Rinnanalusten järkyttävä, kutiseva, punainen ihottuma :(
Haiseekin vielä, vaikka pitäisi puhtaana. Miten tästä pääsee eroon??
Alkaa jo haitata sosiaalista elämää kun en kehtaa mennä minnekään ja kutisen koko ajan!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sokeri, hiilari, vilja, hiiva ja maito pois, kokonaan ja pitkäksi ajaksi. Sitten lääkärille ja rasvaa kehiin. Pidä puhtaana ja laita hikipäivinä puuvillakangasta, vessapaperia tmv. sinne ihoa vasten.
Ei h*lvetti sentään!? Eipä minulla ole kutisevaa ihottumaa vaikka käytänkin hiilareita, sokeria ja maitoa. Eikä muuten bakteerivagioosiakaa. T. Nainen 55v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajusteettomat pesuaineet (saippua, pyykkiaine) tuuletus eli ei tekokuituisia tissiliivejä koko ajan, kortisonivoide ja vauvatalkki. Ruokavalio: sokeri pois.
Ei kortisonivoidetta sieni-infektioon!!
Ei ehkä Hydrocortisonia, mutta Sibicort on nimenomaan hiivasienen aiheuttamaan ihottumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sokeri, hiilari, vilja, hiiva ja maito pois, kokonaan ja pitkäksi ajaksi. Sitten lääkärille ja rasvaa kehiin. Pidä puhtaana ja laita hikipäivinä puuvillakangasta, vessapaperia tmv. sinne ihoa vasten.
Anteeksi vaan, mutta mitä ihmettä?? Mistä tietää että juuri nuo kyseiset jutut on rinnanaluskutinan aiheuttaneet kun mullakaan ei kutise. Syön ihan normisti noita kyseisiä raaka-aineita.
Sitä se tekee kun kunnolla ei joka poimua petä itseään ja ihoa ei poimujen alta kuivata. Ei käytetä puuvillaisia alus asuja ja rintsikatkin pestään joskus. Menen maanantaina näyttää läkärille ongelmaasi. Tällä ei sairaanhoitajia tai lääkäreitä koskaan paikalla. Luulisit olet sen verran fiksu että sen tiedätkin.
Tuttu vaivat En ole käynyt lääkärissä mutta hankin apteekista sibikorttia ja kertaadssivelyn jälkeen vvaiva on poissa se kyllä uusia aina silloin tällöin mutta paranee nopeasti nimenomaan sibikortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa rinnanaluset?
Kun kasvat, niin tiedät. Jos olet poika niin ongelmaa ei tule sinulle, paitsi jos lihot liikaa.
Leveyttäkö?
Vierailija kirjoitti:
Sitä se tekee kun kunnolla ei joka poimua petä itseään ja ihoa ei poimujen alta kuivata. Ei käytetä puuvillaisia alus asuja ja rintsikatkin pestään joskus. Menen maanantaina näyttää läkärille ongelmaasi. Tällä ei sairaanhoitajia tai lääkäreitä koskaan paikalla. Luulisit olet sen verran fiksu että sen tiedätkin.
Sanotko saman suomeksi?
Aloevera suolavoide sai minulta kierteen poikki. Ostin Israelista, en tiedä mistä sitä muualta saa.
Vierailija kirjoitti:
Riipputissejä. Laita lyijykynä rintasi alle ja päästä irti kynästä. Jos kynä tippuu, sinulla on kiinteät rinnat. Jos kynä pysyy paikoillaan, voit saada ihottumaa "rinnanalusiisi" eli sinulla on riipputissit.
Suurimmalla osalla naisista , varsinkin imettäneisyä tai ikääntyvistä löytyy ne riipputissit. Ne on normaalit. Eri asia jos on vieraantunut todellisuudesta katsoessaan nettipor. epäluonnollisesti törröttäviä silikoneja.
Sibicortia voi testata, se sopii sieni-infektion hoitoon. Hiivalääkitykseen voi napata Diflucanin. Näin ensiavuksi siis, muutoin lääkäriin tai apteekkiin kysymään hiivalääkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajusteettomat pesuaineet (saippua, pyykkiaine) tuuletus eli ei tekokuituisia tissiliivejä koko ajan, kortisonivoide ja vauvatalkki. Ruokavalio: sokeri pois.
Ei kortisonivoidetta sieni-infektioon!!
Ei ehkä Hydrocortisonia, mutta Sibicort on nimenomaan hiivasienen aiheuttamaan ihottumaan.
Sibicortia mulle ihotautilääkäri suositteli. Ei saa käyttää kuin parin viikon jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Suomennatko, mitä mahdat sanoa? Miten sinä voit mennä ap: n tissejä lääkärille näyttämään?
En lukenut kommentteja mutta pesu, kuivaus, perunajauhoja, puuvillakankaat rintojen alle , pysyy kotona rintaliivien avulla . Jotain vanhaa lakanaa tai muuta puuvillaa. Yöllä voi kietoa selän ympäri .
Hautumiksikin niitä sanotaan. Haju häviää kun saa ihosta kuivatettua kosteuden pois.
Pesu pari krt päivässä ja huolellinen taputtelukuivaus. Daktarin puuteria paketin ohjeen mukaan. Mahdollisimman vähän puristavia rintsokoita ja hiostavia vaatteita, esim kotona pelkkä puuvillapaita. Urheilurintsikat, jotka ei purista tai hankaa ja pesu min. 60 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
Sibicortia voi testata, se sopii sieni-infektion hoitoon. Hiivalääkitykseen voi napata Diflucanin. Näin ensiavuksi siis, muutoin lääkäriin tai apteekkiin kysymään hiivalääkitystä.
Saako niitä ilman reseptiä?
Mulle tuli ykskaks uusien rintsikoiden myötä. Niiden kaaritukiin oli käytetty erilaista metallia, kuin aiemmin ja olen jollekin sen ainesosalle allerginen.
Ihan niinkuin jotkut saavat farkkujen tinanapeista allergiaihottumaa.
Mä olen 42v nainen eikä mulla ole edelleenkään rinnanalusia