Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ilman rintsikoita vain öisin. Entä te?

Vierailija
30.10.2022 |

Tuli mieleen kommentista, jossa joku ottaa rintsikkansa pois heti kotiin tullessa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina ilman liivejä - vapauden tunne, joka aamu suihkun jälkeen puhtaat mielellään kauniit kaarituetut pitsiliivit päälle. Jos joskus aamulla vapaata, saatan siirtää suihkuun menoa ja hillua aamupäivän ilman yöpaita päällä. Mutta päivä lähtee ryhdillä liikkeelle rintaliiveissä. Joku on sanonut, ettei voi soittaa tärkeitä puheluita pyjamassa. En minäkään, jos tissit roikkuvat. D-kuppi.

Vierailija
42/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman vain öisin ja peseytyessä. Ahistaa, jos rinta hipaiseekaan ihoa rinnan alapuolelta. Tai että heiluisvat valtoimenaan. C-kuppi.

Sivuhuomautus: Käytät todennäköisesti väärää kokoa, c-kuppi ei heilu valtoimenaan vaan on aika pieni.

Täh? Ei todellakaan tarvitse olla mitkään isot rinnat, että ne heiluisivat epämukavasti ilman rintaliivejä. Itse käytän B-kuppia ja ihan hirveä hyllyvä tunne, jos yritän vähänkin kävellä ilman rintsikoita.

Kai niissä pitää olla jotain heiluvaa massaa, jotta voivat heilua?

Oletko mies, vai miksi pidät C-kupin rintoja jonain hyttysenpistoina, jotka eivät liiku mihinkään?

Koska c-kuppi on pieni, puhumattakaan tuosta b:stä.

No siitä voidaan olla montaa mieltä, mutta on naurettavaa väittää, ettei sen kokoisissa rinnoissa olisi mitään massaa, joka voisi heilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilman rintsikoita vain suihkussa.

Vierailija
44/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman vain öisin ja peseytyessä. Ahistaa, jos rinta hipaiseekaan ihoa rinnan alapuolelta. Tai että heiluisvat valtoimenaan. C-kuppi.

Sivuhuomautus: Käytät todennäköisesti väärää kokoa, c-kuppi ei heilu valtoimenaan vaan on aika pieni.

Riippuu ympärysmitasta. Se aikalailla määrää. 

Vierailija
45/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nykyään vain kaarituettomia liivejä. Mulla on b-kupit, ja ei kovin riippuvat rinnat. Tykkään silti käyttää liivejä myös öisin, silloin vaihdan liiveihin, joissa ei toppausta.

Tämmöisiä liivitoppeja/alustoppeja on tullut nyt lähivuosina hyvin valikoimiin. Ovat paljon pehmeämpiä ja mukavampia kuin tavalliset rintaliivit. Näitä löytyy myös selästä hakasilla kiinnitettäviä tai kokonaan ilman, eli pujotat liivit vain yläkautta päälle.

Parhaimmat löytyy Lindex ja netistä olen myös mm. Zalandolta tilannut sloggi merkkisiä.

Vierailija
46/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erittäin roikkuvat ja suuret rinnat (H-kuppi), mutta en pysty pitämään kotona rintaliivejä, liian epämukavaa. Ulos mennessä tai vieraiden tullessa kylään laitan aina liivit päälle, muuten ilman.

N28

Vierailija
47/47 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan liivit pois vain suihkussa ja öisin. Käytän vain kaarituellisia liivejä ja olen pienirintainen. Tulee alaston olo ilman liivejä.