Laivalta väärät tuotteet :(((
Saako laivalta ostetut biothermin tuotteet vaihtaa vaikka Stockalla? Apua, sisko toi väärät kalliit tuotteet Tallinkilta :(((((
Kommentit (38)
Kalliit tuotteet hukkaan :( voi paska, en oo ikinä ostanu noin kalliita aineita. Mitä on tehtävissä?
Onko ne väärän ihotyypin tuotteita vai miksi ne on vääriä, etkä voi käyttää niitä?
Onko paha?? Vit..uttaaaa koska makso paljon, siellä oli joku paska myyjä, kun antoi väärät, vaikka pyysin sekaiholle. byää
Kaikki paikat eivät tosin vaihda kosmetiikkaa tai ylipäätään mitään, ei vaihtaminen ole mikään kauppiaan velvollisuus.
Jos olet sekaihoinen, ei niistä kuivan ihon tuotteista varmasti ole kamalaa haittaa tai jos on, niin lopeta käyttö. Kuivalle iholle en välttämättä sekaihon tuotteita käyttäisi.
Mua harmittaa, kun naama kiiltää ja olisin halunnu sellasen puhdistavan. Mutta myös toisaalta talvella iho pintakuiva. Auttakaa joku joka tietää, myynkö tuotteet (jos saan) vai on mun iholle ok? Se on sellasta emulsioo, eihän sillä lähe mikään pas..ka naamasta kun ei oo sellasia " roskia" seassa?
Ainakin ne vaihtaa kaikkea muuta, vaikka eivät tiedä, ovatko heiltä ostettuja. Ne ei vaadi kuittia. Kosmetiikan kanssa voi tosin olla toisin.
Jos kokeilet ja ei sovikaan et saa niitä ainakaan myytyä.
ostat jostakin maista samanlaiset sekaihon tuotteet (varastoon jo seuraavaksi käytetäväksi), Sitten menet niitten kuivaihoisten tuotteitten kanssa kauppaan, ja palautat sinne, sanot, että tuli väärät, olit yrittänyt ostaa sekaiholle... en tiedä onnistuuko käytännössä, mutta kannattaa yritellä kehitellä ideaa. En tiedä, näkyykö kuitissa jotenkin erilaiset koodit tms. tai jos niissä kaupan pakkauksissa on erilaiset laatikot tms....
Vierailija:
ostat jostakin maista samanlaiset sekaihon tuotteet (varastoon jo seuraavaksi käytetäväksi), Sitten menet niitten kuivaihoisten tuotteitten kanssa kauppaan, ja palautat sinne, sanot, että tuli väärät, olit yrittänyt ostaa sekaiholle... en tiedä onnistuuko käytännössä, mutta kannattaa yritellä kehitellä ideaa. En tiedä, näkyykö kuitissa jotenkin erilaiset koodit tms. tai jos niissä kaupan pakkauksissa on erilaiset laatikot tms....
ilman kuittia siis ja sanon, että sisko osti nää mulle lahjaks, mutta tuli väärät. Onko kokemusta, saako sieltä vaihtaa ilman kuittia? Ja emulsiossa on muovia päällä, mutta kasvovedessä ei, mutta siis ihan kiinni ja käyttämättömät
Jos siellä myydään vastaavaa tuotetta, niin varmaankin vaihtavat. Onko se kasvovesi ollut muovikelmussa vai myydäänkö se ilman kelmua?
mutta aivan uudennäköiset, koska ovat uudet ja avaamattomat. Kehtaanko mennä stockkalle ja vaikka ostaa jotain lisää biothermin pisteestä? Miks kävi näin :(
Menet sinne vaan pokkana ja sanot saaneesi ne lahjaksi stockmannin pussissa. Oletat niiden olevat heiltä. Kysyt nätisti, onko mahdollista vaihtaa ja jos ei ole, kiität kauniisti ja poistut paikalta. Ei se sen kummempaa ole. Et sä siinä mitään menetä.
tuotteiden viivakoodit kertovat onko tuotteet kyseisestä kaupasta vai eivät, joten suosittelen, että rehellisesti kerrot tilanteen, jos haluat yrittää vaihtamista. Jos ei onnistu, niin myyt - eiköhän niillekin ostaja löydy. En myöskään usko, että kuivan ihon tuotteista on mitään haittaakaan, vaikka itse käyttäisit.
osti synttärilahjaksi. Mutta stockkan pussia ei oo, ellen osta jotkut sukat ensin ja laita ne stockkan pussiin. Voi harmi, en kyllä enää nakita muita ostamaan kosmetiikkaan itselleni.
tuotteiden alkuperästä -> noloa vaan itsellesi.
tuo kuulosti varsin tutulta: uskoin pitkään että ihoni on pintakuiva sekaiho kunnes ammattitaitoinen kosmetologi luokitteli ihoni kuivaksi ja kehoitti vaihtamaan tuotteet kuivanihon tuotteiksi. Ja uskomaton muutos tapahtui: ihoni ei rasvoitu, ei kiillä, on kimmoisa ja kaunis.
Jotenkin tuo perustui siihen, että jos iho ei saa ulkoapäin tarpeeksi kosteutta, kiihdyttää se ihon omaa rasvatuotantoa. Pintakuivuus tukkii huokosia entuudestaan.
Käytän juuri biothermin tuotteita eivätkä ne kuivan ihon tuotteet ole kovin raskaita. Kokeile ihmeessä varsinkin kun talvi tulossa.
ostopaikka? Myyjiä paikalla??Tuskin ne Tallinkin tuotteita vaihtaa. Niin ottaa päähän tää juttu ja varsinkin, kun ennen oon käyttänyt marketin halppissarjoja ;(
Kuka osais neuvoo, käyytäisitko kuivan ihon sarjaa sekaihoon? Miten näppylät sun muut jos toi tuote vaan kuivalle iholle. Mulla kyllä talvella vähän kuiva ja kiristää, mutta t-alue kiiltää
kuvauksesi perustella, voi tehdä hyvää näin talvipakkasella käyttää vähän miedompia aineita. liialla jynssäämisellä ja liian kovilla aineilla voi ihon saada vaan tulehtumaan lisää.