Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ilman rintsikoita vain öisin. Entä te?

Vierailija
30.10.2022 |

Tuli mieleen kommentista, jossa joku ottaa rintsikkansa pois heti kotiin tullessa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: erikoisia slangisanoja tässä ketjussa. Rintsukat, tubu, rindet ym.

Tältä palstalta aiemmin bongattua: RINULIT :D

Vierailija
22/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ajan...

En ole tiennyt, että miestenkin pitää käyttää rintaliivejä 😯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En ymmärrä miten ne muka ovat niin epämukavat. Minusta ne ovat mukavat.

Vierailija
24/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on melkein aina rintsikat. Suihkussa ainoastaan ilman. Synnytyksessäkin häiritsi todella paljon, kun käskivät ottaa pois.

Vierailija
25/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman vain öisin ja peseytyessä. Ahistaa, jos rinta hipaiseekaan ihoa rinnan alapuolelta. Tai että heiluisvat valtoimenaan. C-kuppi.

Sivuhuomautus: Käytät todennäköisesti väärää kokoa, c-kuppi ei heilu valtoimenaan vaan on aika pieni.

Vierailija
26/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat melkein aina päällä, myös nukkuessa. Nännit ovat niin herkät, että esimerkiksi peiton tai paidan hellä kosketus suoraan nänniin tuntuu kamalalta. Käytän aina topattuja liivejä, jotka pitävät nännit suojassa.

Vierailija
27/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ihanin asia kotiin tullessa on riisua vaatteet rintsikoita myöten ja vaihtaa mukavaan kotiasuun.

Olen suuririntainen ja aina panostanut (myös rahallisesti) hyviin rintaliiveihin - erikoisliikkeistä, asiantuntijan opastuksella.

Silti rintsikat ovat jotenkin epämukavat ja niiden riisuminen on  kovin helpottavaa. Epämukavuutta en huomaa kodin ulkopuolella, mutta kotona kyllä.

Nuorena ajattelin, että en koskaan tule edes kotona olemaan ilman liivejä ,ajatuskin oli kauhistuttava - ja kuinkas sitten kävikään...ikääntyessä mukavuus menee ulkonäön edelle.

En kuitenkaan ole liivittömänä silloin, jos meillä on mieheni lisäksi joku muu, vaikka ihan läheinenkin muu.

Raja kulkee itsessäni ja miehessäni, että vapautan rintani liivien ikeestä.

Vierailija
28/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei arvostanut kun itse nukkui rinnat paljaana ja minä laitoin hänen rintaliivinsä päälleni yöksi, aika suvaitsematon muikkeli minusta

Vierailija
29/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vapaapäivä tai iltavuoro, niin saatan olla pitkään yövaatteet päällä ja ilman rintsikoita. Silloin kyllä on visusti ulko-ovi lukossa, että ei kukaan tule yllätten. Mulla on isot rinnat enkä todellakaan halua olla ilman rintaliivejä muun kuin oman perheen kesken. 

Vierailija
30/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten jotkut kykenee olemaan ilman rintsikoita julkisella paikalla. Tämä näköjään on muotia nyt? Itselläni ihan b-kupin tissit, ja aina rintsikat jos lähden jonnekin. Ei ne mua haittaa mitenkään.

Vierailija
31/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis: erikoisia slangisanoja tässä ketjussa. Rintsukat, tubu, rindet ym.

Tältä palstalta aiemmin bongattua: RINULIT :D

Yff!

Vierailija
32/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan rintsikoita. Käytän niitä vain juhlissa. Muuten käytän pehmeitä urheilutoppien tyylisiä yläosia esim. töissä. Minulla on pienet tukea tarvitsemattomat rinnat ja kotona en käytä edes niitä toppeja.

Sama. Omistan kasan Kappahlin pehmeitä kaarituettomia liivejä ja niitä käytän töissä. Kaarituelliset "napakat" rintaliivit painaa, vaikeuttaa hengitystä ja ruoansulatusta. 65D/70C on mun koko.

Vierailija
33/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman vain öisin ja peseytyessä. Ahistaa, jos rinta hipaiseekaan ihoa rinnan alapuolelta. Tai että heiluisvat valtoimenaan. C-kuppi.

Sivuhuomautus: Käytät todennäköisesti väärää kokoa, c-kuppi ei heilu valtoimenaan vaan on aika pieni.

Täh? Ei todellakaan tarvitse olla mitkään isot rinnat, että ne heiluisivat epämukavasti ilman rintaliivejä. Itse käytän B-kuppia ja ihan hirveä hyllyvä tunne, jos yritän vähänkin kävellä ilman rintsikoita.

Vierailija
34/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat on vain kodin ulkopuolella. Ne otetaan heti pois kun ovesta pääsen sisään.

Vierailija
35/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintsikat on vain kodin ulkopuolella. Ne otetaan heti pois kun ovesta pääsen sisään.

Näin miehenä olen myös samoilla linjoilla rintsikat on hyvä ottaa pois ennen kuin menee sisään, mutta ei välttämätöntä

Vierailija
36/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytän aina kaarituellisia t-paitaliivejä muuten paitsi öisin, enkä ole isorintainen. En vaan tykkää olla ilman. Mutta ymmärrän kyllä, että sellaiset ottaa ne pois heti kun mahdollista, joille rintsikat tuntuu epämukavilta päällä.

Vierailija
37/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ilman. En edes omista rintaliivejä, mutta minulla onkin pienet rinnat, jos voi edes rinnoiksi kutsua.

Vierailija
38/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ei todellakaan tarvitse olla mitkään isot rinnat, että ne heiluisivat epämukavasti ilman rintaliivejä. Itse käytän B-kuppia ja ihan hirveä hyllyvä tunne, jos yritän vähänkin kävellä ilman rintsikoita.

Kai niissä pitää olla jotain heiluvaa massaa, jotta voivat heilua?

Vierailija
39/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies, vai miksi pidät C-kupin rintoja jonain hyttysenpistoina, jotka eivät liiku mihinkään?

Vierailija
40/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies, vai miksi pidät C-kupin rintoja jonain hyttysenpistoina, jotka eivät liiku mihinkään?

Koska c-kuppi on pieni, puhumattakaan tuosta b:stä.