Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pissavahingot baari Ilan jälkeen

Vierailija
30.10.2022 |

Kertokaa onko teille sattunut vahinkoja kun ootte ollut juomassa ja vessaan ei sit oo päässy tai ei oo malttanut mennä ajoissa jos jollekin näi käyny. Itsellä sattunut useasti pikkuvahinkoja matkalla kotiin..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko siis jotain pervoja?

Vierailija
22/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole itselleni koskaan tapahtunut. Hyi hemmetti. Laittakaa ne tenat baariin, jos olette pidätyskyvyttömiä.

Vierailija
24/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes synnyttänyt mutta on ihan samat vaivat jo ennen keski-ikää alkaen, elikkä levoton rakko niin kuin äidillänikin, että olisikohan perinnöllistä ja miehilläkin voi olla eikä ne synnytä. 

Pitää olle pari tuntia juomatta ennen kuin kotoa lähtee eikä voi suunnitella sellaista reisua ettei vessaan pääse seuraavan tunnin sisällä. 

Vierailija
25/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole itselleni koskaan tapahtunut. Hyi hemmetti. Laittakaa ne tenat baariin, jos olette pidätyskyvyttömiä.

Olen vielä pärjännyt Vuokkosten yö siteillä alus housun suojina eikä ne aiheuta sellaisia hautuma ongelmia ja iho ärsytystä kuin muista siteistä voi tulla. 

Baareissa en käy ollenkaan. Ne paikat ei vaan enää houkuttele ollenkaan. 

Hygieeniastaan pitää huolehtia ettei lirauttele bussin penkkeihin tai muihin penkkeihin. 

Kamalaa kun helteillä haisee kusi bussissa ja kerran oli paskottu takapenkille niin että kuski joutui viemään auton varikolle. 

Vierailija
26/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää katsella kun pissaan

Miksiköhän?

Vierailija
27/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nykyään pyrkii vessaan jo heti kun pissahätä tulee, pidätyskyky toimii muuten, mutta se yllättäen tuleva aivastus on sitten ihan tekemätön paikka.

Silloin harvoin kun enää baareissa käyn niin olen siirtynyt juomaan valkoviiniä pääosin. Siideriä tai olutta litkiessä se pissaamisen jatkuva tarve on ärsyttävää.

Vierailija
28/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet haluavat nähdä pissaamista?

Vierailija
29/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.

Vaikka miten kovassa kännissä olen ollut niin koskaan ei ole mennyt mitään housuun.

Vierailija
30/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut kyllä kusettaa, mutta ei ole tuollaisia vahinkoja koskaan käynyt. Olen yli viisikymppinen.

Vierailija
31/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin että kerran pissin kännipäissäni pyykkikoriin

Vierailija
32/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti baareissa ravaa, mutta kerran sattui nolo vahinko kun olin kirjastossa. Aika pieni kirjasto kyseessä ja siellä on kaksi vessakoppia naisille vessassa. No, yleensä ei ole noloja pissavahinkoja käynyt, koska olen hyvin rintava ja persevä. Mutta tällä kertaa tuli tosi kova pissahätä ja molemmat kirjaston naisten wc:t olivat varattuja. Kun sitä solinaa sieltä kuuntelin alkoi itseäni pissattaa kovin ja silloin tunsin kuinka housuni vähän kastuivat. No, säntäsin naama punaisena ulos sieltä ja koska housuni olivat jo vähän märät, niin säntäsin viereiseen miesten vessaan, laskin housut nopeasti nilkkoihin ja työnsin muhkean takamukseni pisoaariin ja annoin kaiken pissan tulla ulos kehostani viehkeästi solisten!

Vähän jännitti, että jos joku tulisi kesken kaiken sisään, niin se olisi tosi noloa ja vaivaannuttavaa. Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt ja poistun kirjastosta söpö puna poskillani ja onneksi sinisissä farkuissa ei kauheasti näkynyt kosteutta ulkopuolella, vaikka hieman pissaiset olivatkin. Polkupyöräilin kotiini kesäilllassa ja pissaiset pikkarit pyörän satulaa vasten tuntuivat kivalta! Asunnollani menin suihkuun niin, että minulla oli vielä pikkarit jalassa ja päätinkin sitten vielä pissata niihin oikein kunnolla, koska ei se enää haitunnut, koska ne olivat jo ihan märät. Sitten istahdin suihkun lattialle ja annoin lämpimän veden solista päälleni katsellen välillä valkoisia märkiä pikkuhousujani ja välillä kauniisti sylissäni lepääviä hyvin suuria ja riippuvia rintojani. Tunsin olevani todellinen nainen ja oikein voimaantunutkin sellainen ja naurahdin viehkeän feminiinisesti ennen kuin nukahdin.

Vierailija
33/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin perseleluja sammuin suihkuun ja virtsasin itseni päälle.