Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka olette katkaisseet välit persoonallisuushäiriöisiin?

Vierailija
29.10.2022 |

Onko vainoaminen jatkunut ja kuinka kauan?

Kommentit (407)

Vierailija
101/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduin todella toksisen esihenkilöni alaisuudessa. Ei muu auttanut jotta säilytin järkeni ja jaksamiseni.

Häneen sopi lähes kaikki voimakkaan narsistinen persoonan luonnekuvaukset paitsi ettei hän ollut sellainen itsekehuskelija ja jatkuvasti itseään korostava, mutta häijy ja ilkeä suorastaan sadistisia piirteitä omaava naisjohtaja.

Vierailija
102/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taas poistettiin niin laitan uudelleen:

Mulla sama tilanne kuin ap mutta eroon pitäisi päästä lopullisesti naispuolisesta kaverista.

Lyhyt tuttavuus mutta luoja sitä ripustautumista, kun muita kavereita ei oikein sattuneista syistä ole. Ja vika on tietysti aina vain niissä muissa kavereissa ja miehissä. Ei ikinä hänessä. Vaikka minuakin loukannut lukemattomia kertoja niin minä olen pahis hänen tarinoissaan.

Olen ottanut varovasti etäisyyttä ja nyt en enää juuri edes somessa uskalla seurailla juttuja.

Harmin paikka vain että on alkanut nyt sitten kahta kauheammin lähestyä minun ystäviäni, joista tietää ketkä on mulle tärkeimmät! Tykittää somessa, yrittää ehdottaa näkemistä. Olen kauhuissani ja tottakai muille kavereilleni ilmaissut, että olen huolissani että he alkavat tämän ihmisen kanssa edes vahingossa kaveerata. (Omat ystäväni eivät tunne ko. hlö ja ovat nähneet ehkä kerran).

Huh, pelottavia kerta kaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkaisemalla ne välit. Estoon ja estoon.

Onko onnistunut ongelmitta vai törmäättekö heihin aina uudelleen?

Ei onnistu ongelmitta, hakeutuvat samoille paikoille vielä pitkään ja stalkkaavat, vaikka olisi jo uusi suhde. Tekevät ihmeellisiä temppuja ja käyttäytyvät sairaalloisen vihamielisesti. Tarvittaessa yhteys virkavaltaan.

Stalkkaavat myös netissä, etsivät tietoa uhrista ja terhakkaasti poistavat sivukaupalla viestejä aiheeseen liittyvistä keskusteluketjuista.

Tiedon etsintä ja aineiston keräämäinen uhria vastaan on tyypillistä. Joka paikassa vakoillaan. Myöskin vuosikymmeniä vanhat omat tulkinnat asioista, kuuluu repertuaariin. Välit saatetaan laittaa dramaattisesti poikki, kun on ensin vahingoitettu esimerkiksi haukkumalla mitä julmimmin, jotta itse ei tarvitse kuulla itsestään mitään eikä kykene yhtään ymmärtämään pahuuttaan. Mutta kytätään kuitenkin ja yritetään pitää uhrista jollain tavoin kiinni ja vahingoittaa. Kosto jostakin ei mistään elää koko ajan. Itse ollaan viattomia uhreja, vaikka todellisuudessa paholaisia. Sitten vielä kuvitellaan, että kaikki kaipaa häntä ja haluaa yhteyksiin.

Vierailija
104/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ilmiantoralli lähti taas käyntiin. Joku tekee nyt tahallaan tätä viestien poistoa kiusallaan. Aika idari fiilis lukee omaa viestiään kuuteen kertaan ketjussa, kunnes huomaa, et yhtäkkiä on hävinnyt 4 sivua tekstiä. Taas vähintään 60 viestiä poistunut. 

Sorry jonkun mama, sun kannattais hakee apua muualta. 

Vierailija
105/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kuuluu niihin joista Narsku poistaa kaikki viestit. Kannattaa lisätä omansa uudelleen.

Vierailija
106/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit vaan katki. Yrittää ylläpitää yhteyttä hovin avustuksella, joka tarpeen vaatiessa stalkkaa narsistin puolesta.

Vierailija
107/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu ongelmitta, hakeutuvat samoille paikoille vielä pitkään ja stalkkaavat, vaikka olisi jo uusi suhde. Tekevät ihmeellisiä temppuja ja käyttäytyvät sairaalloisen vihamielisesti. Tarvittaessa yhteys virkavaltaan.

Vierailija
108/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin kaikki persuapinat tuttavista, ystävinä niitä ei ole ollutkaan.

Vierailija
109/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistihullu tunnistettu! Se on Laika-koira. Jankkaa sairaasta vanhemmastaan vaikka itse on sellainen. Turha esittää mitään muuta! On kirjoittanut kaikki palstan kommentit!

Eikös Laika lähetetty avaruuteen?

Oliskin, ettei jankkaisi sairaasta vanhemmasta kun en ole sellainen vaan terve :)(

Vierailija
110/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaavat myös netissä, etsivät tietoa uhrista ja terhakkaasti poistavat sivukaupalla viestejä aiheeseen liittyvistä keskusteluketjuista.

Vierailija
111/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki persoonallisuushäiriöiset ei ole mitään vainoajia.

Ketjun luoja on vain niin yksinkertainen, että niputtaa kaikki kymmenen eri persoonallisuutta samaksi massaksi.

Vierailija
112/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niks naks, poikki vaan!

Vierailija
113/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedon etsintä ja aineiston keräämäinen uhria vastaan on tyypillistä. Joka paikassa vakoillaan. Myöskin vuosikymmeniä vanhat omat tulkinnat asioista, kuuluu repertuaariin. Välit saatetaan laittaa dramaattisesti poikki, kun on ensin vahingoitettu esimerkiksi haukkumalla mitä julmimmin, jotta itse ei tarvitse kuulla itsestään mitään eikä kykene yhtään ymmärtämään pahuuttaan. Mutta kytätään kuitenkin ja yritetään pitää uhrista jollain tavoin kiinni ja vahingoittaa. Kosto jostakin ei mistään elää koko ajan. Itse ollaan viattomia uhreja, vaikka todellisuudessa paholaisia. Sitten vielä kuvitellaan, että kaikki kaipaa häntä ja haluaa yhteyksiin.

Vierailija
114/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan häntä. Silti se sisustaa kämppäänsä kuvillani joita on hankkinut väkisin, kun ei saanut vapaaehtoisesti. Varmaan tuntuu hyvältä tehdä väkisin kun ei vapaaehtoisesti saa. Siinähän leikkii olevansa rakastettu, hyi stana.

Kipeetä.

Vierailija
115/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisemalla yhteydenpidon. Jos ei muu auta, voihan muuttaa vaikka ulkomaille. Mitä sitten vaikka narsku hoveineen menee mukaan Kadonneet Suomi -ohjelmaan tms

Vierailija
116/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin kaikki persuapinat tuttavista, ystävinä niitä ei ole ollutkaan.

Vierailija
117/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
118/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
119/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit vaan katki. Yrittää ylläpitää yhteyttä hovin avustuksella, joka tarpeen vaatiessa stalkkaa narsistin puolesta.

Vierailija
120/407 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: