Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pissavahingot baari Ilan jälkeen

Vierailija
30.10.2022 |

Kertokaa onko teille sattunut vahinkoja kun ootte ollut juomassa ja vessaan ei sit oo päässy tai ei oo malttanut mennä ajoissa jos jollekin näi käyny. Itsellä sattunut useasti pikkuvahinkoja matkalla kotiin..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätätilassa voi mennä miestenkin vessaan. Lähellä sulkemisaikaa naiset tunkevat sinne, kun naisten vessaan on pitkät jonot. Miesten vessan naiset ovat tällöin muuttaneet unisex vessaksi. Aluksi voi naisesta tuntua oudolta kun hän meikkiä korjatessaan peilin edessä huomaa miesten lorottavan aivan vieressä pisuaareihin. Tähän kuitenkin tottuu nopeasti. Tasa-arvo vallitsee.

Vierailija
2/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on muutama liru päässyt kun ollut niin pitkä jono tai joskus oon vaan yrittänyt kestää hädän kanssa kotiin niin silloin on pieniä vahinkoja käynyt mutta koko rakollista en ole pissannut housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.. oon miettiny pitäisikö lopettaa juominen kokonaan mut ei sekään kiva ole. Ootko synnyttänyt nainen siis? Tosi yleistä.

Vierailija
4/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla edes synnyttänyt kun on tarpeeksi kauan siirtänyt vessaan menoa niin kyllä se meinaa tulla väkisin pihalle vaikka kuinka vääntelehtii..

Vierailija
5/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kotiovella kauheeta steppaamista ja jalat ristissä suoraan juostava vessaan kun baarissa vielä ajatellut et kai tän hädän kestää kotiin..pari kertaa on käynyt että ei ole ehtinyt mutta onneks vasta kotona pissa karannut

Vierailija
6/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia pidätyskyvyttömyysongelmia oo ollut. En muista ollenkaan tilannetta, mutta viimeksi juodessani olin pissannut crosstrainerin jalkatelineeseen. Siististi kaikki litku oli siinä kupissa. Ihmeteltiin pari päivää, kun koirat kävivät haistelemassa siellä huoneessa. Olin tätä ennen yli vuoden juomatta, niin oisko mennyt vähän överiksi.

Vierailija
7/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viru-hotellin hissiin pääsi virolaisen oluen jäämät. Ainoa kerta.

Vierailija
8/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kastelin farkut aivan märilsi kun ei vaan pystyny enää pidättämään.

Vierailija
9/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätätilassa voi mennä miestenkin vessaan. Lähellä sulkemisaikaa naiset tunkevat sinne, kun naisten vessaan on pitkät jonot. Miesten vessan naiset ovat tällöin muuttaneet unisex vessaksi. Aluksi voi naisesta tuntua oudolta kun hän meikkiä korjatessaan peilin edessä huomaa miesten lorottavan aivan vieressä pisuaareihin. Tähän kuitenkin tottuu nopeasti. Tasa-arvo vallitsee.

Onko kaikki ransut täyttäneet naisten vessat?

Vierailija
10/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joitakin kertoja

Vierailija
11/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuset aina kännissä housuu. SIISTIÄ

Vierailija
12/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä pissahätä, kun juon alkoholia. Vaikka joisin useammankin drinkin illan aikana, niin ei vaan pissata tai ei ainakaan niin, että olisi vaarana tulla housuun...

Vierailija
13/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salossa teiniprinsessat meinaa kusta housuihinsa ihan vaan kulkiessaan linja-autoaseman basaasilla!

Olis vaan laskenutkin. Niin idiootti se ämmä oli! Oli muuten elämässä omaa elämäänsä siinä!

Vierailija
14/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ylettömän ryyppäämisen jälkeen ole pikemminkin rakko ummessa. On vaikeuksia saada kusta tulemaan... Näin ne terkkarin tätit joskus väittääneet, varmaan omasta kokemuksestaan. Baareissahan nekin istuu, ainakin nuorna ollessansa.

Vierailija
15/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun runkvistin aloittama ketju

Vierailija
16/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan mut yks mies pani mua ja pieras ni siltä tuli ripulia 🤢🤢🤮🤮🤮

Vierailija
17/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan mut yks mies pani mua ja pieras ni siltä tuli ripulia 🤢🤢🤮🤮🤮

Siis krapulassa pani

Vierailija
18/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenat housuun vaan suosiolla.

Vierailija
19/33 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkqmatskua

Vierailija
20/33 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja on hätä päässyt yltymään liian kovaksi kun luullut että selviää kotiin asti ja siellä sitten vessaan. Kokonaan en ole housuja kastellut mutta muutama liru välillä päässyt ennen vessaa.