka suhteessakin vaikenee kuin muuri.

Itse viettäisin mielelläni aikaa kumppanini kanssa kuunnellen ja keskustellen tai pienen ystäväjoukon kesken, mutta ajatuksen tasolla ahdistaa tilanteet, joissa pitäisi tutustua uusiin ihmisiin. Siksi en käy yksin baareissa tai muissa sosiaalisissa tapahtumissa.

Ja mä olen 6/10. 

M45

Vierailija
45/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/10 ulkoisesti. Sisältä olen parasta mitä tulet kohtaamaan.

Mies 42.

Vierailija
46/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Yli 35v mies voi olla korkeintaan 7/10 (itsekin olen yli 35v)

Ehkä olit 8/10 nuorena heppuna. Ei siinä mitään, hyvähyvä.

Kyllä ikä kaikkiin miehiinkin vaikuttaa. 

Tarkoitat kai että alle 35v mies voi olla enintään 7/10. Tätä mieltä minä olen, nuori poika ei voi mitenkään olla 10/10.

T. Nainen 9/10

Vierailija
47/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10- tai 9, riippuu mistä roikkuu.

Vierailija
48/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna seksiä saatu 41 naiselta.

Eli taso erittäin hyvä.

Vierailija
49/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10- tai 9, riippuu mistä roikkuu.

Jälkimmäinen oli 9 puoli (1/2), mutta palsta taas VAIHTEEKSI poisti "erikoismerkin." 🥱🥱

Vierailija
50/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoon vaikuttaa kyllä muukin kuin ulkonäkö.

Vierailija
51/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis laitoin sen hienomman version tästä: 1/2, mutta palsta poisti sen.

Vierailija
52/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap leikkii miekkosta? Mitä saatte tuollaisesta?

Vierailija
53/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 t: M43

Vierailija
54/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli taso erittäin hyvä.

👍 yli 40 vuotiaat naiset on hyviä seksissä.

Vierailija
55/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Ehkä 7 tai 7,5.

N31

Vierailija
56/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 6.50/10 ja olen omantasoisen naisen kanssa tapaillut useamman kerran.

M36

Vierailija
57/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi sitten 2/10, nyt sellanen tasasen vahva 4/10 ja vappuna kun on loputkin läskit lähteneet, niin 8/10 varmana. 

Vierailija
58/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Ainakin tinderissä moni nainen toivoo miehensä olevan sosiaalinen. Onko sitten niin, että ekstroverttiä miestä toivovat naiset päätyvät sinkuiksi ja tinderiin tai, että ekstroverteille sinkkuus sopii paremmin vai sekoittavatko ihmiset introvertin tai ambivertin sosiaalisesti kömpelöön jurottajaan, joka suhteessakin vaikenee kuin muuri.

Itse viettäisin mielelläni aikaa kumppanini kanssa kuunnellen ja keskustellen tai pienen ystäväjoukon kesken, mutta ajatuksen tasolla ahdistaa tilanteet, joissa pitäisi tutustua uusiin ihmisiin. Siksi en käy yksin baareissa tai muissa sosiaalisissa tapahtumissa.

Ja mä olen 6/10. 

M45

Tuskin olen ainoa nainen joka ajattelee juurikin samoin ja kaipaa nimenomaan sun kaltaista kumppania.

Vierailija
59/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli taso erittäin hyvä.

Yhdeltä neliykköseltä vai neljältäkymmeneltä yhdeltä eri naiselta? Tai no, samapa tuo. Kertapanoksi kelpaa liki kuka vaan ja sarjapanija taasen on alle arvostelun eli kaukana tasokkaasta.

Vierailija
60/78 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kriteerillä?

Kenen näkökulmasta?

Niputetaanko kaikki ominaisuudet samaan?

Ihan hlvetin huonosti muotoiltu kysymys.

Mut mun mies sanois 9,5/10 ja toi 0,5 vajaa täydet tulis siitä että olen hiukan omapäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä