Kuinka olette katkaisseet välit persoonallisuushäiriöisiin?
Kommentit (407)
Joskus voi olla pitkäänkin vainottu ilman, että tietää sitä itse... Paras tapa on liikkua ryhmässä aina, koska he pelkäävät sitä, että uhri ei ole yksin. Toinen keino on kertoa heidän käytöksestään julkisesti, joko nimillä tai riittävän tunnistettavasti. Myös netissä. Se estää myös joitakin uusia menemästä mukaan vainoon. Kolmas asia on, että välttelee heitä eikä anna heille mitään sytykettä persoonallisuushäiriöönsä, eli järjestää elämänsä niin, että ei kohtaa näitä ihmisiä. Heille ei saa kertoa mitään omasta tai läheistensä elämästä. Heille ei pidä jakaa kirjaimellisesti mitään ajatuksiaan tai suunnitelmiaan. Niistä voi myös valehdella, jolloin vainoaja voi kohdistaa tekonsa väärään ihmiseen ja joutua vaikeuksiin. On välteltävä puhumista kenellekään, jota ei kunnolla tunne, koska he voivat olla vainoamisessa mukana. He jatkavat pahimmillaan niin pitkään kuin ovat hengissä.
Minä en kirjaimellisesti tunne useimpia vainoajiani, edes nimeltä, mutta he tuntevat minut ja elämäni, mikä on todella sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko onnistunut ongelmitta vai törmäättekö heihin aina uudelleen?
Minun vainoajani tulivat jopa kotini lähelle norkoilemaan ja puhumaan minulle. Heistä ainakin kaksi oli täysin tuntemattomia, mutta tunnistin heidät täksi porukaksi, koska he pitävät lehtiötä tietyllä tavalla käsissään. Yksi on alueella asuva sekopää, joka lopetti, kun kirjoitin nettiin, että hän on häiriintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi olla pitkäänkin vainottu ilman, että tietää sitä itse... Paras tapa on liikkua ryhmässä aina, koska he pelkäävät sitä, että uhri ei ole yksin. Toinen keino on kertoa heidän käytöksestään julkisesti, joko nimillä tai riittävän tunnistettavasti. Myös netissä. Se estää myös joitakin uusia menemästä mukaan vainoon. Kolmas asia on, että välttelee heitä eikä anna heille mitään sytykettä persoonallisuushäiriöönsä, eli järjestää elämänsä niin, että ei kohtaa näitä ihmisiä. Heille ei saa kertoa mitään omasta tai läheistensä elämästä. Heille ei pidä jakaa kirjaimellisesti mitään ajatuksiaan tai suunnitelmiaan. Niistä voi myös valehdella, jolloin vainoaja voi kohdistaa tekonsa väärään ihmiseen ja joutua vaikeuksiin. On välteltävä puhumista kenellekään, jota ei kunnolla tunne, koska he voivat olla vainoamisessa mukana. He jatkavat pahimmillaan niin pitkään kuin ovat hengissä.
Minä en kirjaimellisesti tunne useimpia vainoajiani, edes nimeltä, mutta he tuntevat minut ja elämäni, mikä on todella sairasta.
Minä voin uskoa tuon täysin.
Jos olet vainottu ja sinulla on lapsia, lapset pitää myös ohjeistaa. Heille pitää painottaa, että ovea ei saa avata kenellekään, ovet täytyy olla lukossa, mihinkään ei pidä mennä vain kutsusta ja pitää olla perillä heidän kavereistaan.
Ei voi katkaista, kun vainoaa myös diginä ja hovia riittää. Kivaa, kun oma elämä jäänyt ja jää elämättä väkivallan ja kauhun alla, mitä paskaa taas seuraavaksi tekee...
Mieheni on pahis. Vaikea päästä eroon kun olen tossun alla. Auttajaa esittävä palomies, joka hakkaa naisiaan.
Ex-vaimonsa sanoi, että kolmen päivän päästä häistä tuliseksi kerran turpiin.
Jatkan vielä lisää keinoja. Kaiken dokumentointi esim. valokuvaamalla. Jos saa viestejä, niiden varmuuskopiointi, lapulla tulleiden viestien kuvaaminen todisteeksi. He voivat yrittää vahingoittaa elämääsi, jolloin on helpompaa, kun voi laittaa todisteet menemään heidän valheistaan. Olen tuonkin joutunut tekemään ja onneksi tein, vaikka oli vuosi välissä ennen kuin yrittivät kiusata, niin kuvat olivat edelleen tallella. Nyt on ollut hiljaisempaa, koska heistä ei ole mihinkään ja jokainen juttu tulee nettiin. Seuraavasta kerrasta joidenkin häiriintyneestä käytöksestä heidän työpaikallaan, jossa joudun käymään, teen virallisen valituksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi katkaista, kun vainoaa myös diginä ja hovia riittää. Kivaa, kun oma elämä jäänyt ja jää elämättä väkivallan ja kauhun alla, mitä paskaa taas seuraavaksi tekee...
Screenshotteja julki.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin pieni paikkakunta vaikka 10 000 asukasta onkin ja niin ristiin naitu, että tosi vaikeaa saada täydellistä irtiottoa. Aina on joku narskun siskon kaima lähistöllä v...uilemassa.
Niimpä. Nimimerkillä kokemusta on.
Olen katkaissut välit ihmisiin, joista tuli tosi outo tunne että kaikki ei ole kunnossa. No olin oikeassa, musta puhuu paskaa ympäri kylää aika säälittävää. Ja en tunne näitä ihmisiä kunnolla, alko maistuu.
Vaihdoin nimeni, poistin kaikki tietoni niistä rekistereistä mistä voi poistaa, muutin mahdollisimman kauas ja en ole somessa. Kun ei löydä, ei vainoa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sinullakaan ole kaikki kunnossa kun noin huoletta sysäisit vainoajasi JONKUN MUUN kimppuun???? Tuohan on samaa.
En meinaa saada välejä katkaistua narsistinaiseen. Turhan vahva suojeluvietti herättää ajoin erittäin voimakasta säälintunnetta. Pitäisi saada ainakin kokonaan lopetettua seksi hänen kanssaan. Jotain yhteisiä asioita on vielä, joten lopullista yhteydenkatkoa en ihan vielä pystykään tekemään. Saas nähdä miten housut pysyy jaloissa vastedes.
M
Minua vainoaa oma vanhempi. Muutin satojen kilometrien päähän, salasin kaikki tietoni, estin hänet kaikkialla, katosin somesta, katkaisin välit koko hänen puolen sukuunsa. Otin myös turvapalvelun, joka varoittaa jo ulko-ovessa ja tuo turvan tunnetta öisin. Kävin kolme vuotta terapiassa. Harrastan itsepuolustusta.
Kymmenen vuotta meni. Sinä aikana myös suku on saanut osansa häirinnästä ja välillä heiltä putkahtelee ymmärtäväisiä ja anteeksipyytäviä viestejä.
Narskut etsii uuden kohteen jota imeä kuiviin. Ei vaan itse ole niihin yhteydessä ja jos näkee jossain kiertää kaukaa. Hyvästelee ne ihmiset mielessään, niilläkin on oikeus jatkaa muualle elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on pahis. Vaikea päästä eroon kun olen tossun alla. Auttajaa esittävä palomies, joka hakkaa naisiaan.
Ex-vaimonsa sanoi, että kolmen päivän päästä häistä tuliseksi kerran turpiin.Miksi fiksut naiset valitsevat ne jännittävimmät miehet?
Koska narsistit etsiytyy toistensa seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimonsa sanoi, että kolmen päivän päästä häistä tuliseksi kerran turpiin.Miksi fiksut naiset valitsevat ne jännittävimmät miehet?
Älykkäät naiset eivät valitse.
Ehkä tarkoitat keskinkertaisuuksia tai naiiveja.
Irtisanouduin ja lähdin muualle töihin. Muistin kuitenkin kiittää että "sain" olla töissä. Oli suuri kunnia :D
Narsku ainakin käynnistää mustamaalausmyllyn välien katkaisun johdosta.