Laivalta väärät tuotteet :(((
Saako laivalta ostetut biothermin tuotteet vaihtaa vaikka Stockalla? Apua, sisko toi väärät kalliit tuotteet Tallinkilta :(((((
Kommentit (38)
Ihanaa kun jaksatte neuvoa! Olen kyllä ihan itse keksinyt tuon sekaihon, koska naamaa kiristää talvella (nytkin poskista), mutta kiiltää nenästä ja otsasta, jonne sitten puuteria. Naama myös punoittaa helpolla ja näppyjä silloin tällöin. Joskus talvella jopa hilseilee. Olisko sittenkin siis oikeat tuotteet?
Jos tuotteen koodi toimii meidän kassalla, niin vaihdamme tuoteen lahjakorttiin.
Myyjä.
Mitenkä tekisit jos olisit köyhä ap, jota harmittaa. Olisko mulla sittenkin kuivaiho? Kannattaako käyttää tota kuivanihon sarjaa vai yrittää palautta teillle ;) vai myydä eteenpäin?
väittäisin että ovat juuri oikeat tuotteet. Laitahan tänne tarkemmat nimet, minulla löytyy kaapista paljon biothermiä ja jos osuu tuttu tuote kohdalle niin voin kertoa lisää.
Oikeasti uskon, että ihosi voi jopa tykätä noista.
Eikö talvella aika monilla ole kuivaiho ylipäänsä? Rasvana mulla on bodyshopin sekaihon merilevä ja täytyy sanoa, että iho tulee kuivaksi jo nyt, koska liian geelimäinen. Käytän nyt päivällä lumenen yövoidetta. Ja puhdistuksessa ollut garnier, joka tosi huono
Eli vaaleanpunaiset pullot, Biotherm pehmentävä kasvovesi kuivalle iholle ja pehmentävä puhdistusemulsio samoin kuivalle iholle.
ihossa ei tosissaan tarkoita, ettei iho voi olla kuiva. Mä ainakin pitäisin ne tuotteet ja koittaisin. Voihan olla, että onkin juuri sulle hyvät ja vain kunnon tuotteilla kokeilemalla löytyy oikean ihotyypin kosmetiikka. Kuten joku jo kirjoitti, näin talvella ainakin voi hyvin olla, että kuivan ihon tuotteet on juuri nappi-hankinta.
Ihon pinta rasvaittuu, mutta itseasiaassa on pinnan alta aivan kuiva! Tämä on yleisin ihotyyppi, luulen että tuotteet toimivat sinulla hyvin!
Ei tarvi mennä stockkalle huijaan, vaan pidän tuotteet ja kokeilen jos mulla oliskin kuivaiho. Ap kiittää!
sinuna vaihtaisin vielä kosteusvoiteen kuivanihon voiteeksi, luultavasti niillä ihosi rauhoittuisi kovasti. Biothermillä on ihana kosteusvoide: aquasource non stop ja siitä vaaleanpúnainen eli kuivanihon voide. On kuitenkin kevyt, mutta kosteuttaa tehokkaasti. Olen noilla saanut oman ihoni kuntoon, ennen tosiaan luulin että ihoni on sekaiho ja itsepäisesti käytin sekaihon tuotteita, naama kiilsi ja hilseili, näppyjä tuli jatkuvasti.
Tosiaan tärkeää olisi vaihtaa myös voide.
niistä koodeista:
Itse olen joutunut muutaman kerran vaihtamaan tuotteita esim. lapsi saanut lahjaksi kaksi samanlaista tuotetta. Kummastakaan ei ollut kuittia ja toisen lahjan myyntiliike ei tiedossa, joten kysyin siitä liikkeestä, josta tiesin toisen lahjan olevan (otin mukaani onneksi sieltä ostetun tuotteen eli ei ollut vielä ehtinyt mennä kotona sekaisin) voisiko sen vaihtaa. Kertoivat, että tarkistavat ensin koneelta, onko tuote heiltä ostettu. Samoin muut vaihtamiset.
Kasvoille paksu kerros rasvaa ja annetaan imeytyä 5-10min, sen jälkeen kevyt hieronta ja huuhtelu. Kosteuttaa ihanasti!
Eiköhän siis pärjätä sittenkin näillä kuivanihon tuotteilla :) ap
Ja jos sulla sattuisi olemaan kuitti tallella. Siinä saattaisi näkyä myyjän nimi, niin ainakin saat annettua palautetta asiasta.
Sisko vaan sanoi, että oli harvasanainen myyjä, joka anto purkit käteen vähemmän kiinnostuneen näköisenä. Mutta nyt kyllä mietin, että mulla ois se kuivaiho.
Miten ihotyyppi yleensä edes määritellään? Oon itse vaan analysoinut itseni sekaihoksi, koska en ole käynyt kosmetologilla. Ehkä joskus kun on enemmän rahaa, niin käyn.
ap
Voit sanoa suoraan, että kokeilet kepillä jäätä ja ymmärrät hyvin, jos ei onnistu. Et sä mitään Stockan pussia tarvitse.
17