Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laivalta väärät tuotteet :(((

Vierailija
04.11.2006 |

Saako laivalta ostetut biothermin tuotteet vaihtaa vaikka Stockalla? Apua, sisko toi väärät kalliit tuotteet Tallinkilta :(((((

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa suoraan, että kokeilet kepillä jäätä ja ymmärrät hyvin, jos ei onnistu. Et sä mitään Stockan pussia tarvitse.

17

Vierailija
22/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Stockan myyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun jaksatte neuvoa! Olen kyllä ihan itse keksinyt tuon sekaihon, koska naamaa kiristää talvella (nytkin poskista), mutta kiiltää nenästä ja otsasta, jonne sitten puuteria. Naama myös punoittaa helpolla ja näppyjä silloin tällöin. Joskus talvella jopa hilseilee. Olisko sittenkin siis oikeat tuotteet?

Vierailija
24/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotteen koodi toimii meidän kassalla, niin vaihdamme tuoteen lahjakorttiin.

Myyjä.

Vierailija
25/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä tekisit jos olisit köyhä ap, jota harmittaa. Olisko mulla sittenkin kuivaiho? Kannattaako käyttää tota kuivanihon sarjaa vai yrittää palautta teillle ;) vai myydä eteenpäin?

Vierailija
26/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittäisin että ovat juuri oikeat tuotteet. Laitahan tänne tarkemmat nimet, minulla löytyy kaapista paljon biothermiä ja jos osuu tuttu tuote kohdalle niin voin kertoa lisää.

Oikeasti uskon, että ihosi voi jopa tykätä noista.

Vierailija
27/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö talvella aika monilla ole kuivaiho ylipäänsä? Rasvana mulla on bodyshopin sekaihon merilevä ja täytyy sanoa, että iho tulee kuivaksi jo nyt, koska liian geelimäinen. Käytän nyt päivällä lumenen yövoidetta. Ja puhdistuksessa ollut garnier, joka tosi huono

Vierailija
28/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaaleanpunaiset pullot, Biotherm pehmentävä kasvovesi kuivalle iholle ja pehmentävä puhdistusemulsio samoin kuivalle iholle.

Vierailija
29/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihossa ei tosissaan tarkoita, ettei iho voi olla kuiva. Mä ainakin pitäisin ne tuotteet ja koittaisin. Voihan olla, että onkin juuri sulle hyvät ja vain kunnon tuotteilla kokeilemalla löytyy oikean ihotyypin kosmetiikka. Kuten joku jo kirjoitti, näin talvella ainakin voi hyvin olla, että kuivan ihon tuotteet on juuri nappi-hankinta.

Vierailija
30/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon pinta rasvaittuu, mutta itseasiaassa on pinnan alta aivan kuiva! Tämä on yleisin ihotyyppi, luulen että tuotteet toimivat sinulla hyvin!

Vierailija
31/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mennä stockkalle huijaan, vaan pidän tuotteet ja kokeilen jos mulla oliskin kuivaiho. Ap kiittää!

Vierailija
32/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Myyjä

Vierailija
33/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna vaihtaisin vielä kosteusvoiteen kuivanihon voiteeksi, luultavasti niillä ihosi rauhoittuisi kovasti. Biothermillä on ihana kosteusvoide: aquasource non stop ja siitä vaaleanpúnainen eli kuivanihon voide. On kuitenkin kevyt, mutta kosteuttaa tehokkaasti. Olen noilla saanut oman ihoni kuntoon, ennen tosiaan luulin että ihoni on sekaiho ja itsepäisesti käytin sekaihon tuotteita, naama kiilsi ja hilseili, näppyjä tuli jatkuvasti.

Tosiaan tärkeää olisi vaihtaa myös voide.

Vierailija
34/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä koodeista:

Itse olen joutunut muutaman kerran vaihtamaan tuotteita esim. lapsi saanut lahjaksi kaksi samanlaista tuotetta. Kummastakaan ei ollut kuittia ja toisen lahjan myyntiliike ei tiedossa, joten kysyin siitä liikkeestä, josta tiesin toisen lahjan olevan (otin mukaani onneksi sieltä ostetun tuotteen eli ei ollut vielä ehtinyt mennä kotona sekaisin) voisiko sen vaihtaa. Kertoivat, että tarkistavat ensin koneelta, onko tuote heiltä ostettu. Samoin muut vaihtamiset.

Vierailija
35/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoille paksu kerros rasvaa ja annetaan imeytyä 5-10min, sen jälkeen kevyt hieronta ja huuhtelu. Kosteuttaa ihanasti!

Vierailija
36/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siis pärjätä sittenkin näillä kuivanihon tuotteilla :) ap

Vierailija
37/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sulla sattuisi olemaan kuitti tallella. Siinä saattaisi näkyä myyjän nimi, niin ainakin saat annettua palautetta asiasta.

Vierailija
38/38 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko vaan sanoi, että oli harvasanainen myyjä, joka anto purkit käteen vähemmän kiinnostuneen näköisenä. Mutta nyt kyllä mietin, että mulla ois se kuivaiho.

Miten ihotyyppi yleensä edes määritellään? Oon itse vaan analysoinut itseni sekaihoksi, koska en ole käynyt kosmetologilla. Ehkä joskus kun on enemmän rahaa, niin käyn.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan